در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌



۱۴۵ دیدگاه
  1. سمیرا

    کالایی که من خرید کردم درهمین تاریخ مشابه همان را همکارم خرید ولی قیمت آن بایکدیگر فرق داشت دلیل ان چیست ؟

  2. 09151332480

    بسیار بسیار عالی و خوب و ارزشمند تبلیغ و خدمات می دهید

  3. بهزاد مرادی

    من به شخصه از شرکت راضیم همیشه و هم جا نواقصی هست ولی در کل ایده فوق العاده ای بود شرکت دیجی کالا

  4. مصطفی قنبرنیا

    بلی

  5. قاسم قلمی

    سلام ببیند یک شرکت تجاری و آن هم از نوع اینترانتی همیشه کیفیت را و ایراد های خودش را بهبود می بخشد اما چیزی که در دیجی کالا دیدم عکس این بوده، از زمانی که شروع به کار کرد من و خانواده ام از او خرید کردیم و محصولاتی که ارائه می کرد خوب و معتبر اما حالا اجناسی ارسالی با کیفیتی پایین و دور از آنچه گفته می شود تحویل مشتری داده می شود
    حیف است که این شرکت دارد روند نادرست را طی می کند و هرآنچه به آن رسیده را دارد بی اعتبار می کند
    امید است که مسئولان این شرکت کمی با آمار و ارقام از این اجناس مرجوعی و نظرات ارسالی به بهبود روند شرکت کمک کنند و در موارد
    ۱_کیفیت
    ۲_ قیمت
    ۳- خدمات
    ( تحت نظر یک R&D) و یک کمیته قوی
    به یک نتیجه برسند و این شرکت را به یک برند برسانند

  6. عباس خالقی

    بسیار عالی و به موقع

  7. علی فخاری

    متشکرم خوب بود همه چیز عالی بود امیدوارم موفق باشید.

  8. صادقپور

    کاملا راضیم.ممنون از دیجی کالا.من در مدت خیلی کوتاهی اجناس زیادی خرید کردم که تقریبا از همش راضی بودم.برخورد مامور تحویل خیلی عالی بود.مخصوصا در یک مورد که کفش خریدم و دیجی کالا زحمت کشید و بدون هیچ هزینه اضافی ۲ سایز برام فرستاد و مامور تحویل با صبوری کامل منتظر موند تا هر ۲ جفت را امتحان کنم و انتخاب کنم.همیشه موفق باشید

  9. محمدحسین نقدی پور

    یکی از اقلام آخرین خرید من یک گوشی alphamob مدل x9 بود که در سایت دارای ۱۶گیگ حافظه داخلی معرفی شده بود که موقع تحویل متوجه شدم اینطور نیست و هندزفری آن خیلی بنجل بود. از خرید خودم پشیمان شدم.
    خرید از دیجی کالا چند برابر بیشتر از قبل دقت می خواهد. عدم صداقت مشتری هاتون رو می پرونه. نمره به این کالا ۳ است.

  10. آرمان فرضی

    با سلام
    من یک عدد ساعت مچی اسکمی ۹۱۰۶ قرمز رنگ را از دیجیکالا گرفتم . وقتی به دستم رسید و به مچم بستم ساعت شیک و البته زیبا و باکلاسی بود. تمام موتورهایش را امتحان کردم همه درست کار میکنن . بند ساعت هم بندی مناسب است. نمره من به این خرید ۸ است. اون دو نمره هم برمیگرده به این که دیجیکالا ای کاش تا چند روز بعد از جشنواره ها مثلا همین شب یلدا تخفیفاتش را ادامه دهد . من متاسفانه در تایم قبل از یلدا پول نداشتم که تخفیف شامل حالم بشه .
    به هر حال خرید خوبی بود فقط میکم ای کاش هیج کالای بدون تخفیف ی در سایت بارگذاری نکنند . همیشه لذت خرید به اینه که کمی تخفیف بگیریم .
    با تشکر از دیجیکالا

  11. رسول هدایت نیا

    با سلام بنده یک دستگاه دوربین سامسونگ se95از دیجی کالا خریداری نمودم که از خرید خودم بسیار راضی هستم با تشکر از عوامل دیجی کالا

  12. جواد

    ممنون از برنامه زیباتون . همه چی خوب اگه قیمتاش پایین تر باشه بهتره.
    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما