کارگردان گوست وایر استودیوی جدیدی تأسیس می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ایکومی ناکامورا

ایکومی ناکامورا، کارگردان خلاقیت سابق بازی گوست وایر: توکیو، جزئیاتی از استودیوی جدید خود با نام آنسین (Unseen) منتشر کرده است. این استودیو با یک دفتر در توکیو و کارکنانی از راه دور در حال ساخت یک آی‌پی جدید است که نه تنها در صنعت بازی بلکه در دیگر رسانه‌ها می‌تواند حضور پیدا کند.

ناکامورا هنرمند و کارگردانی است که در ساخت بازی‌هایی مانند اکامی، بایونتا، The Evil Within و گوست وایر مشارکت داشته است. او در مصاحبه‌ای در رابطه با استودیوی جدید خود بیان کرد:

بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، همان‌طور که دنبال‌کنندگان من در توییتر می‌دانند، احساس کردم که می‌خواهم با بسیاری از استودیوهای بازی و هنرمندان مختلف ملاقات کنم تا ببینم اوضاع در جهان چگونه است. من هرگز یک سه‌گانه یا بازی‌های افسانه‌ای نساخته‌ام، اما به‌عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی بازی، پس از بازدید از استودیوهای مختلف، به این نتیجه رسیدم که به جای داشتن شرکتی که تنها هدف در آن‌ها ساخت بازی است، دوست دارم استودیویی داشته باشم که در آن هنرمندان دور هم جمع شوند و از ساخت بازی با هم لذت ببرند و بتوانند خلاقیت خود را ابراز کنند.

در Unseen، ما می‌خواهیم یک تیم چند فرهنگی بسازیم و جهانی متشکل از کارکنان بین‌المللی تشکیل دهیم. من می‌خواهم استودیو مکانی باشد که توسعه‌دهندگان بتوانند مانند کوچ‌نشینان هر طور که می‌خواهند بیایند و بروند. این یک شیوه‌ی جدید است. من نمی‌خواهم فقط به ساخت بازی‌های ویدیویی فکر کنم، بلکه قصد دارم IP جدیدی بسازم که بتواند در رسانه‌های سرگرمی مختلف مانند انیمه و همچنین آموزش ورود پیدا کند و روی آن‌ها تأثیر بگذارد.

من نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما ما مراقب سناریو و شخصیت‌های بازی اول خود هستیم. در عصر حاضر، اهمیت شخصیت افراد بسیار مهم به نظر می‌رسد. من‌ می‌خواهم یک بازی با شخصیت‌هایی بسازم که با فضایی روشن‌فکرانه، افراد، اقلیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف را منعکس کند.

آنسین

در حالی که جزئیات خاصی درباره‌ی اثری که این استودیو روی آن کار می‌کند وجود ندارد، ناکامورا درباره‌ی علایق خود گفت:

در این لحظه از زمان، به نظر می‌رسد که مهم است که خودتان باشید. به‌جای تلاش برای سرکوب خود واقعی‌ام، فکر می‌کنم این زمانی است که نشان دهم واقعا چه کسی هستم و از مردم بخواهم که من را آنطور که هستم دوست داشته باشند. من می‌خواهم یک بازی بسازم که تصویری واقعی از افرادی مانند خودمان را نشان دهد.

فکر می‌کنم از زمان کودکی تغییر چندانی نکرده‌ام. من عاشق ژانر رازآلود هستم، فیلم‌های ترسناک را دوست دارم، زامبی‌ها و موضوعات ماوراء‌طبیعی و علمی‌تخیلی را دوست دارم. این ژانرها را جذاب می‌دانم و در آن‌ها مهارت دارم، بنابراین می‌خواهم به کار روی بازی‌های مرتبط با این موضوعات ادامه دهم.

او در ادامه افزود:

من همیشه علاقه‌مندم که مردم یک استودیوی جدید راه‌اندازی کنند، زیرا آن تصمیمات اولیه برای ایجاد یک فرهنگ خوب در شرکت ضروری به نظر می‌رسند. من برنامه‌های چندملیتی Unseen را دوست دارم.

گفتنی است که ناکوراما پس از حضورش در کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در مراسم E3 سال ۲۰۱۹، زمانی که کارگردان خلاقیت گواست وایر در استودیوی Tango Gameworks بود، به شهرت اینترنتی رسید و پس از ترک این استودیو در سپتامبر ۲۰۱۹ و حضور در استودیوهای مختلف در سراسر جهان، اکنون استودیوی خود را با کمک افرادی از کپکام و یوبی‌سافت تأسیس کرده است.

منبع: Rock Paper Shotgun

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما
X