سونی از آنچارتد ۴ سود هنگفت می‌برد، مایکروسافت Scalebound را لغو می‌کند!

نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
زمان 30:11
حجم فایل 28 مگابایت

قبل از هر چیز، از تاخیر پیش‌آمده در برنامه‌ی پادکست بازی عذرخواهی می‌کنیم. هر هفته تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا پادکست بازی را ضبط کنیم و در زمان مشخص شده‌اش منتشر کنیم، اما هر بار سنگی را جلوی روی‌مان می‌بینیم. امیدواریم عذرخواهی ما را بپذیرید و هم‌چنین با نظرهای‌تان، به بهتر شدن پادکست‌های بازی ما کمک کنید.

در این قسمت از پادکست بازی، به اتفاقات هفته‌ی گذشته‌ی صنعت بازی پرداخته‌ایم؛ اتفاقاتی مثل وضعیت مایکروسافت و بازی لغو شده‌ی Scalebound و ادامه‌ی موفقیت‌های سونی با قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های آنچارتد. پیشنهاد می‌کنیم که این قسمت از پادکست بازی ما را از دست ندهید.

بدون شک مهم‌ترین اتفاق هفته‌ی گذشته در صنعت بازی، معرفی کامل کنسول بازی جدید نینتندو بود. به شما این نوید را می‌دهیم که قرار است در هفته‌ی جاری، پادکستی مختص Nintendo Switch و پیش‌بینی‌های‌مان از افتضاحاتی که این کنسول به بار خواهد آورد، منتشر خواهیم کرد. منتظر پادکست Nintendo Switch ما هم باشید.

مثل همیشه، به ما بگویید که آهنگ پایان پادکست را از کدام بازی انتخاب کرده‌ایم. یک راهنمایی کوچک هم به شما می‌کنیم: تمام موسیقی‌های این پادکست، مربوط به مجموعه‌هایی است که هیدکی کامیا آن‌ها را خلق کرده است.

حتما نظرات و پیشنهادهای خودتان درباره‌ی پادکست بازی را با ما در میان بگذارید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پادکست بازی دیجی‌کالامگ:

قسمت اول: در گیمزکام ۲۰۱۶ چه گذشت؟

قسمت دوم: PS4 Pro و بازی‌سازهای از راه‌به‌در ژاپن

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت سوم: ۴K و HDR به چه درد ما می‌خورد؟

قسمت چهارم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت اول)

قسمت پنجم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت دوم)

قسمت ششم: جادوی فوتبال

قسمت هفتم: Nintendo Switch بخریم یا نه؟

قسمت هشتم: از The Burning Crusade تا Legion؛ حماسه‌ی دنیای وارکرفت

قست نهم: همه‌ی آنچه در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۶ گذشت

قسمت دهم: همه‌ آنچه باید از Mass Effect Andromeda بدانید

قسمت یازدهم: بهترین بازی سال انتخاب شد؛ Last of Us 2 و Death Stranding ترکاندند!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت دوازدهم: پایان ده سال انتظار؛ چرا فاینال فانتزی ۱۵ را دوست داریم؟

قسمت سیزدهم: رزیدنت اویل ۷: از گور برآمده

قسمت چهاردهم: زمستان امسال چه بازی کنیم؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۵ دیدگاه
  1. مصطفی رحماندوست

    ۸:۴۷
    تبریک میگم.
    شما مزخرف ترین ساندترک موجود برای قرار دادن در یک پاکدست در طول تاریخ رو پیدا کردید
    در ضمن از death metal و trash metal هم استفاده کنین چون کاملا مرتبط با بحث ها هست.

    1. دوست عزیز، آهنگ‌های میانی پادکست مربوط به بازی دویل می کرای بودند.
      آهنگ‌های اول و آخر هم از بازی بایونتا انتخاب شده بودند.
      تشکر بسیار از شما.

  2. علی

    سلام اقای میرزایی.خواهش خواهش هر هفته برنامه بگذارید.و فکر کنم پر خرج تمرین بازی Destiny باشه با بودجه پانصد میلیون دلار و اگه میشه دانلود آهنگها در سایت بگذارید.ممنون از برنامه خوبتون.

    1. تشکر از شما.
      بودجه‌ی کلی که برای بازی دستینی، یعنی برای ساخت بازی، مارکتینگ و پشتیبانی بلند مدت (ساخت محتوای بیشتر) در نظر گرفته شده، پانصد میلیون دلار است.
      در صورتی که ساخت خود جی‌تی‌ای۵ به تنهایی ۳۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.

  3. Erfan

    آقا ممنون از زحمتى که میکشید

    من چندتا پادکستتون رو گوش دادم

    بنظر من نکته منفیش اهنگاى زیادى هست که میزارید

    ادم گرم گوش دادن به صحبت شما میشه یهو یه اهنگ میزارید حال و هواش میپره…

    بازم ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما
X