جزئیات اولین ساخته‌ی Nagoshi Studio منتشر شد؛ یک بازی بزرگ سینمایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
nagoshi studio

در مصاحبه‌ای با سایت IGN، توشیهیرو ناگوشی جزئیاتی را از اولین پروژه‌‌ی استودیو جدیدش پس از خروج خود و برخی از دیگر افراد باتجربه‌ی توسعه‌دهنده‌ی یاکوزا از سگا بیان کرده است.

ناگوشی اشاره کرده است که استودیوی جدیدش که تحت حمایت شرکت چینی NetEase قرار گرفته، از چیزی که بازی‌های یاکوزا و جاجمنت را تا این حد موفق کرده است، فاصله نخواهد گرفت. در این مصاحبه، ناگوشی توضیح می‌دهد:‌ «ما تحت تأثیر فیلم‌ها هستیم و علاقه‌مند به ساخت بازی‌هایی هستیم که سطح بالایی از درام انسانی را ارائه می‌دهند. این چیزی است که ما آن را سرگرم‌کننده می‌دانیم. مانند گذشته، امیدوارم بتوانم بازی‌هایی در این زمینه خلق کنم که بتواند نظر مخاطبان جهانی را به دست آورد.»

«بنابراین، ما مثلا بازی‌های معمایی برای گوشی‌های هوشمند یا هر چیز دیگری مثل آن را نخواهیم ساخت. آن بازی‌ها سرگرم‌کننده هستند اما چیزی که ما در آن مهارت داریم و جهان از ما انتظار دارد بازی‌هایی با داستان‌های دراماتیک و تکان‌دهنده است و این چیزی است که ما می‌خواهیم بسازیم. بنابراین تمرکز ما این است.»

او همچنین اشاره کرد که اولین بازی استودیو آن‌ها در مراحل ابتدایی توسعه‌ی خود قرار دارد: «به‌عنوان یک سازنده بازی، همیشه چند کار داشتم که دوست داشتم روزی انجام دهم، و یک ایده خاص از قفسه شخصی‌ام وجود دارد که اکنون می‌خواهم سعی کنم آن را گسترش دهم. حالا این ایده به‌آرامی با همکاری تیم در حال شکل‌گیری است.»

بازی جاجمنت

بازی‌های ناگوشی به دلیل محیط ژاپنی‌شان بسیار جالب توجه هستند، اما او تأکید کرد که کیفیت بازی و داستان آن برای تیم مهم‌تر از تنظیمات آن است: «با نگاهی به فروش سری یاکوزا، فکر می‌کنم داشتن یک فضای شرقی احتمالا به ایجاد حس منحصر‌به‌فرد آن کمک کرده است، اما فکر نمی‌کنم این به‌تنهایی برای فروش میلیونی آن کافی باشد. باید چیز قوی‌تری وجود داشته باشد، مانند یک داستان احساسی، یا تعادل بین گیم‌پلی و داستان‌سرایی و همچنین کیفیت کلی اثر بالا باشد. بنابراین برای اینکه بازی بعدی ما یک موفقیت جهانی باشد، فکر نمی‌کنم مهم آن‌قدر مهم باشد.»

«اگر درام خوب باشد، مردم در فرانسه تحت تأثیر فیلم تاکشی کیتانو قرار خواهند گرفت و ما در ژاپن می‌توانیم از فیلمی از هند لذت ببریم. اگر کیفیت اثر خوب باشد، پس هر کسی در هرجایی باید بتواند از آن لذت ببرد. من می‌خواهم به آن عنصر ناب سرگرمی برگردم.»

ناگوشی در ژانویه رسما تأسیس استودیو ناگوشی (Nagoshi Studio) را اعلام کرد. این استودیو کاملا متعلق به شرکت چینی NetEase Games است و بر روی توسعه عناوین سطح بالا برای انتشار در سراسر جهان عمدتا بر روی کنسول‌ها تمرکز خواهد کرد.

ناگوشی در مصاحبه‌ای با مجله‌ی فامیتسو در ماه گذشته تأیید کرد که این استودیو از قبل کار روی اولین بازی خود را آغاز کرده است: «ما ژاپنی هستیم و یک استودیو ژاپنی هستیم، بنابراین طبیعتا بازاری که بیش از همه از آن آگاه هستیم، ژاپن است. ما به‌شدت در تلاش برای یافتن روشی بوده‌ایم که به ما امکان می‌دهد چیزی بسازیم که در سراسر جهان پذیرفته شود و در عین حال تمرکز خود را بر ژاپن حفظ کنیم. با این حال، فکر نمی‌کنم تا الان توانسته باشم به این سؤال پاسخ کامل بدهم.»

ناگوشی همچنین در مصاحبه خود با فامیتسو خاطرنشان کرد که استودیوی او به جای عجله کردن، تنها روی انتشار بازی‌ها در زمانی که آماده هستند، تمرکز خواهد کرد.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما