مجموعه لگوی کمیاب فاینال فانتزی ۷ با قیمت بیش از ۷۵۰ میلیون به فروش رفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قیمت لگوی کمیاب فاینال فانتزی 7

یکی از دو مجموعه لگوی موجود بر اساس فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy VII) از اسکوئر انیکس (Square Enix)، اخیرا در وبسایت Heritage Auctions به قیمت ۱۲۵۰۰ دلار فروخته شده است. این مجموعه لگو که شامل صحنه مشهوری می‌شود که در آن کلود برای دومین بار با آریث ملاقات می‌کند، به عنوان لگوی مرتبط با Final Fantasy VII Rebirth ساخته شده است. با این حال، به دلیل ماهیت بلوکی مجموعه، بیشتر شبیه نسخه‌ اصلی بازی است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد.

در سال ۲۰۲۳، اسکوئر انیکس اعلام کرد که با شرکت لگو برای ایجاد یک مجموعه بر اساس فاینال فانتزی ۷ همکاری خواهد کرد. همچنین در آن زمان از طرفداران خواسته شد که رای دهند که کدام صحنه از این بازی کلاسیک جاودانه با آجر‌های اسباب بازی ساخت دانمارک بازسازی شود که در نهایت صحنه ذکر شده برنده شد.

با توجه به توضیحات منتشر شده، این ست لگو حدودا ۴۱.۵ اینچ ارتفاع، ۲۹ اینچ طول و ۲۰ اینچ عرض دارد که نسبت به دیگر مجموعه‌های لگو بزرگ به نظر می‌رسد. در تصاویر همه چیز از قبل مونتاژ شده و بهم چسبانده شده است، به جز سقفی که کلود قبل از به هم ریختن باغ گل آریث از آن می‌افتد. این بخش جدا شده است و باید به صورت دستی متصل شود، اگرچه اسکوئر انیکس به اندازه کافی مهربان بوده و دستورالعمل‌هایی را برای آسان کردن مونتاژ مجموعه برای خریدار ارائه کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا مجموعه لگوی Sector 5 Slums Church که در Heritage Auctions فروخته شده، همان چیزی است که توسط اسکوئر انیکس از طریق توییتر به یکی از طرفداران داده شد یا خیر. البته مجموعه دیگری توسط نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازسازی در ژانویه گذشته در دفتر اسکوئر انیکس در لندن نیز دیده شد که می‌تواند به این معنی باشد که این شرکت یکی از مجموعه‌های لگو را برای خود نگه داشته است. در هر صورت، طرفداران برای خرید مجموعه‌های لگو مربوط به فاینال فانتزی درخواست‌های بیشتری دارند.

منبع: Automaton

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما