بررسی بوت زنانه مدل ۳۰۳۰؛ شیک و مناسب انواع استایل

یکی از آیتم‌های مهم برای فصل پاییز و زمستان، بوت است. بوت‌ها می‌توانند جذابیت بیشتری به استایل شما ببخشند و ظاهری شیک‌تر به شما بدهند. بوت‌ها جز آن دسته از کفش‌هایی هستند که برای هر نوع استایلی مناسب‌اند و می‌توانید آن‌ها را با آیتم‌های مختلفی ست کنید. در این ویدیو قصد داریم بوت زنانه مدل ۳۰۳۰ را به شما معرفی کنیم که یک انتخاب عالی برای افرادی است که به بوت‌های بلند علاقه دارند.

بوت زنانه مدل 3030

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره‌ی برند و تولید کننده‌ی این بوت در سایت وجود ندارد، اما می‌توان به راحتی حدس زد که یک محصول از تولیدات داخلی است. به همراه کفش هم هیچ اطلاعات خاصی وجود ندارد و هیچ لوگویی روی کفش هم حک نشده است، اما در قسمت کف کفش عبارت جی‌تک نوشته شده است.

جنس این بوت زنانه از چرم مصنوعی بوده، اما در طراحی آن از ۲ مدل چرم استفاده شده است؛ قسمت رویه‌ی بوت از چرم مات و قسمت ساق از چرم براق استفاده شده است. البته چرمی که در قسمت ساق به کار رفته ورنی نیست،‌ اما دوخت‌های روی آن بوت را از سادگی درآورده و آن را زیباتر کرده است. این بوت به همراه یک زیپ بلند باز و بسته می‌شود و فرم پنجه‌ی آن کشیده و گرد است.

کف این بوت زنانه لژدار است و این موضوع باعث می‌شود تا در زمستان یا برف و باران اصطکاک بیشتر شود و مانع از لیز خوردن شما شود. همچنین پاشنه‌ی این بوت هم ۲.۵ سانتی‌متر است. ارتفاع ساق بوت تا زیر زانو است. بوت زنانه مدل ۳۰۳۰ می‌تواند برای موقعیت‌های مختلفی از روزمره گرفته تا برای پیاده‌روی و مهمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر بوت زنانه مدل ۳۰۳۰، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما