در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌



۱۴۵ دیدگاه
  1. ابراهیم نوروزی

    خیلی عالی .همیشه از دیجی کالا خرید دارم وراضی هستم.

  2. حشمتیان

    دوستان مامور تحویل واقعا صبورانه و مودبانه انجام وظیفه می کنند

  3. حشمتیان

    خیلی عالی

  4. نسا عرب جونقانی

    رضایت کامل (بسته بندی عالی،مهم تر از همه زمان تحویل کالا شخص تعیین میکندو تخفیف هایش عالیه)

  5. محسن

    عالی.

  6. زبیده قاسمی

    سلام در خصوص اعتماد بنده به این سایت و رضایت از خرید، همین اندازه بسنده کنم که هر وقت پودمان کسب و کار کتاب کاروفناوری پایه هفتم رو تدریس می کنم و به قسمت خرید اینترنتی می رسم چشمان زیبای صدها دانش آموز نظاره گر نحوه خرید از این سایت است بابت این گام کوچک بسیار خوشحالم

  7. سید حسین

    با سلام من اخیرا” از دیجی کالا خرید کردم خیلی راضیم فقط خواهشی که دارم این است هنگام بسته بندی کالا

    دقت کنند بعنوان مثال روداشبوردی سفارش دادم وقتی به دستم رسید مچاله شده بود مجبور شدم یک بار بشویم تا صاف شود ولی در کل به نظرم بد نیست

  8. حسین امامی

    بنظر من هم قیمتها و نحوه ارسال دیجی کالا یکی از بهترینها در ایران هست

  9. مهدی افشار

    سلام ممنون تا حالا که خوب بوده فقط در مورد شایزپوشاک ارائه شده توضیحات در عضی جاها کامل نیست و مشتری دچار سر در گمی می شود

  10. مقیمی

    بسیار خوب بود . اگر تعداد کالا در یک پک بیشتر شود بهنر است . بعنوان مثال تعداد شامپو از ۲ عدد دریک پک به ۴ یا ۶ ارتقا پیداکند.

  11. مجتبی امامی

    با عرض خسته نباشید لازمه وجودی خرید اینترنتی معقول بودن قیمت نسبت به پایه قیمتی کالای مورد نظر در مغازه ها در سطح شهر میباشد . ولی متعاسفانه قیمتها درج شده در دیجی کالا اختلاف قابل ملاحظه ای{ البته در راستای گران بودن } با کالا های عرضه شده در سطح شهر دارد . به همین منظور اگر دوستان و همکارانتان مورد ارزانی کالا ها را مد نظر قرار بدن باعث امتنان مشتریان و فروش بیشتر شرکتهای تحت پوششتان خواهد شد .از اینکه ای مرقومه را مورد تفقد قرار دادید سپاس گذار م.

  12. علی

    سلام من میخواستم کالایی رو سفارش بدم که پرداخت درمحل باشه ولی اون گزینه نیست تو دیجی کالا لطفا راهنمایی کنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما