بایونتا ۳ توسط طراح بازی اسکیل‌باند کارگردانی خواهد شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی scalebound

پس از مدت‌ها انتظار، چند روز پیش شرکت نینتندو بالاخره اولین تریلر رسمی گیم‌پلی بازی بایونتا ۳ (Bayonetta 3) را نشان داد. اکنون مشخص شده است که این بازی توسط طراح ارشد بازی Scalebound کارگردانی خواهد شد.

ژان پیر کلامز (Jean Pierre Kellams)، تهیه‌کننده‌ی ارشد سابق بازی اسکیل‌باند، پس از پخش نمایش گیم‌پلی بایونتا ۳ در نوشته‌ای در توییتر این خبر را اعلام کرد. او نوشت: «یوسوکه میاتا طراح ارشد بازی Scalebound بود و او فرد بسیار بااستعدادی است. من نمی‌توانم بیش از این منتظر بمانم تا بایونتا ۳ را تجربه کنم زیرا او این بازی را کارگردانی خواهد کرد.»

این تهیه‌کننده که در حال حاضر در استودیوی هارمونیکس (Harmonix) کار می‌کند، اشاره کرده است که یکی از مکانیک‌های جذابی که در تریلر بایونتا ۳ نشان داده شد و به بازیکنان این اجازه‌ را می‌دهد که به‌صورت مستقیم هیولاها را کنترل کنند، به یکی از ویژگی‌های بازی اسکیل‌باند شباهت زیادی دارد. او بیان می‌کند: «کنترل هیولاهایی که در تریلر احضار شدند، بسیار شبیه به یکی از مکانیک‌هایی بود که برای کنترل اژدهای بازی اسکیل‌باند یعنی Thuban در نظر داشتیم. اکنون به همین خاطر باید دوباره تریلر را نگاه کنم، برای آن بسیار هیجان‌زده هستم.»

بازی بایونتا 3

Bayonetta 3

یوسوکه میاتا (Yusuke Miyata) علاوه بر اینکه طراح ارشد بازی Scalebound بوده، به‌عنوان طراح بازی روی آثاری همچون The Wonderful 101 و Astral Chain که هر دو از آثار ممتاز پلاتینیوم گیمز هستند، کار کرده است. با این حال، او در ساخت قسمت‌های قبلی مجموعه بازی بایونتا نقشی نداشته است و این اولین تجربه‌ی او به‌عنوان کارگردان به حساب می‌آید.

بازی اسکیل‌باند ابتدا در کنفرانس مایکروسافت در E3 سال ۲۰۱۴ به‌عنوان یک بازی انحصاری برای ایکس‌باکس وان نشان داده شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد چرا که بازی جدید خالق بایونتا و دویل‌ می‌ کرای یعنی هیدکی کامیا بود. با این حال، ۳ سال بعد به‌صورت رسمی اعلام شد که ساخت این بازی متوقف شده است.

بازی scalebound

Scalebound

در سال ۲۰۱۹ سایت VGC در مصاحبه‌ای با آتسوشی اینابا، مدیر پلاتینیوم گیمز، درباره‌ی این بازی سؤال کرد. اینابا در پاسخ بیان کرد که هر دو طرف ماجرا یعنی هم پلاتینیوم گیمز و هم مایکروسافت در زمینه‌ی این بازی اشتباهاتی داشتند و مقصر بوده‌اند. او در آن زمان گفت:‌ «مشاهده‌ی اینکه طرفداران تمام عصبانیت خود را برای متوقف شدن ساخت این بازی روانه‌ی مایکروسافت کردند، برای ما آسان نبود؛ زیرا واقعیت این است که وقتی هر اثری به چنین مشکلی برخورد می‌کند، هر دو طرف ماجرا مقصر بوده و اشتباهاتی مرتکب شده‌اند. فکر می‌کنم چیزهایی وجود داشت که ما می‌توانستیم آن‌ها را بهتر انجام دهیم و مطمئن هستم چیزهایی وجود داشت که مایکروسافت هم به‌عنوان ناشر می‌توانست آن‌ها را بهتر انجام دهد زیرا هیچکس نمی‌خواهد یک بازی کنسل شود.»

به هر حال این اتفاق در نوع خود جالب است. هرچند به نظر می‌رسد که دیگر شاهد اسکیل‌باند نخواهیم بود اما اکنون که طراح ارشد آن بازی وظیفه‌ی کارگردانی بایونتا ۳ را بر عهده گرفته است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بعضی از ایده‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی آن اثر در بایونتا ۳ دیده شود.

بازی بایونتا ۳ قرار است به‌صورت انحصاری در سال آینده برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما