سازندگان نسخهی اصلی سایلنت هیل ۲ به دنبال تغییرات زیاد در بازسازی بودهاند
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر میرسد که سازندگان نسخهی اصلی سایلنت هیل ۲ به دنبال تغییرات زیاد در بازسازی بودهاند.
در مصاحبهای با مجلهی فامیتسو، موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیهکنندهی بازسازی سایلنت هیل ۲ که در سال ۲۰۱۹ برای احیای این سری ترسناک به کونامی (Konami) پیوست، درباره نحوه همکاری کونامی و توسعهدهندگان اصلی در کنار بلوبر تیم (Bloober Team) برای یافتن تعادل مناسب بین حفظ عناصر اصلی و افزودن عناصر جدید صحبت کرده است. اوکاموتو میگوید:
اعضای تیم ژاپنی که روی نسخهی اصلی کار کرده بودند، گفتند که میخواهند تغییرات زیادی ایجاد کنند. اما از طرف دیگر، بلوبر تیم تمایلی نداشت که برخی از چیزها را تغییر دهد. اگرچه نظرات گاهی اوقات با هم در تضاد بودند، اما در نهایت، ما موفق شدیم ساخت پروژه را به خوبی انجام دهید. اگر تریلر را تماشا کنید، میبینید که با حفظ نکات مثبت نسخهی اصلی، به سبکی مدرن متولد شده است.
طبق گفتهی اوکاموتو، در واقع به نظر میرسد که سازندگان اصلی دوست نداشتهاند که بازیکنان اثری مشابه را تجربه کنند اما به لطف بلوبر تیم که از طرفداران بزرگ بازی اصلی است، این نسخه به شدت به نسخهی اصلی وفادار است.
با این حال، اوکاموتو به بازیکنان اطمینان داده که قدم زدن طولانی در جنگل در ابتدای بازی تقریبا بدون تغییر وجود دارد و از آنجایی که نسخهی بازسازی شده نمیخواهد از واسطهای کاربری شبیه به بازی اصلی استفاده کند، تیم آن را حذف کرده است. نقشه نیز به نفع دادن نقشهی فیزیکی به جیمز که با خود حمل میکند، تغییر کرده است.
بلوبر تیم اعلام کرده که دربارهی بازسازی سایلنت هیل ۲، بسیار مطمئن و «هیجانزده است. در گزارش سالانهی استودیو به سهامداران در اوایل سال جاری، این تیم هیجان خود را در مورد بازسازی مورد انتظار ابراز کرد و اظهار داشت که در مورد نتیجهی نهایی بسیار مطمئن است و اذعان کرد که موفقیت بازسازی سایلنت هیل مهمترین آزمونی است که استودیو با آن روبرو شده است.
بازسازی سایلنت هیل ۲ قرار است در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) سال جاری روی پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر شود.
منبع: Eurogamer