تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیمپلی و تفاوتهای کنسولی
چندی پیش شرکت سونی نمایش جدیدی را از بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West نشان داد که توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. آن نمایش نهتنها گرافیک بالا و نسل بعدی این بازی روی کنسول پلیاستیشن ۵ را نشان داد بلکه ما را بهصورت جزئی با بعضی از ویژگیهای جدید گیمپلی این قسمت آشنا کرد.
با این حال، چند روز پس از آن نمایش، کارگردان و نویسندهی بازی در مصاحبههای مختلف دربارهی این نمایش و جزییات مختلف بازی Horizon Forbidden West سخن گفتهاند. این صحبتها، به شکل آشکارتری ما را با بعضی از ویژگیهای نمایش داده شده در تریلر جدید بازی آشنا میکند و بعضی از ابهامها و پرسشهای ما را هم پاسخ میدهد.
تاریخ عرضه
اگرچه هنوز تاریخ عرضهی دقیقی برای بازی «هورایزن فوربیدن وست» اعلام نشده است، اما چندین بار تأکید شده که بازی روال عادی توسعهی خود را سپری میکند و آنها با رسیدن به مراحل پایانی توسعه توانستهاند تا به اکنون به اهداف خود دست پیدا کنند. این یعنی اگر مشکلی پیش نیاید و روند توسعه به همین طریق ادامه پیدا کند، به احتمال زیاد بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
کارگردان بازی دربارهی این موضوع میگوید: «طبق موعد از پیش تعیینشده، ما با موفقیت فاز بتای توسعهی بازی خود را به اتمام رساندهایم. اکنون در مراحل پایانی توسعهی بازی به سر میبریم. این یعنی در حال حاضر مشغول صیقل دادن بازی (پولیش کردن) و رفع باگهای آن هستیم. همچنین در حال به اتمام رساندن و جمعکردن بعضی از جنبههای بازی هستیم؛ مانند ساخت برخی از رباتها که از زمان برنامه خود عقب هستند زیرا ساخت آنها به زمان زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، در حال کار روی سکانسهای سینمایی پایانی بازی هستیم. بنابراین، واقعاً در مرحلهای قرار گرفتهایم که جنبههای مختلف اثر را به سرانجام میرسانیم. با توجه به اثری با این وسعت و اندازه، هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم اما اکنون در مرحلهی پایانی توسعه قرار داریم.»
داستان
داستان بازی Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع بازی «هورایزن زیرو داون» و ماجراجویی «اِیلوی» (Aloy) جریان دارد. اِیلوی بهعنوان یک شکارچی رباتها، به غرب سفر کرده تا دربارهی بیماری مرموز و کشندهای که جهان با آن مواجه شده است، اطلاعاتی کسب و دلایل و رموز وقوع آن را کشف کند. در این مناطق کشف نشده، ایلوی با قبیلهی جدید و عجیبی را میبیند و همچنین با رباتها مرگبار بیشتری روبهرو میشود. همراه با دوستان قدیمی و همراهان جدیدش، او باید با شجاعت در این مرزهای خطرناک قدم بگذارد تا پاسخهای لازم برای نجات زندگی در زمین را پیدا کند.
جهان
نقشهی بازی در سراسر غرب ایالاتمتحده گسترش یافته است، انواع پوششها و زیستبومهای مختلفی در بازی وجود دارند. از این محیطهای مختلف میتوان به جنگلها، بیابانها و مناطق پوشیده شده از برف اشاره کرد که همگی در راستای تنوع بیشتر محیط زیبای بازی انجام شده است.
ممکن است با گونههای جانوری خاص در مناطق خاص مواجه شوید. برای مثال، گونههای جانوری ویژهای در مناطق خشکتر یا مناطق مرطوبتر وجود خواهند داشت. علاوه بر این، این قضیه در مورد رباتهای هم صدق میکند. برای نمونه، Snapmaw که در قسمت قبلی هم حضور داشتند و ظاهری کروکودیل مانند دارند، در حوالی آب پیدا میشوند. البته، این قضیه برای بعضی از رباتهای خاص جدید دیگر هم صدق میکند.
بهصورت کلی، سازندگان در مورد نقشهی بازی میگویند: «نقشه کمی از قسمت قبلی بزرگتر است اما بهطورکلی هدف ما بیشتر افزایش تراکم نقشهی Horizon Forbidden West بوده است و محتوای بیشتری به آن اضافه کردهایم تا مطمئن شویم که بازیکنان بتوانند کارهای بسیار بیشتری در سراسر نقشهی بازی انجام دهند. این محتوای موجود در نقشه قادر است با روایت خرده داستانهای فرعی بیش از گذشته بازیکن را درگیر خود کند و ارتباط بهتری برقرار سازد.»
همچنین کارگردان بازی در مورد تخریب پذیری محیط بیان میکند: «بخشی از این تخریب پذیری را در دمو بازی مشاهده کردیم و تعداد کاملاً پراکندهای از این نوع تخریب پذیری در سراسر محیط بازی و بهخصوص مأموریتها و سناریوهای مشخص وجود خواهد داشت. همچنین در مواجهه با درختها، صخرهها و دیگر ویرانهها و بناهای کوچکتر تخریب پذیری وجود خواهد داشت. بنابراین، قطعاً سیستم تخریب پذیری بهتر و پیشرفتهتری در طول بازی خواهید داد. با این وجود، دنیای این اثر واقعاً بزرگ و گسترده است و به همین خاطر قرار نیست شاهد تخریب پذیری عظیم با مقیاس کامل باشید و ما به سراغ چنین چیزی نرفتهایم.»
بعضی از ویژگیهای جدید Horizon Forbidding West
موارد حرکتی و پیمایشی
کوهنوردی و بالا رفتن آزاد: این یکی از موارد پر درخواست بازیکنان بوده است. ایلوی در بازی Horizon Zero Dawn قادر بود از بعضی از مناطق خاص و مشخص بالا رود اما این فعالیت بهصورت آزاد در بسیاری از مناطق بازی فراهم نبود. حال این قابلیت در همه یا بهتر بگویم اکثر مناطق بازی در دسترس خواهد بود. و این یعنی در بازی میتوانید تقریباً از هر جایی بالا روید. البته، اشاره شده است که این قضیه در داخل شهرها که قرار نیست بازیکن در آنجا به نبرد بپردازد، محدود خواهد بود. کارگردان بازی میگوید: «در شهرها بهصورت دستی مکانهای خاص و کنترلشدهای برای کاوش کردن در محیط تعیین شده است اما خارج از شهرهای بزرگ بازی و در جهان باز و فراخ Horizon Forbidding West میتوانید از هر مکانی بالا روید. بنابراین مجبور نیستید لزوماً یک کوه را در دور بزنید تا به مقصد خود برسید. اگر هیچ جای دستی برای بالا رفتن وجود نداشته باشد، میتوانید آن را در یک خط مستقیم طی کنید که این عالی است.»
در نمایش بازی نشان داده شد که از طریق ویژگی Focus بعضی نقاط و مکانها برای بالا رفتن مشخص میشود. توضیح داده شده است که این کار فقط برای موقعیتهایی است که نورپردازی بهگونهای کار شده که ممکن است بهخوبی متوجه نقطهی مشخص برای بالا رفتن نشوید. برای مثال، ممکن است در شب نتوانید فوراً نقطهای برای بالا رفتن را پیدا کنید و از طریق این ویژگی میتوانید بهصورت آشکارتر آن را ببینید. با این حال، بدون این ویژگی هم قادر هستید که همیشه از مکانهای مختلف بالا روید.
ویژگی Pullcaster: این همان قلاب ویژهای بود که ایلوی در نمایش جدید گیمپلی بازی در اختیار داشت و سرعت او را در نقلمکان و بالا رفتن از بعضی نقاط بیشتر میکرد. این ویژگی در حین مبارزات هم میتواند به تحرک بیشتر و عمق حرکات افقی و عمودی در محیط اضافه کند.
ویژگی Shieldwing: این همان گلایدری است که در نمایش بازی مشاهده کردید و به ایلوی کمک میکند تا صحیح و سالم و با خیال راحت از ارتفاعهای بسیار بلند پایین بیاید یا حتی دشمنان را از بالا غافلگیر کند.
ماسک ویژه شنا: یکی از بخشهای جدید و جذاب بازی که در نمایش بازی هم مشخص بود، شنا در زیر آب است. با توجه به تریلر جدید، شاید یکی از سؤالهای که برای بازیکنان ایجاد شده باشد، این بوده باشد که ایلوی چگونه بهراحتی و بدون محدودیت زمانی در زیر آب شنا میکرد. پاسخ، استفاده از ماسک شنا ویژهای است که به او اجازه میدهد هرچقدر که میخواهد در زیر آب شنا کند و به جستجوی چیزهای مختلف بپردازد.
رباتهای سواری جدید:
همانطور که در نمایش بازی مشاهده کردید، رباتهای جدید و بیشتری اضافه شدهاند که میتوانید روی آنها سوار شوید. رباتهای جدیدی که ایلوی در انتهای بازی روی آن سوار شد، Clawstrider نام دارد. به نظر میرسد همچنان رباتهای بیشتری برای سوارشدن وجود داشته باشد اما سازندگان اطلاعات و جزییات بیشتری از آن اعلام نکردهاند. همچنین بهصورت رسمی اعلام شد که شما نمیتوانید روی Tremortusk – همان ربات عظیم ماموت مانند- سوار شوید. طبق صحبت سازندگان، دلیل این کار به روند ساخت قسمت قبلی بازمیگردد. در آن زمان آنها چنین امکانی را برای رباتهای عظیم امتحان کردهاند اما در آن زمان متوجه شدند که وقتی در زمان گیمپلی دوربین به پشت سر ایلوی میرود، او در تصویر بسیار بسیار کوچک میشود و به همین خاطر از این تصمیم صرفنظر کردهاند.
تکنیکهای سلاحها
متایس دی یونگه، کارگردان بازی، میگوید: «ما همچنین تکنیکهایی برای سلاحهای بازی در نظر گرفتهایم که عمق بیشتری به مبارزات آن میدهند. هر کلاس سلاحها در بازی یک یا بیش از یک تکنیک ویژه و مخصوص دارند. یکی از تکنیکهای ویژهی سلاح که در تریلر گیمپلی جدید بازی نشان دادیم، در آخرین لحظههای تریلر و آخرین ضربهی ایلوی قابلمشاهده بود. برای آخرین ضربه، ایلوی روی یکی از زانوهای خود خم شده و مینشیند تا یک پیکان بسیار قدرتمند را بهسوی Tremortusk روانه کند و آن ربات عظیمالجثه را از پای دربیاورد. این در واقع، یکی از تکنیکهای سلاح ایلوی بود که بازیکن میتواند از طریق صفحهی مهارتها آن را کسب کند. با پیشرفت در بازی و کسب تکنیکهای بیشتر شما میتوانید بین این تکنیکها تغییر دهید.»
او در ادامهی صحبتهای خود دربارهی یکی از سیستمها و تکنیکهای جالب دیگر هم سخن میگوید که البته مربوط به نیزهی ایلوی میشود. کارگردان بازی از این قابلیت تحت عنوان سیستم Valor Surge نام میبرد. او بیان میکند: «در هنگام مبارزهی از راه نزدیک مشاهده کردید که در یک صحنهی سینمایی توقفی ایجاد میشود و ایلوی با قرار دادن شئ خاصی روی نیزهی خود به دشمنانش ضربهای قدرتمند وارد میکند. این از تلاشهای استودیو «گریلا گیمز» برای یکی از جنبههای اکشن این بازی اکشن نقشآفرینی است. بازیکنان میتوانند این حرکتهای Valor Surge را در طول بازی باز کرده و آنها را طبق ترجیح و علاقهی خود در نبردها استفاده کنند.»
او همچنین اضافه میکند: «با رویکردی تاکتیکی در نبردها – پرتاب تیر بهسوی زره رباتها و اکنون زره فلزی برخی از دشمنان و همچنین استفاده از تله و ابزارهای دیگر – شما امتیاز (XP) ویژه برای نبرد دریافت خواهید کرد. با افزایش XP نوار Valor Surge پر میشود و به شما اجازه میدهد تا یکی از این حرکات قدرتمند و شگفتانگیز را در قالبی سینمایی اجرا کنید. حرکتی که در دمو بازی نمایش داده شد، ۳۶۰ Blast نام دارد اما شما میتوانید حرکتهای دیگری را هم در طول بازی باز کنید. آنها بهگونهای طراحی شدهاند که با شیوهها و سبکهای متفاوت بازی کردن بازیکنان سازگار باشد و پاداش خوبی برای بازی تاکتیکی شما باشند.»
علاوه بر حرکتها و تکنیکهای سلاحها، موارد کلیتری هم در مورد سلاحهای بازی اعلام شده است. گنجایش رابط کاربری انتخاب سلاحها از ۴ به ۶ افزایش یافته است. همچنین تیرهای جدیدی مثل نارنجک چسبنده که در دمو دیده شد، به بازی اضافه شده است. همچنین در نمایش بازی سلاح جدیدی هم به نام Spike Thrower مشاهده کردیم که در واقع همان نیزهای بود که توسط ایلوی پرتاب و پس از مدت کوتاهی منفجر شد.
مبارزه با انسانها
یکی از ضعفهای هورایزن زیرو داون بخش مبارزات با انسانها بود که سطحی کار شده بود. با این حال، با توجه به تریلر جدید بازی Horizon Forbidding West، تحولات مشخصی در این بخش ایجاد شده است. متایس دی یونگه دربارهی این بخش میگوید: «اکنون دشمنان ایلوی میتوانند زره بپوشند. شما در تریلر این قضیه را بعد از شکست دادن یکی از دشمنان توسط ایلوی مشاهده کردید. او پس از آنکه به سراغ دشمن بعدی رفت، ابتدا به زره او ضربه زد تا آن را از بین ببرد. این زرهها میتوانند در معرض دید بازیکن قرار گرفته و با تیر یا با ضربهی نیزه نابود شوند.»
مبارزات تن به تن
در بازی Horizon Forbidding West این بخش نسبت به بازی قبلی گسترش یافته و دگرگون شده است. اکنون یکی از شاخههای درخت مهارت بازی کاملاً به مبارزات از راه نزدیک اختصاص داده شده است و شما میتوانید حرکتها و کمبوهای جدیدی را با امتیازهای خود در طول بازی کسب کنید.
یکی از حرکتهایی که در دمو بازی دیدید، Resonance Blast نام داشت که در آن بهصورت مکرر چند ضربه با نیزه بهسوی دشمن روانه میکنید و همین باعث شارژ شدن نوار مخصوص نیزه میشود. این حرکت از شدت ضربهی بیشتری برخوردار است.
سازندگان دربارهی مبارزات نزدیک میگویند: «سلاح و سیستم مبارزات از راه نزدیک در هورایزن فوربیدن وست بسیار گسترش یافتهاند. ما اکنون کمبوهای مختلفی داریم که از طریق درخت مهارتی باز خواهند شد و هرکدام از این کمبوها هدف خاصی برای خود دارد. آن کمبویی که در تریلر دیدید از چند ضربهی متوالی تشکیل شده که ضربهی آخر خسارت بیشتری به دشمن وارد میکند.»
میز کار برای ارتقای سلاحها و لباسها
در بازی Horizon Forbidding West میتوانید میز کارهایی را در شهرهای بزرگ بازی پیدا کنید که از طریق آنها قادر خواهید بود تا با استفاده از موادی که در محیط بازی جمعآوری کردهاید، سلاحها، لباسها و زره خود را ارتقا دهید. بسیاری از ابزار دارای چند سطح ارتقا هستند که نهتنها آمار کلی آن ابزار (سلاح یا زره) را افزایش میدهد بلکه گاهی میتواند باعث شود که مهارت یا نوع تیر جدیدی دریافت کنید.
متایس دی یونگه میگوید: «این از اشتیاق ما برای جذابتر کردن سلاحهای بازی حاصل شده است که باعث میشود شما پیوند و ارتباط قویتری با این سلاحها برقرار کنید. با سرمایهگذاری زمان و منابعتان و ارتقا سلاحها چنین احساسی خواهید داشت که واقعاً زمان و مسیری را سپری کردهاید که بتوانید این سلاح را بهتر کنید نهفقط یک ارتقا ساده روی آن قرار دهید. با این سیستم ما میخواستیم این احساس را در مواجه با سلاحها پیدا کنید.»
اکتشاف و گیمپلی بخش زیر آب
یکی از بخشهای جذاب و جدید بازی امکان کاوش در زیر آب است. این بخش کارکردهای متفاوتی دارد. یکی از مهمترین آنها به همان شکلی است که در دمو اخیر بازی نمایش داده شد. یعنی برای تعقیب و گریز موش و گربه مانند و فرار از دشمنان و رباتها میتواند مفید باشد.
کارگردان بازی دربارهی این بخش میگوید: «این بخش کاملاً جدیدی است که در بازی Horizon Forbidding West اضافه شده است و به شما این امکان را میدهد که زیر آب شنا کنید. اکنون نهفقط در سطح آب بلکه در عمقهای بیشتر میتوانید شنا کنید. با ماسک مخصوصی که ایلوی به دست میآورد، تا هر زمان که بخواهید میتوانید زیر آب بمانید و در نتیجه مجبور نیستید که نگران نوار اکسیژن در زیر آب باشید. شما واقعاً میتوانید در این بخشهای شناختهنشده زمان خود را سپری و مکانهای زیبای زیر آب را کاوش کنید.»
با توجه به اینکه بازی در هزاران سال در آینده و پس از آخرالزمان رخ میدهد، سطح آب به شکل قابلتوجهی بالا آمده است و به همین خاطر مکانهای خاصی زیر آب مدفون شدهاند. مکانهای زیادی قربانی سیلاب شده و به زیر آب رفتهاند. بنابراین، با کاوش در این بخشها گاه میتوان شهر مغروقی را در آب مشاهده کنید. همچنین طبق گفتههای سازندگان بازی، سناریوهای مشخص، مأموریتها و حتی فعالیتهای خاصی در نظر گرفته شده است که در این مکانها و زیر آب رخ میدهد. این سناریوها برای کشف رموز خاص یا حتی کمک به افرادی مشخص تعیین شدهاند.
او در انتها اضافه میکند: «در کنار بالا رفتن ارتفاعات، ما پایین رفتن را هم در نظر گرفتیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این بخش را در بازی اضافه کنیم. ما میخواستیم جهانی بسیار زیبا در زیر سطح آب خلق کنیم که بازیکنان مشتاق باشند در آن به جستجو و اکتشاف بپردازند. به این دلیل، ماسک مخصوص شنا و دیگر قابلیتهای شنا مخصوص را برای ایلوی طراحی کردیم. همچنین مکانیک جاخالی دادن هم اضافه شده که با آن میتوانید در زیر آب از رباتها جاخالی دهید. حتی میتوانید از بمبها دودزا در آب استفاده کنید تا دید دشمنان را کور کرده و راحتتر از آنها فرار کنید. ابزار بیشتری برای استفاده در آب در نظر گرفته شده است که به حرکت و پیمایش شما و دور شدن از دشمنان کمک میکند.
رباتهای جدیدی که تاکنون دیده شدهاند
- Bristlebacks
- Clawstriders
- Shellsnappers
- Sunwings
- Tremortusks
- Burrower
تفاوت میان نسخهی پلیاستیشن ۵ و نسخهی پلیاستیشن ۴
همانطور که میدانید بازی Horizon Forbidding West یک اثر بین نسلی است و برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد اما مشخص است که این دو نسخه قرار نیست روی هر دو کنسول بهصورت یکسانی اجرا شود و تفاوتهایی در گرافیک و جزییات بصری آنها وجود خواهد داشت.
نسخهی پلیاستیشن ۵ دو حالت گرافیکی مختلف خواهد داشت که یکی از آن به عملکرد اجرایی و نرخ فریم تمرکز دارد و بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میکند. حالت دیگر، روی کیفیت بصری و رزولوشن تمرکز دارد و در آن حالت بازی با رزولوشن ۴k و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
همچنین چیزهای مختلف روی پلیاستیشن ۵ با رزولوشن بالاتری رندر خواهند شد. اگر تریلر گیمپلی بازی را مشاهده کرده باشید، احتمالاً افکت نورپردازی خاصی را در هنگام حرکت ایلوی متوجه شده باشید. این افکت تحت عنوان نورپردازی سینمایی یا حتی نورپردازی قهرمان شناخته میشود بهصورت خفیف شخصیت ایلوی را درون بازی برجسته میکند. این قضیه باعث میشود که در محیطهای پرتراکم و پر از افکتهای مختلف موقعیت شخصیت اصلی بهتر مشخص شود. این قضیه همواره در پلیاستیشن ۵ وجود دارد اما در پلیاستیشن ۴ فقط در میانپردهها دیده میشود.
تکنیک استفاده شده در رندر محیط زیر آب روی پلیاستیشن ۵ متفاوت و خاص خواهد بود و جزییات و سیستمهای بیشتری خواهد داشت. همچنین تکنیک امواج هم روی پلیاستیشن ۵ بهتر خواهد بود. علاوه بر اینها، نسخهی پلیاستیشن ۵ از قابلیتهای دستهی پلیاستیشن ۵ یعنی دوالسنس و همینطور صدای سهبعدی پلیاستیشن ۵ پشتیبانی خواهد کرد.
کارگردان بازی دربارهی این موضوع میگوید: «بازی Horizon Forbidding West روی پلیاستیشن ۴ شگفتانگیز خواهد بود. ما در حال حاضر هم با Horizon Zero Dawn تجربهی بصری زیبایی را در این کنسول به نمایش گذاشتهایم و هنرمندان و مهندسان ما توانایی بالای خود را با آن بازی نشان دادهاند. هورایزن فوربیدن وست قرار است روی پلیاستیشن ۴ حتی زیباتر از قسمت قبلی باشد و این قضیه آشکار خواهد بود. با این وجود، پلیاستیشن ۵ قدرت پردازش گرافیکی بالاتری دارد و ما میتوانیم روی این کنسول فراتر هم برویم.»
او در ادامهی صحبتهای خود میگوید: «در فاصلههای متوسط و بلند میتوانیم رندرهای با جزییات و کیفیت بهتری روی پلیاستیشن ۵ انجام دهیم که چنین چیزی روی پلیاستیشن ۴ امکانپذیر نیست.»
ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ)
کارگردان بازی دربارهی این ویژگی میگوید: «ما از تکنولوژی رهگیری پرتو برای بسیاری از چیزها در بازی استفاده کردهایم. از آن برای انجین صدا، فیزیک و رندر کردن استفاده کردهایم. پس از مجموعهای از این تکنیکهای مختلف در ری تریسینگ استفاده کردهایم. من یک مهندس فناوری نیستم، پس نمیتوانم جزییات بیشتر و دقیقی به شما بدهم اما بله، از این ویژگی گرافیکی بهره بردهایم.»
همچنین اعلام شده است که بسیاری از فرآیند توسعهی بازی و تست آن روی پلیاستیشن ۴ انجام شده و بازی در ابتدا روی این کنسول در حال ساخت بوده است. به همین خاطر میتوانیم به دارندگان این کنسول اطمینان بدهیم که تجربهی Horizon Forbidden West روی پلیاستیشن ۴ عالی خواهد بود. با این حال، برای پلیاستیشن ۵ این تجربه حتی فراتر از اینها خواهد بود و از نظر بصری نتیجهی چشمنوازتری خواهد داشت.
دربارهی پرواز با رباتهای پرنده
یکی از بیشترین درخواستهای طرفداران برای اضافه شدن این قابلیت بوده است. تاکنون وجود این قابلیت تائید یا تکذیب نشده است. کارگردان بازی دربارهی پرواز با رباتهای پرنده بیان میکند: «ما در جریان هستیم که این ویژگی برای تعداد زیادی از بازیکنان مورد انتظار است و در جایگاه بسیار بسیار بالایی قرار دارد اما نمیتوانم چیزی را دربارهی آن تائید یا تکذیب کنم. در حال حاضر فقط میتوانم در مورد چیزهایی که در دمو اخیر نمایش داده شده است، صحبت کنم.»
موسیقی متن
یکی از نکات برجستهی نمایش اخیر بازی، موسیقی متن آن بود. بهصورت رسمی تائید شده است که موسیقی متن بازی Horizon Forbidden West توسط ۴ آهنگساز مختلف نوشته خواهد شد. این ۴ آهنگساز شامل آهنگساز بازیهای قبلی استودیو گریلا گیمز یعنی یوریس دِ مان (Joris de Man)، گروه موسیقی پرواز (The Flight)، اولکسا لووزوچوک (Oleksa Lozowchuk) و نیلز وَن دِر لست (Niels van der Leest) خواهند بود. جولی الون (Julie Elven) هم که ووکال قسمت قبل را بر عهده داشت، برای این نسخه به کار خود ادامه خواهد داد.
منبع: این مطلب طبق مصاحبهی کارگردان و نویسندهی بازی با سایتهای مختلف نوشته شده و ترجمهی آن بر اساس جمعآوری این مصاحبهها در انجمن ResetEra انجام شده است.
در ادامه دموی گیمپلی Horizon Forbidden West را برایتان دوباره قرار دادهایم.