سازندگان بازسازی سایلنت هیل ۲: بازی وفادار به نسخهی اصلی خواهد بود
به نظر میرسد که استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) با بازسازی سایلنت هیل ۲، فشار قابل توجهی را برای برآورده کردن انتظارات طرفداران احساس میکند.
همانطور که میدانید پس از ماهها انتظار، کمپانی کونامی به عنوان مالک آیپی سایلنت هیل در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که استودیوی لهستانی سازندهی آثاری نظیر The Medium ،Layers of Fear و Blair Witch، در حال بازسازی نسخهی دوم این سری ترس و بقا برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی است.
حال در مصاحبهای جدید، آنا جازینسکا (Anna Jasińska)، مدیر ارشد بازاریابی بلوبر تیم، بیان کرده که این شرکت برای ساخت این پروژهی رویایی بر بسیاری از استودیوهای دیگر غلبه کرده است. نتیجهای که طبق گفتهی او باعث شده که هم احساس خوشحالی و هم دلهره را به طور همزمان احساس کند.
گفتنی است که در سال ۲۰۱۹ استودیوی بلوبر تیم توسط کونامی برای شرکت در مراسم Tokyo Game Show دعوت شد؛ جایی که کونامی از این استودیو خواست تا نوعی کانسپت را برای این بازسازی آماده کند. جازینسکا در این باره گفت:
البته ما تنها مدعی نبودیم. بسیاری از استودیوهای دیگر نیز برای همکاری با یکدیگر رقابت میکردند، اما در نهایت، ایدهی ما همان چیزی بود که قلب کونامی را ربود. آنها تعهد و اشتیاق ما به ژانر وحشت را متوجه شدند و این به تنهایی یک وجه تمایز بزرگ برای ما بود. در ادامه شرکت ما با دریافت اطلاعات بیشتر غافلگیر شد، زیرا بسیاری از کارمندان استودیو از طرفداران سرسخت این بازی هستند.
در مورد اضطراب و دلهره، میتوان گفت که بله فشار زیاد است زیرا ما با یکی از بهترین بازیهای ترسناک روانشناختی تاریخ سروکار داریم. ما میخواهیم به نسخهی اصلی نزدیک شده و آن را برای سالهای آینده در کانون توجه قرار خواهیم داد.
این بازسازی که با آنریل انجین ۵ در دست ساخت است، از یک دوربین روی شانه بهره میبرد. از طرفی بلوبر تیم در حال بازسازی سیستم مبارزه و صحنههای سینمایی خاصی از بازی است.
جازینسکا در نهایت بیان کرد که استودیوی سازنده در حال مدرن و امروزی کردن بازی در صورت نیاز است اما رویکردی بسیار محتاطانه را برای هر تغییری که لازم است، اتخاذ میکند:
ما روی بازآفرینی اتمسفر خاص و متمایز نسخهی اصلی در بازسازی مدرن آن تمرکز کردهایم. طرفداران قدیمی نباید نگران این موضوع باشند که ما نتوانیم نسخهی اصلی را به خوبی درک کنیم. در حین بازسازی گیمپلی و ارتقای جلوههای بصری، ما وفادارانه به اصل داستان پایبند هستیم. اینها دلایلی هستند که کونامی این بازسازی را در وهلهی اول به ما سپرد.
بازسازی سایلنت هیل ۲ در تاریخی نامعلوم برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی از قابلیتهای دوالسنس، صدای سهبعدی و حافظهی سریع کنسول استفادهی زیادی خواهد برد.
منبع: VGC
جیمز تو نسخه اورجینال چهره ای معصوم و صدای مهربونی داشت و سعی میکرد به همه کمک بکنه اما تو نسخه ریمیک چهره ش داره داد میزنه من یه قاتلم 😂 حتی وقتی تو تریلر نسخه ریمیک که جیمز داره به خودش تو آینه نگاه میکنه انگار میدونه چیکار کرده ولی تو نسخه اورجینال چهره ش خیلی حالت سورئال و بچه خوشگلی داشت 😂 فقط موندم چهره مری خیلی تغییر نکرده و مری مثل نسخه اورجیناله ولی اصلا با چهره جدید جیمز نمیتونم ارتباط بگیرم امیدوارم تو خود بازی جیمز چهره ش قابل تحمل تر باشه
فقط کافیه چهره جدید جیمز رو با چهره الن ویک که تو بازی Alan Wake 2 به نمایش دراومده رو با هم مقایسه کنید و بعد تفاوت رو احساس میکنید 😁
https://www.reddit.com/r/AlanWake/comments/rdox6e/wake/
از چهره جیمز کاملا مشخصه که چقدر وفادارانه ساخته شده 🙂 یعنی تو نسخه اورجینال جیمز حتی یکی از ماهیچه های صورتش رو هم تکون نمیداد و یک گیگاچد واقعی بود تازه تو نسخه اورجینال جیمز خیلی قیافه خفن و بچه خوشگلی داشت در حدی که با لیان کندی هم رقابت میکرد اما الان نه تنها چهره ی جدیدش هیچ حس خفنی رو منتقل نمیکنه بلکه اون الان یک آدم کاملا احساساتی تبدیل شده و به همه چیز داره واکنش نشون میده و حتی مثل آدم های عادی میترسه اصلا جیمز شخصیتش همچین چیزی نیست یعنی رسما شخصیت پردازی جیمز رو عوض کردن 🙃