در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌



۱۴۵ دیدگاه
  1. جواد پورعیدی

    با درود، این اولین باری است که من به سفارش یکی از از دوستان و همکاران اداره با نحوه خدمات و فروش محصولات دیجی کالا آشنا شدم . و اولین کالا خودم را ( گوشی موبایل ) خریداری نمودم . و با توجه به ارائه توضیحات توسط واحد فروش ؛ و پیگیری کد فروش محصول مورد نظر به موقع بدستم رسید . این یعنی برنامه ریزی دقیق می باشد .

    در ضمن اگر امکان دارد در خصوص محصولات توضیحات بیشتری داده شود بهتر می باشد .همین محصول که من خریداری نموده ام وقتی تحویلم شد که پس از باز کردن کارتن و را ه اندازی آن متوجه شدم منوی فارسی ندارد .

  2. دیانوش

    نحوه ازسال گوشت و مواد عدایی تازه خوب نیستوفقظ تو نایلون هست همین

  3. Sh .Shiva

    با سلام من یه باتری ایفون پنج خریدم روشن کردم ۵ درصد شارژ داشت بعد که تمام شد زدم شارژ از ساعت ۱۲ شب تا الان که این پیامو میزارم ساعت ۴ از هشت درصد تکون نمیخوره لطفااااا رسیدگی کنید

  4. محمذ

    با سلام یک خرید کردم واقعا ناراحت کننده بود هرکس یا شرکتی جنس های بنجل و گران خود را به شما می دهد و شما هم به ما می فروشید بدون نظارت فنی و اطلاعات ناقص کالا و وقت کم ۷روزه و…… کالاهای فروشی شما برای بعضی ها شانس خوب و برای بعضی ها ضرر مثل بازی قمار . لطفا تخصصی عمل کنیذ با تشکر

  5. مهدی

    بگی نگی بد نیست

  6. یونس نجف زاده

    خودتان را جای مشتریان بگذارید ، به سلامت و کیفیت کالاها رسیدگی کنید و آن چیزی را که برای خود می پسندید برای مشتریان بپسندید.

  7. مجتبی

    به شخصه توی این چندسال از خریدهایی که از دیجی کالا انجام دادم راضیم

  8. احمدی

    با سلام. من و خانواده ام اکثر وسایل مورد نیازمان را از دیجی کالا خریداری میکردیم و همیشه هم راضی بودیم. اما چند هفته پیش در بخش تخفیف عطر، تعدادی عطر کپی از مارک فرانسه برای هدیه خرید کردم و از خرید آنها به هیچ وجه راضی نیستم و چند بار هم با مسئولان این سایت برا ی مرجوعی کالا صحبت کردم اما آنها قبول نکردند و دلایل بنده را تایید نکردند. اولا برچسب دیجی کالا روی سلفون عطرها بود که به نظر من، نباید این برچسبها روی بدنه زده شود بلکه باید زیر جعبه یا روی نایلونی جداگانه زده شود. چون برای هدیه بود نمیخواستم برچسب داشته باشد و وقتی آن را کندم جای برچسب بسیار چسبناک روی سلفون باقی ماند. با یکی از مسئولان سایت مشورت کردم و ایشان گفتند از الکل برای رفع برچسب استفاده کنم. متاسفانه کل جعبه بعد از زدن الکل، چسب چسبی و سفید رنگ شد. از طرف دیگر عطرها را برای قیمت گذاری بیرون بردم و از ۱۲ فروشگاه فروش عطر و ادوکلن و لوازم آرایشی در مورد قیمت و کیفیت کالا سوال کردم. حتی یک نفر از آنها تعریف خوشایندی از عطرها نکرد و همه گفتند بدون کیفیت و تقلبی است و خیلی گرانتر از حد واقعی آن خریداری کرده ای. بالاخره مجبور شدم عطرها را برای خودم و خواهرم بردارم و مجددا از فروشگاه های بیرون عطر خریدم. بعد از این تجربه به این نتیجه رسیدم که همه کالاهای دیجی کالا برای هدیه دادن مناسب نیستند و فقط برای مصرف شخصی خوب هستند. امیدوارم سایت دیجی کالا و مسئولان محترم آن، از گله مندی اینجانب ناراحت نشده و پیام بنده را در سایت قرار دهند تا افراد دیگر ضرر نکنند. با تشکر

  9. عظیمی

    سلام؛ دیجی کالا واقعا عالیه، در مدت چند دقیقه انواع و اقسام کالاها رو رصد میکنیم . اگه دیجی کالا نبود روزها و ساعتها، با کلی هماهنگی! باید وقت صرف میکردم از خانه خارج میشدم و دنبال اجناس مورد نیاز و باکیفیت میگشتم ولی دیجی کالا این امکان رو در عرض چند دقیقه فراهم کرده . من از دیجی کالا بابت اجناس بسیار مرغوب سپاسگزارم و انتظار دارم با فروشگاههایی که اجناس کم کیفیت عرضه میکنند همکاری نکنند؛ وقتی جنس نا مرغوبی به دستمون میرسه، هرچند عودت داده میشه، ولی تا مدتی انگیزه سفارش مجدد کالا از ما سلب میشه!

  10. فرشادجعفرپور

    مسعولین دیجی کالا توپروفایلم ببینیدمتوجه نقص وتصویرارسالیم میشویدمنتظرتماس شما هستم.

  11. فرشادجعفرپور

    من یک کارت حافظه ۶۴گیگ Adata خریدم متاسفانه مشکل داشت وفقط کمتر ازیک گیگ ازان قابل استفاده بود الان که میخام مرجوع کنم که یکارکردم وگفتن مشکل حل شده الان که به دستم رسیده همون مشکل داره پول نقدمیدی بادست با پا بایدبیفتی دنبالش به خدا تواین مملکت فقط تبلیغات بلدابکنن امیدوارم کسی ازمسولین دیجی کالا صدا بشنوه؟

  12. محمد برومند آتاجان

    بر اساس تجربه خریدی که تا به حال داشتم عوامل مربوطه بسیار متعهد و منضبط عمل کردند و مدیریت و ساماندهی تمام مراحل , از سفارش تا تحویل و پشتیبانی رضایتمندانه و همراه با صداقت و احترام بوده. قیمت ها نیز منصفانه و قابل اعتماد می باشند. بسیار سپاسگذاریم بخاطر این خدمات ارزنده شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما