سازندهی دایینگ لایت یک بازی نقشآفرینی جهان باز میسازد
استودیوی تکلند (Techland) به تازگی اعلام کرده که در حال کار روی یک بازی نقشآفرینی جهان باز است که در جهانی فانتزی جریان دارد.
این بازی که به عنوان یک اثر نسل نهمی توصیف میشود، این استودیو و تیم توسعه را مجاب کرده که گسترش پیدا کنند و در همین راستا تکلند در حال استخدام بازیسازان بیشتری است. البته یکی از دلایل این اتفاق را میتوان به انتشار Dying Light 2 Stay Human نسبت داد. اثری که مدت کوتاهی است عرضه شده و اولین بستهی الحاقی خود را در سال جاری دریافت خواهد کرد. پاول مارچوکا، مدیرعامل تکلند در بیانیهای مطبوعاتی گفت:
ما از آنچه تاکنون با مجموعهی Dying Light بدست آوردهایم، بسیار خوشحالیم. علاوهبر این، سفر ما با Dying Light 2 به تازگی آغاز شده است، زیرا ما قصد داریم حداقل پنج سال از این بازی حمایت و پشتیبانی کنیم. اگر نگوییم فراتر از آن، این همان کاری است که ما پس از عرضهی نسخهی اول برای جامعهی بازیکنان خود انجام دادیم.
در عین حال، جاهطلبی ما این است که یک آیپی کاملا جدید را معرفی کنیم که بسیار با آنچه در چندین سال گذشته انجام دادهایم، متفاوت است. ما میخواهیم یک بازی نسل نهمی توسعه دهیم. یک حماسهی جدید در یک جهان باز فانتزی و گسترده که با مهارتها و تجربهای که ما به عنوان یک تیم در طول سالها بدست آوردهایم، به همراه ایدههای جدید، اشتیاق و خلاقیت ما همراهی میشود. اکنون نمیتوانیم جزئیات بیشتری در مورد این پروژه به اشتراک بگذاریم، با این حال همهی ما روی آن تمرکز کرده و مشتاقانه منتظر هستیم تا در زمان مناسب آن را به بازیکنان نشان دهیم.
تیم توسعهی این اثر جدید توسط تعدادی از کهنهکاران صنعت بازی رهبری میشود که در ادامه نام آنها آورده شده است:
- بارتوز اوکمن (Bartosz Ochman) به عنوان کارگردان بخش جهان باز این اثر، قبلا روی بازیهای سایبرپانک ۲۰۷۷ و ویچر ۳ کار کرده است.
- ماریو مالتزوس (Mario Maltezos) به عنوان کارگردان خلاقیت بازی، با شرکتهایی مانند یوبیسافت (بازی شاهزادهی ایرانی)، برادران وارنر (بازی مد مکس) و مایکروسافت کار کرده است.
- دیوید مککلور (David McClure) به عنوان طراح ارشد بازی، با استودیوهای آرکین (بازی دثلوپ)، دیپ سیلور و Playground Games همکاری داشته است.
- کوین کویید (Kevin Quaid) به عنوان انیماتور ارشد بازی، با بیش از هشت سال تجربه در استودیوی گوریلا گیمز، روی بازیهایی مانند هورایزن زیرو داون و بستهی الحاقی آن کار کرده است.
- مارسین سراش (Marcin Surosz) به عنوان طراح رابط کاربری و تجربهی کاربری، با مهارت شگفتانگیزش در تعیین نیازهای بازیکنان، قبلا با کمپانی People Can Fly همکاری داشته است.
با توجه به افرادی که در روند توسعهی بازی دخیل هستند، به نظر میرسد که شاهد اثر جذابی در آینده باشیم.
منبع: Gematsu