از بازسازی کریتوس تا گرالت؛ سیستم ساخت شخصیت Dragon’s Dogma 2 نیامده غوغا به پا کرد
از زمان انتشار ابزار ساخت شخصیت Dragon’s Dogma 2، بسیاری از گیمرها با شخصیتهایی که طراحی کردهاند، قدرت و خلاقیت این ابزار را به نمایش گذاشتهاند.
بازی Dragon’s Dogma 2 که در سال گذشته معرفی شد، دنبالهای بر بازی ائل است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. این بازی نقشآفرینی جهان باز تجربهای گسترده در دنیایی فانتزی ارائه میکند که ممکن است بیش از ۱۰۰ ساعت طول بکشد و یکی از مورد انتظارترین بازیهایی است که در اوایل ۲۰۲۴ عرضه خواهد بود.
این بازی که در یک دنیای فانتزی گسترده میگذرد و شما را به کاوش در اعماق آن، نبرد با دشمنان ترسناک و کشف روایت آن به چالش میکشد، بر انتخابهای بازیکن تاکید زیادی داشته و به شما امکان میدهد ظاهر شخصیت خود را شخصیسازی کنند، کلاس آنها را انتخاب کرده و حتی همراهان هوش مصنوعی به نام Pawns را برای کمک در ماجراجویی داشته باشند. این همراهان کنترلشده با هوش مصنوعی نه تنها در کنار شما میجنگند، بلکه دانش و استراتژیهایی را که از سفرهای خود آموختهاند به اشتراک میگذارند و لایهای منحصربهفرد به تجربه گیمپلی اضافه میکنند.
سیستم ساخت شخصیت بازی رونمایی کرد و آن را روی تمامی پلتفرمهای بازی در دسترس قرار داد. این دمو به بازیکنان اجازه میدهد تا شخصیت مورد علاقهی خود را بسازند و در زمان عرضهی بازی نیز آن را به بازی خود منتقل کرده و از آن استفاده کنند. از زمان در دسترس قرار گرفتن این دمو، بسیاری محو قابلیتها و گزینههای مختلف آن شده و شخصیتهای جذابی را خلق کردهاند. این شخصیتها از کریتوس، گرالت، دنریس تارگرین، لیان کندی گرفته تا پیکاچو، والتر وایت، لینک و حتی کانیه وست را شامل میشود. این خبر از قدرت بالای سیستم ساخت شخصیت بازی میدهد. در ادامه میتواند برخی از طراحی را مشاهده کنید.
بازی Dragon’s Dogma II در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه میشود.
منبع: Eurogamer