اطلاعات تازهای از بازی Control منتشر شد
از زمان معرفی بازی «کنترل» (Control) در نمایشگاه E3 2018 خیلیها به دلیل جو مرموز و رازآلود اثر، شیفتهاش شدند. با اینکه عدهای بازی را به شباهت بیش از اندازهاش به «کوانتوم بریک» (Quantum Break) متهم کردند، اما به صورت کلی بازخوردها و نظرات نسبت به بازی بسیار مثبت بوده. اگر دنبال اطلاعات بیشتری از این اثر هستید باید بگوییم که نشریه گیماینفورمر پروندهی شمارهی این ماه خود را به کنترل اختصاص داده و هر روز جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک میگذارد.
استودیوی بازیسازی «رمدی»، سازندهی بازی کنترل، گفته است که پس از انتشار این بازی محتوای اضافهتری را در قالب بستههای الحاقی (DLC) به آن اضافه میکنند. با این حال خبری از خرده تراکنشها و پرداختهای درون برنامهای و مدلهای مشابه نخواهد بود.
بازی حداقل در زمان عرضه حالت عکاسی (Photo Mode) ندارد. اینکه آیا بعدها این قابلیت اضافه شود یا نه، هنوز مشخص نیست. استودیو رمدی همچنین گفته است که آنها با تمام وجود سعی میکنند تا از نهایت قدرت کنسولهای ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو استفاده نمایند.
همانطور که در تریلرها دیده بودیم، بازیکنندگان قابلیت پرواز دارند و میتوانند از این قدرت بهرههای مختلفی ببرند و کاراکتر خود را به صورت آزادانه هدایت کنند. تمامی اسلحهها قابلیت ارتقا دارند و برای آپگرید کردنشان هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین یک بخش برای تواناییهای مخصوص شخصیت بازی در نظر گرفته شده است.
همانند ساخته قبلی استودیو رمدی، در این اثر هم سیستم سنگر گیری – کاور گرفتن – اتوماتیک بوده و دکمه مشخصی برای این کار در نظر گرفته نشده. کارگردان بازی هم در نهایت اعلام کرد که بازی به هیچوجه ساختار خطی ندارد.
کنترل در سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و کامپیوترها روانه بازار خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشده است.
منبع: Gamingbolt