Gears 4 قدرت واقعی ایکسباکسوان را به رخ خواهد کشید
آنطور که پیداست، «چرخهای جنگ ۴» (Gears of War 4) هم مثل شمارهی اول این مجموعه که توانایی گرافیکی ایکسباکس ۳۶۰ را نشان داده بود، قرار است قدرت گرافیکی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکسباکسوان را به نمایش درآورد.
تهیهکنندهی گیرز ۴ میگوید این بازی قدرت گرافیکی ایکسباکسوان را به رخ خواهد کشید.
«راد فرگوسن» (Rod Fergusson)، تهیهکنندهی گیرز ۴، در مصاحبهاش با مجلهی Xbox Magazine، اطلاعات تازهای را از این عنوان محبوب منتشر کرده است. براساس گفتههای فرگوسن، تیم گیرز از پخش چندنفرهی Gears of War: Ultimate Edition که برای اولین بار روی فریمریت ۶۰ ثانیه اجرا شد، نکات مثبت زیادی را آموختهاند که این نکات، در بهبود ساخت گیرز ۴ به آنها کمک خواهد کرد؛ همچنین فرگوسن به این نکته اشاره کرده که یکی از اهداف اصلی آنها، رسیدن به سرعت فریم ۶۰ در پخش چندنفرهی گیرز ۴ است. اما او این موضوع را بهطور رسمی تایید نکرد.
فرگوسن در ادامهی صحبتهایش گفت: «همانطور که اولین قسمت از مجموعهی بزرگ و پرطرفدار چرخهای جنگ، توانست قدرت واقعی ایکسباکس ۳۶۰ را به نمایش درآورد؛ بدون شک، گیرز ۴ هم قدرت گرافیکی ایکسباکسوان را به رخ خواهد کشید.»
شمارهی چهارم از مجموعه بازیهای Gears of War برای اولین بار، سال گذشته در بزرگترین رویداد بازیهای رایانهای و ویدیویی جهان یعنی E3 توسط راد فرگوسن و بهصورت انحصاری برای ایکسباکس وان معرفی و تاریخ عرضهی آن، پاییز سال ۲۰۱۶ اعلام شد.
گیرز ۴ را استودیوی بازیسازی جدیدی به اسم The Coalition میسازد. این استودیوی بازیسازی را مایکروسافت مختص ساخت و طراحی بازیهای مجموعهی Gears of War تاسیس کرده است.
منبع: VG247
قرار بود کیل زون شادو فال هم نهایت قدرت پی اس فور رو نشون بده اما نشد… من احساس میکنم چون این بازیا انحصارین زیاد روشون کار نمیکنن چون نمیشه با چیز دیگه قیاسش کرد