در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌



۱۴۵ دیدگاه
  1. سید محمد

    باسلام از دیجیکالا چندین بار وسیله خریداری کردم از خدمات خوبش بسیار رضایت دارم از کلیه عوامل دیجیکالا وعامل تحویل تشکر میکنم.

  2. فاطمه نرگسی

    باسلام و خسته نباشید به کادر محترم دیجی کالا
    من یکی از مشتری های دائم دیجی کالا هستم و از صمیم قلب از تیم محترم دیجی کالا سپاسگزارم.
    و ممنون که
    بخاطر شرایط فعلی (کرونا) برای حفظ سلامتی دیگران خرید اینترنتی آسان رو فراهم کردید
    از تعهد و خدمات عالیتون متشکرم.
    موفق باشید.????

  3. محمد رضا خاکی

    باسلام وخسته نباشیدبه عوامل ودست اندرکاران : با عنایت به اینکه خریدهای اینجانب به صورت سنتی صورت می گرفت، اما طی ورود و اولین خریداز سایت دیجی کالا ومشاهده تنوع اجناس دردسته بندی ،نظرات درخصوص کالا ،مقایسه ها وبا توجه به اینکه بدون هیچگونه هزینه ایاب وذهاب وخسته گی وحمل بار مخصوصا دراین ایام کرونایی بدون دغدغه وتولید ترافیک و…خریدی عالی را تجربه کرده ومنبعد به دلایل مختلف آلودگی وترافیک و…محصولات موردنیازرا باتنوع به قیمت دلخواه از شما خرید خواهیم کرد.
    پیشرفت شما اعتماد ،رضایت وحمایت ما از صداقت وانصاف ،کیفیت وقیمت مناسب وبصرفه شماست . با احترام محمد رضا خاکی

    1. محمدرضا خاکی

      باسلام مجدد : من دقیقا نمی دانم شرکت در حال حاضر شعبات دیگری که امکان معرفی تمامی محصولات وفروش وارسال سفارش را در سایرشهرها به غیر از تهران دارد یا خیر ،اما اگر بتواند این ظرفیت را ایجاد نماید وقیمت محصولات مناسب با وضعیت اقتصادی آن منطقه باشد، حتی شهرهای کوچک ،دهکها وروستا ها بتوانند از این امکانات استفاده نمایند شاید بعضا باوضعیت اقتصادی ضعیف هم به صرفه تر ین وکم دردسر تر با کمترین هزینه بتوان جهت تامین نیاز مایختاج روز مره و… قدمی همنوع دوستانه است برداشت .
      با توجه به وضعیت موجود وتجربه کرونایی میتوان در مواقع اضطراری حداقل از ظرفیت بسیج مردمی طی برنامه دقیق وامنیتی جهت تامین وارسال اقلام یا ری جست وبااین شیوه به نظر سریع ترین شیوه وپل ارتباطی مطمئن جهت برآورده کردن تقاضا درتمامی نقاط می باشد که راهکارهایی برای آن مد نظر است .ضمن اینکه میتوان اشتغال زایی هم انجام داد که لازمه خدمت رسانی فرهنگ سازی واعتماد وصداقت است که میبایست به آن متقد بود.با تشکر خاکی

      1. سلام؛ ممنون از توجه شما.
        ما در حال حاضر در دیگر استان‌ها هم مراکز توزیع داریم و امکان ارسال سفارش‌ها به سراسر کشور وجود دارد.
        همچنین در روزهای اخیر با توجه به افزایش حجم سفارش‌ها، اقدام به جذب ۲۰۰۰ نیرو در بخش توزیع و انبار کردیم. جزئیات این خبر را می‌توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید.
        https://dgka.la/gxut

  4. امیر حسین معارف دوست

    عروسکی از شما خریدم که شکل تصویر نشان در سایت به من تحویل داده نشد

  5. رزا

    من از دیجی کالا راضی بودم تا اینکه اخیرا یه سفارشم بعد از ۱۱ روز به دلیل عدم تامین کالا توسط‌فروشنده کنسل شد،دیجی کالا از بهترینایه‌خرید آنلاینه و نباید هر فروشنده ی بدقولی بتونه‌وجهه ی این خانواده بزرگو خراب کنه واقعا تو ذوقم خورد!امیدوارم به این مسئله رسیدگی کنید و دیگه پیش نیاد.ممنونم

  6. علی رنجدوست

    مایک یاتونگ برای اداره خریداری کردیم انتظار

    داشتیم که یک فاکتور برای ما ارسال کنید تا ما از

    اداره پول خود را بتوانیم دریافت کنیم

  7. محمود رحیم زادگان

    با عرض سلام و تقدیم احترام و تبریک سال نو به شما عزیزان دیجی کالا : از خدمات به موقع وارسال به موقع سفارشات و حسن احترام نسبت مشتریان تشکر می کنم و سلامتی و تندرستی را از خدای باریتعالی خواهان و خواستارم . و نیز بابت تخفیف کالاها تشکر می نمایم.

  8. حسن زنده بودی

    با عرض سلام و تقدیم احترام : از خدمات به موقع وارسال به موقع سفارشات و حسن احترام نسبت مشتریان تشکر می کنم و سلامتی و تندرستی را از خدای باریتعالی خواهان و خواستارم . و نیز بابت تخفیف کالاها تشکر می نمایم درضمن اگر قیمت گوشی موبایل در صدی تخفیف می خورد ممنون می شویم .
    با تشکر و احترام

  9. حسن زنده بودی

    با سلام و خسته نباشید به کلیه دستندرکاران دیجی کالا مراتب قدر دانی بابت ارسال به موقع سفارشات بعمل آورم واقعا دستتان درد نکند قیمتها نیز نسبت به بازار مناسب می باشد وتقاضای من از خریداران این است تا دیر نشده واجناس دارای تخفیف ویژه می باشد هرچه زود تر سفارش دهید . باتشکر

  10. نصیری

    با سلام
    به نظرم قیمت کالاها در دیجی کالا واقعا مناسب هست و سریع هم به دست مصرف کننده میرسه

  11. اسماعیل نوبخت

    خدمات رسانی دیجی کالاخوب است وبسته هاتقریبابموقع می رسدولی دریکی دومورداجناس(ماوس معمولی وبی‌سیم) کالاهامعیوب بودوکارنمی کرد. من هم دیگرمرجوع نکردم چون نه حوصله این کارراداشتم نه ازاین رفت وبرگشت خوشم می آمد. زدم به حساب پرتی های محصول دریافتی

  12. محمد

    سلام یه دونه کیف لپ تاپ خریدم اصلا بدردم نخورد مشخصاتی ک نوشته بودن با اون چیزی که فرستادن تفاوت داشت برا لپ تاپ ۱۷.۳ اینچ کیف سفارش دادم متاسفانه لپ تاپ ۱۴ اینچ به زور داخلش قرار میگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما