دکتر دیسریسپکت استودیو بازیسازی Midnight Society را تأسیس کرد
«گای بیم» (Guy Beahm)، استریمر معروف سبیلویی که بیشتر با نام «دکتر دیسریسپکت» (Dr. Disrespect) شهرت دارد، با همکاری استراتژیست خلاق کال آو دیوتی یعنی «رابرت بولینگن» (Robert Bowling) و همچنین طراح بخش چندنفرهی هیلو ۵ یعنی «کوئین دلهویو» (Quinn Delhoyo) استودیو جدید خود را با نام Midnight Society (یا به فارسی جامعهی نیمهشب) تأسیس کرد. طبق گفتهی آنها، این استودیو با هدف ایجاد «بهترین و متمرکزترین تجربههای بازیهای چندنفرهی آنلاین بازیکن علیه بازیکن (PVP) که جهان تا به حال دیده است، ساخته شده است.
به نظر میرسد که همهچیز در مراحل اولیه به سر میبرد و آنها هنوز هیچ اطلاعات خاصی دربارهی هر چیزی که استودیو در حال حاضر روی آن کار میکند، منتشر نکردهاند. اما همانطور که ممکن است از پروژهای که دکتر دیسریسپکت آن را مدیریت میکند انتظار داشته باشید، در توضیحات ارائهشده مبالغهی زیادی وجود دارد: «استودیو Midnight Society یک تیم حرفهای از استعدادهای باتجربهی آثار تراز اول است که در قلمرو آثار چندنفرهی بازیکن علیه بازیکن زندگی میکنند، نفس میکشند و میخوابند. این با نوع جدیدی از استودیو بازیسازی و مدل تازهای از ناشرها در طول یک دههی اخیر شرایط را در صنعت متحول میکند.»
استودیو Midnight Society بهشدت روی دسترسی زودهنگام (Early Access) بهویژه با اشاره به اینفلوئنسرهای معروف تأکید کرده است. در بیانیهی این استودیو اشاره شده که یکی از اولویتهای آنها این است که جامعهی بازیکنان و اینفلوئنسرها را بسیار زودتر از حد معمول در فرآیند توسعهی بازی درگیر کنند. هرچند این اتفاق ممکن است عجیب به نظر برسد اما این را هم باید در نظر بگیرید که خود دکتر دیسریسپکت قبل از اینکه با این لقب و سبیلش در استریمها معروف شود، در استودیو اسلجهمر گیمز بهعنوان طراح فعالیت میکرد و روی بازیهایی مثل Call of Duty: Modern Warfare 3 و Advanced Warfare کار کرده است.
گای بیم دربارهی این موضوع میگوید: «بهعنوان یک بازیکن قدیمی، استریمر و توسعهدهنده بازی سابق، اغلب رویای خلق عناوین فوقالعادهای را در سر میپرورانم که کل جامعهی علاقهمندان بازیهای ویدیویی بتوانند از همان ابتدا در توسعهی آنها نقش داشته باشند. چشمانداز من این است که بازیهایی بسازم که از مدل انتشار یکپارچه سرپیچی کنند و به همه طرفداران و اینفلوئنسرهایی که در موفقیت آن آثار نقش داشتهاند، پاداش بدهم.»
در حال حاضر، استودیو عمدتا تمرکز خود را روی استخدام گذاشته است و در صفحهی فرصتهای شغلی آنها موقعیت مختلفی از موقعیتهای مدیریتی گرفته تا موقعیت هنری و فنی پیدا میشود که همهی آنها قابلیت بهصورت دورکاری را دارند که این یک نکتهی قابلتوجه برای آن به حساب میآید. به نظر میرسد که استودیو Midnight Society اهداف بزرگی را در سر دارد. آنها خود را یک استودیوی AAA خطاب کردهاند و بسیاری از موقعیتهای شغلی فعلی آنها نیازمند حداقل ۵ سال تجربه در توسعهی بازیهای با بودجهی بزرگ است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت استودیو بازیسازی دکتر دیسریسپکت چه خواهد شد و منتظر بمانیم تا در آینده اطلاعات بیشتری از اولین بازی آنها بشنویم.
منبع: PC Gamer