معرفی کوله‌پشتی داسفور مدل DSF-1

کوله‌پشتی دیگر مانند گذشته فقط وسیله‌ای برای استفاده‌ی افراد محصل نیست. امروزه افراد فارغ از سن و جنسیت از کوله‌پشتی‌ها به خاطر در اختیار گذاشتن فضای مناسب و راحتی در حمل و نقل استفاده می‌کنند. کوله‌پشتی «داسفور» محصولی جدید است که علاوه بر کاربری فوق‌العاده با ظاهری زیبا و چشم‌نواز عرضه شده است. به‌علت طراحی ساده و زیبا و رنگ‌بندی متنوع، این کوله‌پشتی برای طیف وسیعی از افراد از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان و افراد شاغل مناسب است. پارچه‌ی به‌ کار‌ رفته در این محصول پارچه‌ای مقاوم است و به خاطر ضخامت مطلوبی که دارد در برابر پارگی و ساییدگی بسیار مقاوم است. همچنین گذشت زمانی و استفاده‌ی بلند مدت تاثیری بر کیفیت آن نمی‌گذارد. یکی از تفاوت‌های این کوله‌پشتی با بسیاری از محصولات مشابه، قابلیت شست‌وشوی آن است و کاربر می‌تواند آن را در صورت کثیف‌ شدن به‌ صورت دستی و در دمای ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بشوید. از دیگر خصوصیات مهم این محصول، وجود محفظه‌ی امن نگهداری از لپ‌تاپ داخل محفظه‌ی اصلی آن است. این بخش به‌خوبی از لپ‌تاپ شخصی‌تان محافظت خواهد کرد. کاربر این کوله‌پشتی می‌تواند یک اپ‌تاپ ۱۳ تا ۱۵ اینچی را در آن به راحتی قرار دهد. علاوه‌ بر این، دو جیب نسبتا کوچک دیگر نیز داخل محفظه‌ی اصلی تعبیه شده است که برای نگهداری از تلفن‌همراه و تبلت مناسب هستند. از جیب بیرونی نیز می‌توان برای لوازم ضروری استفاده کرد و هنگام نیاز به‌ سرعت به آن‌ها دسترسی داشت.

پارچه‌ی به‌ کار‌ رفته در کوله‌پشتی «داسفور» از جنس پلی‌استر است. کاربرد این الیاف مصنوعی در انواع کیف‌ها و کوله‌ها موجب افزایش طول عمرشان می‌شود زیرا علاوه بر دارا بودن ضخامت مطلوب، گذشت زمان تاثیری منفی بر کیفیتش نخواهد داشت. نگهداری صحیح از این نوع پارچه‌ها موجب افزایش عمرشان می‌شود. قسمت کف کوله‌پشتی، پارچه‌ای با رنگ متفاوت دوخته شده که مقاومت این قسمت را دوبرابر می‌کند. کیف‌های معمولی اغلب دارای دو بند برای قرار گرفتن روی یکی از شانه‌ها یا یک بند برای حمل دستی هستند. استفاده از این نوع کیف‌ها برای مدت‌زمان یا پیاده‌روی‌های طولانی، فشار زیادی به دست و بدن فرد وارد می‌کند. درصورتی‌که کوله‌پشتی «داسفور» با دارا بودن دو بند به‌خوبی روی هر دو شانه‌ی فرد قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن بندها روی شانه، وزن کوله‌پشتی تقسیم شده و درنتیجه فشاری بیش‌ازحد به یک طرف بدن وارد نمی‌شود. بندهای دوشی دوخته شده در قسمت پشت کوله قابلیت تنظیم دارند تا متناسب با وضعیت بدنتان، طولشان را تغییر دهید. شایان ذکر است که به‌منظور برداشتن کوله از روی سطوح گوناگون و حمل دستی یک بند کوچک نیز در قسمت بالای آن دوخته شده است.

کوله‌های بسیار بزرگ و دست‌ و پاگیر اغلب به‌ سختی حمل می‌شوند و برای پیدا کردن وسایل گوناگون داخل جیب‌ها و محفظه‌هایش، زمان زیادی به هدر می‌رود. «داسفور» این کوله‌پشتی را در ابعاد ۱۳ × ۳۰ × ۴۲ سانتی‌متر تولید کرده است تا حمل آن توسط هر فردی به‌ سادگی و بدون دردسر صورت گیرد. همچنین وزن ۵۰۰ این کوله‌پشتی از آن محصولی سبک ساخته است. گفتنی است که محفظه‌ی اصلی فضایی کافی برای نگهداری از اشیای نسبتا بزرگ مانند کتاب، دفتر و حتی لپ‌تاپ و تبلت دارد و همراه داشتن این‌گونه وسایل را برای هر فردی ساده می‌کند. این کوله‌پشتی پارچه‌ای، چند جیب داخلی و بیرونی نیز دارد که تفکیک کردن اشیای کوچکتر را برایتان امکان‌پذیر می‌سازند. از جیب زیپ‌دار قسمت جلوی کوله می‌توان برای دسترسی به اشیای کوچکی همچون جامدادی، کیف‌ پول و کارت‌های اعتباری بهره برد.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما