کارگردان بازی Skull & Bones بعد از ۱۵ سال از یوبیسافت جدا شد
![skull and bones](https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2022/01/SkullBones-featured_1.jpg)
کارگردان بازی جمجمه و استخوانها (Skull and Bones) به نام انتوین هنری (Antoine Henry) بعد از 15 سال از یوبیسافت جدا شد. این بازی در سال 2017 معرفی شد و یک پروژه به سبک دزد دریایی بود. همینطور اینکه هنری طراح ارشد در پروژههای یوبیسافت در سنگاپور بوده است.
همچنین اینکه هنری در ساخت بازی اساسینز کرید: والهالا (Assassins Creed: Valhalla) هم نقش داشته است. در کنار موارد ذکر شده او روی واچ داگز (Watch Dogs) اصلی هم کار کرده بود.
بازی جمجمه و استخوانها در سال 2017 معرفی شد. طبق چیزی که یوبیسافت اعلام کرده این بازی از سال 2013 در حال ساخت بوده است. در ابتدا قرار بوده این بازی به شکل یک بسته الحاقی برای اساسینز کرید: پرچم سیاه (Assassins Creed: Black Flag) عرضه شود. سپس یوبیسافت تصمیم گرفته تا آن را به صورت یک پروژه جداگانه عرضه کند.
سبک بازی جمجمه و استخوانها چند نفره است. همچنین باید در آن با محیط به طور کامل در ارتباط باشید. در ابتدا هم قرار بود این بازی در سال 2018 عرضه شود. سپس تا سال 2019 تأخیر خورد. در ادامه نیز یوبیسافت اعلام کرد تا در سال مالی 2020/2021 آن را عرضه خواهد کرد.
از زمان معرفی این بازی یک بار به طور کامل بازسازی شده و حال قرار است در سال 2022 عرضه شود.
طبق آخرین گزارش از جمجمه و استخوانها، این بازی در مرحله آلفا قرار دارد. علت تأخیرهای متعدد هم تغییرات بسیار در کارمندان و بازسازیهای متعدد اعلام شده است. با این حال یک دیدگاه بسیار خلاقانه پشت آن قرار داشته و به طور کلی بازی به نظر مهیج میرسد. همچنین اعلام شده چندین استودیوی یوبیسافت در حال کار روی آن هستند. از طرفی یوبیسافت حدود 120 میلیون دلار برای آن هزینه کرده است.
حال امیدواریم تا بهزودی مشکلات جمجمه و استخوانها حل بشود. به دلیل اینکه مدت زیادی در حال ساخت است و افراد بسیاری منتظر آن هستند. به طور کلی بازی بهشدت خلاقانه به نظر میرسد که اصلا نکته بدی نیست. به هرحال عرضه این بازی باعث خواهد شد تا دیدگاه گیمرها به یوبیسافت مثبتتر بشود.
منبع: VG247.com