آیا رزیدنت اویل ۷ طرفداران را راضی کرده است؟

نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست، رضا گرانمایه
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست، رضا گرانمایه
زمان 33:22
حجم فایل 31 مگابایت

اگر بگوییم رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7) توانسته است محبوبیت بسیاری پیدا کند و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر است، چندان هم اغراق نکرده‌ایم. می‌توانید آخر هفته‌ی جاری منتظر انتشار نقد و بررسی کامل رزیدنت اویل ۷ در دیجی‌کالامگ باشید. با این حال، تصمیم گرفتیم تا در پادکست بازی این هفته، مفصل درباره‌ی تجربه‌ی خودمان از رزیدنت اویل ۷ بگوییم. پیشنهاد می‌کنیم پادکست را گوش کنید و بگویید که آیا با نظرهای ما درباره‌ی رزیدنت اویل ۷ موافقت هستید یا دیدگاه‌های دیگری نسبت به بازی دارید.

مثل همیشه، به ما بگویید که آهنگ آخر پادکست را از کدام بازی انتخاب کرده‌ایم. می‌دانیم که شناسایی آهنگ پایانی در قسمت‌های قبلی، کمی سخت بوده است؛ می‌توانید مطمئن باشید که آهنگ پایانی این قسمت را می‌شناسید.

از نظرات خودتان درباره‌ی پادکست‌های بازی ما بگویید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پادکست بازی دیجی‌کالامگ:

قسمت اول: در گیمزکام ۲۰۱۶ چه گذشت؟

قسمت دوم: PS4 Pro و بازی‌سازهای از راه‌به‌در ژاپن

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت سوم: ۴K و HDR به چه درد ما می‌خورد؟

قسمت چهارم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت اول)

قسمت پنجم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت دوم)

قسمت ششم: جادوی فوتبال

قسمت هفتم: Nintendo Switch بخریم یا نه؟

قسمت هشتم: از The Burning Crusade تا Legion؛ حماسه‌ی دنیای وارکرفت

قست نهم: همه‌ی آنچه در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۶ گذشت

قسمت دهم: همه‌ آنچه باید از Mass Effect Andromeda بدانید

قسمت یازدهم: بهترین بازی سال انتخاب شد؛ Last of Us 2 و Death Stranding ترکاندند!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت دوازدهم: پایان ده سال انتظار؛ چرا فاینال فانتزی ۱۵ را دوست داریم؟

قسمت سیزدهم: رزیدنت اویل ۷: از گور برآمده

قسمت چهاردهم: زمستان امسال چه بازی کنیم؟

قسمت پانزدهم: سونی از آنچارتد ۴ سود هنگفت می‌برد، مایکروسافت Scalebound را لغو می‌کند!

قسمت شانزدهم: آیا Nintendo Switch ارزش ۳۰۰ دلار را دارد؟

قسمت هفدهم: از رزیدنت اویل تا بازی‌های جدید مارول؛ مروری بر داستان کونان

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۱۰ دیدگاه
  1. Erf

    اهنگ ابتدای پادکست تم اصلی بازی
    Indigo prophecy
    از دیوید کیج هست
    زمان خودش شاخ بازی های interactive بود

    به شدت به این اهنگ علاقه دارم
    Good job

  2. امید

    پادکست خیلی جالبی بود. فقط من از یکی از کارشناساتون سوال دارم. زیاد به معرفی‌ها اول بازی توجه نکردم. پوزش می‌خوام از این موضوع. راجبه ترس ژاپنی صحبت کردید. البته فقط یک جا بهش اشاره کردین و اصلا توضیح ندادین یعنی چی؟ الان اگه کسی ندونه ترس ژاپنی یعنی چی کلا متوجه این قسمت نمیشه. جا داشت ۳۰ ثانیه توضیح کوتاهی میدادید.
    مورد بعدی این که درباره فیز بندی باس فایت صحبت کردید. کاشکی میگفتید فیز یعنی چی؟ انگلیسی صحبت کردن بدون توضیح فارسی اصلا خوب نیست. به عنوان کسی که بازی‌های اول شخص بازی کردم خدمتتون عرض میکنم که هیچ باس فایتی در بازی‌ها اول شخص فیز ندارن. چه بایو شاک باشه، چه بالت استورم باشه، چه کال اف دیوتی یا بتلفیلد باشه و چه هر بازی دیگه‌ای. استاندارد سبک اول شخص اینکه که اینقدر به باس تیر بزنی تا بمیره. بعد چرا فکر کردید که باس‌های این بازی رو باید بلاد بورن مقایسه کنید؟ بلاد برن یک بازی نقش افرینی هست که ساخته شده گیمرها رو به چالش بکشه. باس‌های بلاد برن مخصوص خودش هست. هیچ بازی نقش افرینی دیگه ای این استاندارد رو نداره. ویچر ، دراگون ایج و هر بازی نقش افرینی دیگه همچین سیستم مبارزه‌ای رو نداره که شما دارین اون رو با باس رزیدنت اویل مقایسه میکنین.
    بعد دوباره گفتین که روند کشتن باس‌ها به داستان باز ی ارتباط داره. معلومه که باید ارتباط داشته باشه. یک بازی اول شخص با روند خطی همین استاندارد رو هم دنبال میکنه. کل بازی روی همین باس‌ها طراحی شده بود. باید هم ارتباط نزدیکی به داستان داشته باشن. چشم بسته غیب گفتید.
    یک چیز دیگه هم که نفهمیدم یعنی چی ساختار هرمی مراحل بود. اینجور که شما توضیح دادید یکسری راه در باز ی وجود داره که در ابتدا قفل هستن، اما بعدا از یک مسیر دیگه ای وارد همین راه‌های بسته میشید. این روند کجاش به هرم شبیه؟ هرم سر و تهش بهم ربط نداره. از بالا کوچیکه و به پایین که میاد بزرگ‌تر میشه. اصلا مثلاتون درست نبود.

  3. ابراهیم نیازمند

    ممنون از شما به خاطر پادکست مفیدتون
    من از این پادکست شروع به گوش دادن کردم خیلی خوب بود و همین سبب شد برم قسمت های قبل رو هم گوش کنم.
    تا الان نیمی از پادکست های شما رو گوش کردم و قشنگ پیشرفت مرحله به مرحله رو میشه در اون حس کرد.
    امیدوارم موفق باشید.

  4. برسام

    سلام
    یه نکته ای این بازی داره که نمیدونم مثبت یا منفی! اونم اینه که باید تمام فیلم های VHS داخل بازی رو دید وگرنه خیلی جاها مخصوصا توی معمای لوکاس شکست میخوری! یجورایی اگه فیلم ویدئو HAPPY BIRTHDAY رو کسی پیدا نکنه نمیتونه بازی رو تموم کنه! به نظرتون این مورد مثبته یا منفی؟
    درضمن برای کسی که هنوز بازی رو شروع یا تموم نکردن پیشنهاد میکنم آخر بازی به جای MIA به ZOEE واکسن بزنید! اینجوری داستان بازی رو بهتر و بیشتر متوجه میشید! وگرنه MIA (همسر ایتان) هیچ حرفی نمیزنه که قضیه چی بوده !

  5. م عیسی خانی

    ممنون. خیلی خوب بود. فقط یه نکته ای. تمام معماها و سکرتهای بازی به نحوی توی نوتها بهشون اشاره شده و اگه به دقت مطالعه بشن از طریق نوتها قابل حل شدن و پیدا شدن هستن. مثلا توی تیزر این بازی نوت بوک هر دفعه شما رو به با یه جمله به نقطه بعدی هدایت میکنه.

  6. امیر

    این بازی بینظیره، روی PC دارم بازی میکنم.
    تنها و بدترین عیب اون اینه که رزولوشن های ۲۱:۹ رو فعلا ساپورت نمیکنه، شاید در آپدیتهای بعدی درست بشه ولی چه فایده!

  7. علی

    سلام. فونت برنامه عوض شده نه میتونم گوش بدم و نه دانلود کنم و فونت قبلی خیلی بهتر بود.لطفا بررسی کنید.

    1. همه چیز رو بررسی کردیم و حداقل از سمت ما هیچ مشکلی وجود نداره. یه تست دیگه بکنین.

      1. علی

        ممنون. روز بعد درست شد.شرمنده این سه شنبه برنامه دارید؟

      2. سلام.
        قول اینکه سه شنبه برنامه رو برسونیم رو قطعی نمی‌تونم بدم، اما حتما در هفته برنامه خواهیم داشت.
        تشکر از شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما