همه آنچه باید از آپدیت جدید Red Dead Online بدانید
شرکت بازیسازی راکاستار گیمز بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را با مجموعهای از محتوای جدید، بروزرسانی کرده است. بالاخره بازی Red Dead Online از دورهی آزمایشی یا همان بتا خارج شده است و طبق گفتهی راکاستار گیمز، از امروز قرار است پشتیبانی جدی از این بازی آغاز شود. آپدیت امروز Red Dead Online در کنار حل مشکلات بازی و افزودن قابلیتهایی تازه، مراحل داستانی جدید و فعالیتهای زیادی را هم به بازی اضافه کرده است.
راکاستار گیمز پیش از هر چیز در قالب یک پس در وبلاگ خود، از بازیکنندههایی که در دورهی آزمایشی Red Dead Online به بهبود این بازی کمک کردهاند، تشکر کرده است. سازندگان این بازی آنلاین میگویند که بازخوردهای بسیار زیادی دریافت کردهاند و با توجه به آنها تلاش کردهاند تجربهای بهتر در Red Dead Online ارایه دهند. طبق گفتهی راکاستار گیمز توجه به بازخوردهای بازیکنندهها و لحاظ کردن آنها نقش مهمی در آیندهی Red Dead Online خواهد داشت.
راکاستار در عین آپدیت بازی با محتوای جدید، از برنامههایشان برای آیندهی Red Dead Online هم صحبت کرده است.
در ادامه میتوانید از محتوایی که راکاستار گیمز برای بازی در نظر دارد، خبردار شوید.
مراحل داستانی شخصیت «جسیکا لکلرک» ادامه خواهند داشت. مراحل برای بازیکنندههایی که سطح افتخار بالا و سطح افتخار پایینی دارند، فرق خواهد کرد. آخرین مرحلهی داستانی بازی در منطقهی «فورت مرسر» بود و آپدیت جدید، مراحل را ادامه میدهد. این مراحل هنوز هم در راستای کشف قاتل شوهر خانم لکرک هستند.
شخصیتهایی که سطح افتخار بالایی داشته باشند، با گروه گنگستری «دل لوبوس» مبارزه خواهند کرد و به همراه کلانتر «مارشال دیویس» در راستای نجات شهر «ولنتاین» تلاش میکنند.
از آن طرف، شخصیتهایی که سطح افتخار پایینی داشته باشند، به «سامسون فینچ» در دزدی بزرگی کمک خواهند کرد و نهایتا هم به دزدی بانک «سن دنیس» خواهند رسید.
هر دو شاخهی مراحل به مرحلهای در بلکواتر ختم خواهند شد که در آن بازیکنندهها با شخصیتی خطرناک مبارزه خواهند کرد.
مراحل داخل نقشهی بازی با آپدیت امروز Red Dead Online بیشتر میشوند و گسترش پیدا میکنند. شخصیتهای داستانی Red Dead Redemption 2 در این مراحل حضور خواهند داشت و تنوع مراحل هم زیاد خواهد بود.
تعدادی از مراحل با شخصیت Thomas the Skiff Captain انجام میشوند که افتخار بازیکنندهها را بالا میبرند و در واقع قانونی هستند. مراحل دیگری هم در مزارع پرورش خوک منطقهی Aberdeen هستند که بازیکنندهها با انجام آنها باید دستشان را به کار خلاف آلوده کنند.
شخصیتهای بیشتر هم قرار است در آیندهی نزدیک به بازی و مراحل داخل نقشهی Red Dead Online اضافه شوند.
چالشهای مختلفی برای انجام به همراه گروه و به صورت رقابتی به بازی اضافه شده است. رهبر گروهها میتواند با استفاده از Player Menu چالشهای مختلفی را با دیگر گروهها شروع کند. یکی از این چالشهای اضافه شده برای مثال ماهیگیری است. بازیکنندههای هر گروه میتوانند در زمان مشخصی، ماهیگیری کنند و برای گروهشان امتیاز بگیرند.
به غیر از ماهیگیری، چالشهای دیگری را هم مثل مسابقهی شلیک به پرندهها یا مسابقهی چیدن گیاه بین گروهها برگزار کرد.
مراحل اتفاقی، مثل بازی Red Dead Redemption 2 به Red Dead Online هم اضافه خواهند شد. بازیکنندهها همینطور که در نقشه در حال حرکت هستند، ممکن است با افراد مختلفی برخورد کنند. این افراد ممکن است رفتاری دوستانه داشته باشند و کمک بخواهند، یا اینکه به بازیکنندهها حمله کنند.
برخورد به این مراحل اتفاقی و انجام آنها، به بازیکنندهها امتیاز تجربه، پول، افتخار و حتی طلا خواهد داد.
میزهای کارت بازی متعددی روی نقشه قرار داده شدهاند که به افراد اجازه میدهند با یکدیگر به رقابت بپردازند. میتوان میزهایی به صورت خصوصی یا عمومی داشت و به همراه دوستان یا آزادانه در مقابل تمام بازیکنندهها در یک سرور، به رقابت پرداخت.
انواع مختلفی از کارت بازی در نقطهی نقشه اضافه شدهاند: شهرهای بلکواتر، سن دنیس، تامبلوید، ولنتاین و ایستگاه قطار فلتنک.
بازیکنندهها میتوانند به صورت شش نفره با یکدیگر به کارت بازی کردن مشغول شوند.
در این بخش جدید بازیکنندهها باید زمینهای بیشتری را برای خود فتح و در عین حال از زمینهایی که فتح کردهاند دفاع کننند.
زمان مشخصی در این نوع رقابتها وجود دارد و در پایان رقابت، بازیکنندههایی که بیشترین زمین را داشته باشند به عنوان برنده انتخاب میشوند.
هفتتیر جدیدی به اسم LeMat Revolver به بازی اضافه شده است. این هفتتیر ۹ گلوله را در خود جای میدهد و در عین حال هم لولهای مجزا برای شلیک یک فشنگ قویتر دارد. این هفتتیر دو حالت تیراندازی جداگانه دارد که یکی سریع است ولی صدمهی کمتری وارد میکند و حالت دیگر یک گلولهی شاتگان را به سمت دشمنان شلیک میکند. امکان خرید این هفتتیر در هر اسلحه فروشی وجود دارد.
تعداد زیادی لباس و ایموت (Emote) به بازی اضافه شدهاند. یکی از محبوبترین آیتمهایی که بازیکنندهها درخواست کرده بودند «پانچو» بود و این نوع لباس هم به همراه الگوهای مختلفی برای خرید به بازی اضافه شده است. لباسها به صورت هفتگی در فروشگاهها تغییر میکنند و در نتیجه بازیکنندهها باید هر از گاهی برای پیدا کردن آیتمهای مخلتف به فروشگاهها سر بزنند.
با آپدیت امروز، بازیکنندهها میتوانند چگونگی تعامل خود با دنیای Red Dead Online را انتخاب کنند. دو حالت «تهاجمی» (Offensive) و «دفاعی» (Defensive) از منوی اصلی هر بازیکنندهها قابل انتخاب است و چگونگی برخورد و رفتار دیگر بازیکنندهها با آنها را مشخص میکند.
حالت Offensive در واقع حالت اصلی و پیشفرض بازی است که تا به امروز بازیکنندهها فقط به همین حالت دسترسی داشتهاند. بازیکنندههایی که در حالت Offensive بازی میکنند، میتوانند با دیگر بازیکنندهها درگیر شوند و از طرفی هم این موضوع را میپذیرند که بقیه هم میتوانند به آنها حمله کنند.
حالت Defensive برای بازیکنندههایی طراحی شده است که ترجیح میدهند بدون درگیر شدن با دیگران به گشت و گذار در دنیای بازی بپردازند. بازیکنندههایی که در حالت Defensive بازی میکنند، با این حرکت به دیگران میگویند که نمیخواهند با آنها درگیر شوند و همچنین با این حرکت، جلوی اذیت کردن دیگر بازیکنندهها را میگیرند. در عین حال، بازیکنندههایی که بازی خود را روی حالت دفاعی قرار دادهاند، در درگیریهای نقشه شرکت داده نمیشوند. این افراد میتوانند به کار خودشان در نقشه ادامه دهند و بقیه هم نمیتوانند دخالتی در رفتار آنها داشته باشند.
بازیکنندههایی که حالت Defensive را فعال کردهاند روی نقشه با یک آیکون «سپر» نشان داده میشوند. شلیک دیگر بازیکنندهها روی آنها تاثیر نمیگذارد، نمیتوان این بازیکنندهها را با طناب بست و روی زمین کشید و نشانهی بازی هم روی آنها قفل نمیکند.
حمله به بازیکنندههایی که در حالت دفاعی بازی میکنند، سطح افتخار را بسیار پایین میآورد. افرادی هم که حالت Defensive را فعال کردهاند، اگر به کسی حمله کنند، در لحظه از حالت دفاعی حارج میشوند و سطح افتخارشان بسیار پایین میآید.
در راستای بهبود تجربهی بازی کردن Red Dead Online تغییرات زیاد و بزرگی در بازی اعمال شده است.
قفل خودکار روی سر دشمنان حذف شده است: قفل خودکار نشانه، هنوز هم روی بدن دشمنان میرود، ولی با حرکت آنالوگ راست نمیتوان به راحتی روی سر افراد نشانه را قفل کرد. در نتیجه هدشات کردن سختتر شده است و بخشهای رقابتی بازی مثل حالت Showdown بالانس بهتری پیدا کرده و بازیکنندهها حس بهتری در آنها دارند.
تغییر سریعتر سلاحها: سرعت تغییر سلاح در همه جای بازی بیشتر شده است. روشن کردن بطریهای آتش و دینامیت هم فورا انجام میشود و تاخیری در روشن کردن آنها وجود ندارد.
حالت کنترل جدید FPS2: این حالت کنترل جدید که هم در Red Dead Online اضافه شده و هم در Red Dead Redemption 2 نوعی جدید از سیستم کنترل دوربین اول شخص است. در این حال، دویدن با کلید R1 انجام میشود و کلید X هم برای سنگر گرفتن استفاده میشود.
چالشهای روزانه: با در نظر گرفتن بازخوردها، چالشهای روزانهی PvP را به طور کلی از نقشهی بازی حذف کردهایم و چالشهای جدیدی را جایگزین آنها کردهایم که پاداش طلای بیشتری هم میدهند.
پاداشهای بیشتر: از این پس فعالیتهای بیشتری در بازی پاداش میدهند و میزان پاداشها هم با در نظر گرفتن نوع گیمپلی و فعالیت مشخص، بیشتر شده است.
شکایت کردن: اگر بازیکنندهای که سطح افتخار بالاتری دارد، شانسی برای مقابله با طرف مقابل خود نداشته باشد، میتواند از قابلیت Press Charges استفاده کند. این قابلیت روی سر طرف مقابل جایزهی سنگینی قرار میدهد و فشار دیگران برای حمله به این بازیکننده بیشتر میشود.
انتخاب اسب برای حالتهای مختلف: میتوان با استفاده از Player Menu برای هر حالت بازی، اعم از Free Roam و Race و Showdown و مراحل مختلف داستانی، یک اسب جداگانه انتخاب کرد.
پرداخت طلای بیشتر: میزان طلای پرداختی در تمام فعالیتهای بازی بیشتر شده است و بیشتر فعالیتها دو برابر طلای بیشتر میدهند. بازیکنندهها همچنین برای مدتی محدود، هر بار که ترازشان بالا میرود، یک طلا دریافت میکنند.
در هفتههای آینده شخصیتهای بیشتر و مراحل بیشتری به نقشه اضافه میشوند. حالتهای Showdown بیشتر و بخشهای مختلف دیگری هم برای بازی در نظر گرفته شدهاند که به زودی به Red Dead Online اضافه خواهند شد.
در روز ۲۱ ماه می، یعنی ماه جاری میلادی، مراحل داخل نقشه و لباسهای که در بالا اشاره شد در بازی قابل دسترسی خواهند بود.
در روز ۲۸ ماه می، حالت Showdown جدید و چالشهای متعددی به بازی اضافه خواهند شد. رویدادهای داخل نقشه هم در این روز بسیار بیشتر خواهند شد. در این روز آیتمهایی به صورت محدود در فروشگاهها برای خرید موجود خواهند شد.
پاداشهای هفتگی پول و طلا، امتیاز تجربهی بیشتر و آیتمهای روزانه و بستههای مختلف به صورت دورهای در هفتههای آینده به تمام بازیکنندهها اعطا خواهد شد.
پایه و اساس Red Dead Online قرار داده شده است و در ماههای آینده، باید انتظار اضافه شدن بخشهای جدید و مختلفی به بازی را داشته باشیم. یکی از برنامههای راکاستار که قرار است به زودی در بازی اجرا شود، اضافه شدن کلاسهای مختلف به بازی است. بازیکنندهها میتوانند شخصیت خود را در یک کلاس خاص قرار دهند و تلاش کنند در این کلاس، قابلیتهای بیشتری کسب کنند. امکان انتخاب و پیشرفت چند کلاس به صورت همزمان هم وجود خواهد داشت، ولی سرعت پیشرفت کلاسها در این حالت بسیار پایین میآید.
تابستان امسال، بازیکنندهها میتوانند از بین سه کلاس، یکی را انتخاب کنند:
Bounty Hunter: بازیکنندههای این کلاس به دنبال مجرمان و خلافکاران میروند و جایزه بگیر هستند.
Collector: بازیکنندههای این کلاس در نقشه به دنبال گنج و آیتمهای با ارزش دیگر میگردند.
Trader: این کلاس به بازیکنندهها اجازه میدهد در کمپ خود فروشگاه راه بیاندازند و شروع به فروختن آیتم به دیگران کنند.
هر کلاس به بازیکنندهها قابلیتها و تواناییهای مختلفی میدهد و هر کلاس هم لباسها و سلاحهایی مختص به خود خواهد داشت که بازیکنندهها با پیشرفت آنها را آزاد میکنند.
بازیکنندهها میتوانند پیشرفت در یک کلاس را هدف خود قرار دهند و سریع در آن جلو بروند، یا اینکه با ادغام تواناییهای کلاسها، شخصیتی خاص برای خود داشته باشند، ولی پیشرفت در این حالت سختتر خواهد بود.
تابستان امسال کلاسها به Red Dead Online اضافه خواهند شد.
راکاستار گیمز تریلری برای نمایش آپدیت جدید Red Dead Online تهیه کرده است که آن را در ادامه برایتان قرار دادهایم.
منبع: راکاستار گیمز
مقاله فوق العاده بود واقعا خسته نباشید
نمیدونم چرا تو سایتای دیگه یه همچین مقاله هایی دیگه نمی نویسن یادمه یه همچین مقاله هایی طرفدارای زیادی داشت.
آنلاین RDR2 شاید بد باشه ولی بهتر از نسخه اولیه آنلاین gta v هست…
از اینا که بگزریم سایت واقعا داره خیلی خوب میشه…
پادکست سری دوم خیلی بهتر بود از این لحاظ که یکم شعور مخاطب رو بالا بردین مثلا همون قسمتی که درباره نقد و بررسی حرف میزدین یا اون قسمتی که درباره گیم ایران حرف زدید…
فربد آذسن هم که دمش گرم همه ویدیو های مارک براون رو داره ترجمه میزنه…
خبر ها رو هم که تا بتونین مینویسین…
رسانه های دیگه ۳۰ نفر همزمان دارن کار میکنن ولی اینجا کلا به ۵ نفرم شاید نرسه با این حال خیلی خوب دارین کار میکنین. دمتون گرم
ولی هنوز میتونید جا داره که خیلی بهتر از این باشید:
چون یه سری از رسانه ها هم هستن که با اینکه در حد شما نیرو دارند ولی خیلی دارن خوب کار میکنن و آیتم های خیلی باحالی هم دارند؛پس جا داره شما هم بهتر باشید. (من که از مشکلات پشت صحنه خبر ندارم ولی چیزی که بینم رو دارم مینویسم)
منتظر آیتم های جدید هستیم! موفق باشید
بعد آپدیت دیگه با dns هم نمیره راه حلی دارین ؟
سلام اقای میرزایی میشه تکلیف مارو مشخص کنید ؛
بلاخره پادکست میسازین یا نه ؟
دیجی کالا مگ یه برنامه درست حسابی داشت این بود حالا میخواین ادامش ندین ؟
لطفا جواب بدین
چرا آقا، ادامه میدیم.
قدرتمندتر از دو سری گذشته.
حدود یه هفته دیگه صبر کن.
سلام جناب میرزایی خستع نباشید من کار شمارو از همون اول دنبال میکردم اولین پادکستی که از شما دیدم پادکست معجزه فوتبال بود که من رو بسیار به پادکست های ایرانی علاقه مند کرد و اون روز رفتم اون چنتا پادکست های قبلیتون رو دیدم و بسیار به کارتون علاقه مند شدم بعد از مدتی هم که زدین تو کار پادکست ویدویی و از قبل هم بهتر بود چون توش میتونستین تریلر های بازی هارو نشون میدادین و با تخصص و دست بازتر میتونستین درباره گیم صحبت کنین تا پادکست ۶۵ هم پخش کردین و کارتون بسیار ناگهانی ادامه نیافت و بعد که کامنت ها و پرسش ها زیاد شد فرمودید که خواستید توی اوج و در شرایطی که ب یاد مخاطب بمانید به کار خاتمه بدید اما بعد از مدتی یه تیزر ۳۰ ثانیه ای دادید که قراره دوباره پادکست گیم بزارید بسیار خوشحال شدم ولی حدس میزدم مجید خان با توجه به جدایی از دیجی مگ نتونه با شما کار کنه بعد که کار جدید رو با ارش حکیمی گزاشتین زیاد خوشم نیومد چون انگار اصلا پادکستی برای گیمر ها نبود قطعا صنعت گیم تو ایران اونقدر خبر نداره که یک برنامه هر هفته بخواد با اون تایم برنامه رو پر کنه و مخاطب خوشش بیاد …
بعد یک مدت پادکست هاتون از ۱ ساعت ۲۰ دقیقه ش درباره موضوعات حوصله سر بر اخبار گیم ایران شده ۲۰ دقیقه هم که درباره اتفاقات هفته تولد فلان نویسنده و فلان خواننده و ………..
جناب میرزایی بخدا کسایی که پادکست گیم میبینند اصلا نظریه ترس فلانی رو نمیخوان فقط میخوان تمام مدت درباره گیم حرف بزنید درست مثل برنامه هاتون با مجید نوردوست که فوق فوقش دو دقیقه حاشیه میرفتید (درباره هر چیزی غیر از گیم حرف زدن مثل سینما و ….)
اما تو ۲۰ برنامه با جناب حکیمی داشتید میزان حرف های غیر گیم زیاد شد خیلی زیاد
قطعا ما هم دوست داریم صنعت گیم مملکتمون پیشرفت کنه ولی در حال حرفی برای گفتن نداریم ( البته بجز بازی خر پرنده که بعد ویچر اول هست)
البته بد نیست که درباره اخبار گیم ایران رو هم پوشش بدید ولی مثلا هر ۱ ماه یه برنامه براش بزارید
خودتون ب شدت میدونید وقتی کسی میره ای ۳ و میشینه رو صندلی که کنفرانس ماکروسافت رو ببینه فقط میخاد مث چی بازی ببینه
و همینجور کسی که پادکست گیم می بینه فقط میخواد از اخبار این گیم و صحیت ها و بررسی های جالب شما رو ببینند مثل برنامه هایی مثل ea چگونه به بدترین کمپانی تبدیل شد یا پاسخ های نداشته ماکروسافت به شاهکار های سونی رو ببینیم
ما واقعا دوست داریم یکی ی طرف فن ایکس باکس باشه و یکی اون طرف فن پلی ۴
و هی تو سر هم بزنن و ما مخاطب ها حال کنیم و توی کامنت ها خون هم رو بریزیم
در اخر جناب میرزایی ما نظریه ترس داروین نمیخایم
اخبار اسم های تکراری در صنعت دوزاری بازی موبایل نمیخوایم
میخوایم پادکست هاتون به بهترین بازی های روز جهان و نقد و صحبت درباره اون ها بگزره مثل بهترین پادکست ایرانی که دیدم ( برداشتی کوتاه از god of war)
در اخر جناب میرزایی امید وارم فصل جدید پادکست هاتون به پادکست های ۵۰ تا ۶۰ با مجید نوردوست شبیه تر باشه و سر بتمن و سپایدر من باهم کل کل کنین و هوای پاکست هاتون گیمی ۱۰۰ در ۱۰۰ باشه
اروزی موفقیت فرااااااااااااواااان برای شماااااا
ممنون بابت تمام نظرات و تشکر بسیار به خاطر پشتیبانی توی دو سه سال گذشته.
من معتقدم که دو سری تولید شده، خلا برنامههایی که توی مملکت وجود نداشتن رو پر کردن و تونستن مخاطب خودشون رو پیدا کنند.
دو سری به هیچ وجه همیشه خوب نبودن و قسمتهای خوب و بد دارن. من هرگز از دو سری کاملا راضی نیستم.
با در نظر گرفتن چیزهایی که توی این دو سری یاد گرفتیم، برای برنامهی بعدی دو نوع مخاطب رو پوشش میدیم.
هم مجید نوردوست و هم آرش حکیمی توی برنامه حضور خواهند داشت.