هیلو اینفینیت به دنبال نسخه‌ی بتا بهبود پیدا کرده است؛ رادار قدیمی مجموعه بازمی‌گردد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
halo infinite

توسعه‌دهندگان بازی هیلو اینفینیت با انتشار یک مطلب طولانی درباره‌ی تغییرات جدید بازی و پذیرفتن بازخوردهای بازیکنان پس از انتشار پیش‌نمایش فنی بازی در مرداد ماه صحبت کرده‌اند. تغییرات زیادی در راه بازی است که قرار است در نسخه‌ی آزمایشی بعدی بررسی شوند؛ مهم‌ترین تغییر بازگشت سیستم رادار قدیمی به بازی است.

رادار مخصوص بخش چند نفره بازی هیلو اینفینیت در اولین پیش‌نمایش فنی، استفاده شد و شاهد تغییر مهمی بودیم که برای بسیاری از طرفداران قدمی قابل‌قبول نبود. سیستم جدید، تنها حریف را زمان دویدن یا تیراندازی روی رادار نشان می‌داد و مکانیسم‌ آن، مشابه «نشانگر خطر» استفاده‌شده در هیلو ۵ بود؛ این در حالی است که رادار کلاسیک مجموعه هیلو، تمامی حرکات را به غیر از حرکات آرام و مخفی کارانه را نشان می‌داد. این تغییر باعث شروع بحث‌های جدی میان طرفداران بازی در شبکه‌های اجتماعی شد.

استودیو ۳۴۳ در مطلب منتشر شده، از تغییر روند جدید و بازگشت رادار قدیمی نوشته است:‌ «در حالی که بسیاری از شیوه‌ی جدید استقبال کردند، فهمیدیم که بسیاری از بازیکنان همان سیستم قدیمی را می‌پسندند. ما سنسور مبارزه را تغییر داده‌ایم تا حس و حال گذشته را زنده کنیم و در نتیجه تمامی حرکات، غیر از دولا شدن روی رادار نمایش داده می‌شوند»

هیلو اینفینیت

توسعه‌دهندگان در ادامه به بررسی تمامی بازخوردهای ارسال شده می‌پردازند و نکات مثبت و منفی قسمت‌های مختلف بازی را بیان کرده‌اند. برای نمونه بازیکنان از صدا و موسیقی استفاده شده در بازی رضایت داشته‌اند و ملودی‌های با سبک پست راک، به مذاق طرفداران خوش آمده است. بازیکنان از ایده‌ی بتل پس دائمی هم رضایت داشته‌اند و سؤال آن‌ها این بوده که آیا چالش‌ها، تنها شیوه‌ی پیشرفت در بازی است یا خیر؟‌ استودیو از دریافت XP و امتیاز به ازای هر مسابقه خودداری کرده و انجام چالش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه را جایگزین کرده است. برای نمونه کشتن ۱۰ نفر با یک تفنگ ویژه، می‌تواند امتیاز زیادی به بازی‌کن ببخشد.

بازیکنان از بات‌های هیلو اینفینیت رضایت داشته‌اند و نبرد جلوی آن‌ها را سرگرم‌کننده خوانده‌اند، اما تعدادی آن‌ها را حریفی ساده پنداشته‌اند و استودیو هم قرار است هوش مصنوعی بات‌ها را افزایش دهد. ارائه‌ی یک هوش مصنوعی شخصی مشابه کورتانا هم به باور بسیاری، تصمیم جالبی بوده و لازم است که تنوع بیشتری به ویژگی‌های شخصیتی و همچنین تنوع دیالوگ‌های وی بخشیده شود. از جمله مشکلات دیگر، نبود یک نشانگر مناسب برای فهم کیفیت شیلدهای موجود در بازی است و مشخص نیست آیا شیلد برداشته شده، سلامت کامل است یا اینکه صدمه دیده است.

استودیو به دنبال تنوع‌بخشی به تعداد سلاح‌ها و تفنگ‌های موجود است و همچنین بخش تمرینی هم برای تازه‌کارهای هیلو اینفینیت در نظر گرفته شده است. فعلا زمان انتشار نسخه آزمایشی بعدی مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که هیلو اینفینیت روز ۱۷ آذر برای ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: RockPaperShotgun

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما