Hellblade پس از فروش ۵۰۰ هزار نسخه به درآمدزایی رسید
تنها سه ماه از عرضهی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice گذشته و استودیوی سازندهی این بازی خبر از فروش شگفتانگیز آن داده است. طبق گفتهی استودیوی بازیسازی «نینجا تئوری»، بازی Hellblade توانسته است فراتر از انتظارات آنها عمل کند و فروشی ۵۰۰ هزار نسخهای داشته باشد.
ساخت Hellblade سه سال زمان برده و در این مدتت، یک تیم ۲۰ نفره روی آن کار کرده است.
بازی Hellblade فقط به صورت دیجیتال عرضه شده و نسخهی فیزیکی ندارد. نیمی از این فروش ۵۰۰ هزار نسخهای روی کامپیوتر و نصف دیگر مربوط به نسخهی پلیاستیشن۴ بوده است. استودیوی نینجا تئوری گفته است که انتظار داشتند فروش بازی پس از شش ماه به ۵۰۰ هزار نسخه برسد.
اهمیت این خبر زمانی مشخص میشود که به ساختار بازی Hellblade نگاهی بیاندازیم. این بازی کاملا مستقل و با یک تیم کوچک ساخته شده، ولی کیفیتی در حد و اندازهی بازیهای تراز اول یا به اصطلاح Triple-A دارد که استودیوهایی صد نفره با بودجههایی بسیار بزرگ روی آنها کار میکنند.
۲۵۰ هزار نسخهی Hellblade در هفتهی اول عرضهی بازی در مرداد ماه روی پلیاستیشن۴ و کامپیوتر فروخته شدند. بازی توانست به پرفروشترین بازی ماه آگوست در فروشگاه پلیاستیشن تبدیل شود.
طبق گفتهی استودیوی نینجا تئوری، ساخت Hellblade سه سال زمان برده و در این مدتت، یک تیم ۲۰ نفره روی آن کار کرده است. همین حالا هم این بازی برای نینجا تئوری درآمدی ۱۳ میلیون دلاری داشته است.
نینجا تئوری میگوید که فروش بازی هنوز بسیار قوی است.
میتوانید تریلر و تصاویر Hellblade را از اینجا ببینید.
منبع: Gamasutra
ببخشید یادم رفت بگم همش تقصیر Capcom بود که پاس داد به ninja theory
ninja theory چرا این کارها رو انجام میده devil may cry رو از بین برد بعد واسه من Hellblade: Senua’s Sacrifice میسازه نمیگم بده عالیه مگه ninja theory بازی بد هم میسازه ولی devil may cry حیف شد بر عکس metal gear solid که انقدر Kojima خوب تمومش کرد devil may cry که بنظر من از metal gear solid قویتر بود انقدر بی در و پیکر شد عصاب واسه آدم نمیزارن به خدا همه خاطرات بند رو خراب کردن این دوستان ninja theory (خسته نباشی امیر میرزایی)