کارگردان Halo Infinite استودیوی سازندهی بازی را ترک کرد
«تیم لونگو» (Tim Longo)، کارگردان هنری (Creative Director) عنوان مورد انتظار «هیلو اینفنت» (Halo Infinite)، در هفته جاری ۳۴۳ Industries – استودیوی توسعه دهنده این عنوان – را ترک کرد.
مطابق گزارش دو نفر از مطلعان، چند هفته پیش، لونگو – از کهنهکاران صنعت و کارگردان هنری هیلو ۵- نقش دیگری را در این استودیو عهدهدار شده بود. بااینحال، او در این هفته شرکت ۳۴۳ را بطور کامل ترک کرد.
مایکروسافت، پس از تماس نشریه «کوتاکو» (Kotaku) با این شرکت، ضمن تایید این خبر، اعلامیه زیر را منتشر کرد:
«در طی فرآیند توسعه یک بازی، و جهت همخوانی با نیازها، نقشها و مسئولیتهای اعضای مختلف گروه به شکل منظمی تغییر مییابد. ما اخیرا دو تغییر مهم در گروه توسعه بازی هیلو اینفنت داشتهایم. «مری اولسن» (Mary Olson) – مدیر اجرایی شرکت – از حالا به بعد رهبری گروه توسعه بخش تکنفره هیلو را به عنوان مدیر تولید بر عهده خواهد گرفت، تا از تجارب چندین ساله خود در ۳۴۳ در جهت ساختن یک کمپین عالی برای طرفداران استفاده کند.
«علاوه بر آن، «تیم لونگو» به تازگی گروه ما را ترک گفته است، و ما واقعا بابت همکاریهای زیاد او در بازیهای ما، استودیوی ما، و جهان هیلو، سپارسگزاریم، و بهترینها را برای او در کارهای آیندهاش آروزمندیم.
«تولید و دیدگاه کلی هنری بازی در دستان «کریس لی» (Chris Lee) – رئیس استودیوی تولید هیلو اینفنت – باقی خواهد ماند.
«ما گروهی در کلاس جهانی داریم که در حال ساخت بازی هیلو اینفنت است، و واکنش مثبت طرفداران بیش از همیشه به ما انرژی داده است تا بهترین بازی هیلو تا به امروز را بسازیم، و در تعطیلات ۲۰۲۰ در کنار پروژه اسکارلت ارائه دهیم. این تغییرات هیچ تاثیری بر تاریخ انتشار بازی نخواهد گذاشت.»
«هیلو اینفنت» علاوه بر انتشار روی ایکسباکس وان و کامپیوترهای شخصی، برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت هم – با نام رمزی «اسکارلت» (Scarlett) – عرضه خواهد شد. طبق اظهارات «بانی راس» (Bonnie Ross)، به این بازی به عنوان نوعی بازنگری معنوی مجموعه نگاه میشود. هنوز خبری از گیمپلی بازی وجود ندارد، ولی یک تریلر سینمایی با حضور «مستر چیف» (Master Chief) – قهرمان اصلی مجموعه هیلو – در مراسم E3 امسال به نمایش درآمد.
بازی «هیلو اینفنت»، که بار اول در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ از وجود آن باخبر شدیم، سومین نسخه اصلی از این مجموعه است که پس از جدایی استودیوی «بانجی» (Bungie) – توسعه دهنده اصلی مجموعه که در سال ۲۰۰۷ از مایکروسافت جدا شد – توسط استودیوی ۳۴۳ توسعه مییابد.
منبع: Kotaku