جعبه گشایی و بررسی اسپرسوساز واکاکو (بسته باز – قسمت ۲۷)

در این قسمت از بسته‌باز می‌خواهیم یک اسپرسوساز آنباکس کنیم که برای تهیه اسپرسو نه به برق احتیاج دارد، نه گاز و نه باتری. نانوپرسو یک اسپرسوساز قابل حمل از شرکت واکاکو است. برای درست کردن قهوه اسپرسو با این دستگاه فقط کافی است آب جوش داشته باشید و با فشار پیستون روی دستگاه، به یک اسپرسوی ایده‌‌آل برسید.

نانوپرسو جدیدترین مدل اسپرسوسازهای شرکت واکاکو است. مدل قبلی این دستگاه یعنی مینی پرسو هم عملکردی مشابه نانو پرسو دارد با این تفاوت که نانوپرسو نسبت به مینی پرسو به ۱۵ درصد نیروی کمتری احتیاج دارد، ۱۱ درصد کوتاه‌تر و ۷ درصد سبکتر شده و ظرفیت آن افزایش پیدا کرده است.

شرکت واکاکو برای این دستگاه چند لوازم جانبی هم تولید کرده. با تهیه ابزار باریستای نانوپرسو می‌توانید قهوه دبل شات ولانگ شات هم درست کنید. با اضافه کردن مبدل نسپرسو هم می‌توان از پودرقهوه کپسولی در این دستگاه استفاده کرد که البته باید این لوازم را جداگانه خریداری کرد و همراه محصول اصلی ارائه نمی‌شوند.

شرکت واکاکو عنوان کرده دستگاه نانوپرسو می‌تواند فشاری با نهایت ۱۸ بار تولید کند که فشار بسیار مناسبی برای تولید یک اسپرسوی عالی است و حتی بیشتر از خیلی از دستگاه‌های قهوه ساز خانگی است.

در نهایت ما تجربه بسیارخوبی با این دستگاه داشتیم و برای کسانی که دوست دارند همیشه به یک اسپرسوی با کیفیت دسترسی داشته باشند استفاده از آن را توصیه می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما