آنچه شما پرسیدید! (ویژه تولد دو سالگی دیجیکالا مگ)
همانطور که شنبهی هفتهی گذشته اعلام کردیم، تصمیم داریم به مناسبت تولد دو سالگی دیجیکالا مگ، از این به بعد علاوه بر مطالب «شما بگویید»، با سری جدیدی از مطالب به نام «شما بپرسید» همراه شما باشیم. برای اولین «شما بپرسید» از شما خواستیم تا در ۵ زمینهی مختلف عکاسی و عکاسی موبایل، گجتها و فناوری دیجیتال، بازی، خودرو و برنامهنویسی، سوالاتی را که در ذهن دارید مطرح کنید، تا نویسندگان و کارشناسهای دیجیکالا مگ به آنها پاسخ دهند. حال قرار است در این مجموعه ویدیوکستها به قولمان عمل کنیم و به بخشی از سوالات شما پاسخ دهیم. طبیعتا به دلیل محدودیت زمان امکان پاسخ دادن به تمام سوالات وجود نداشت، ولی به شما قول میدهیم که در هفتههای آینده به تفضیل به تمام موضوعاتی که مطرح شده خواهیم پرداخت. با دیجیکالا مگ و اولین ویدیوکست «آنچه شما پرسیدید» همراه باشید.
- گجتها و فناوری دیجیتال
- برنامهنویسی
- بازی
- خودرو
- عکاسی و عکاسی موبایل
لطفا پادکست های برنامه نویسی رو ادامه بدید.
لطفاً برای تمامی ویدئوکست های دی جی کالا مگ یک نسخه پادکست صوتی هم بگذارید. با تشکر.
بازم ممنون.به هرحال دارک سولز تو هر سبکی باشه،ارادت من نسبت به شما به خاطر توجه تون به کاربر ها،هر دفعه بیشتر از قبل میشه و این نظر من اشتباه نیست!
سلام لطفا در مورد بازیهم فیلم و … بزارید .
سلام لطفا در مورد بازی باز هم فیلم و … بزارید .
مطالبتون در مورد سرگرمی خیلی کنده.
سلام توضیح مختصر درباره BMW 730 li
سلام.ممنون بابت وقتی که گذاشتید و به سوالات جواب دادید.پادکست بیشتر رویکرد آموزشی داشت.کاش همیشه این جوری باشید.خودتون رو به مخاطب سایت نزدیک کنین.باهاش بحث کنید.
اما در موردجواب هایی که آقای میرزایی به سوال های من دادندباید بگم قانع نشدم!اول گفتین که منتظر تخفیف Hellblade هستین تا بازی کنین.یه مطلب در حد ترجمه نیازی به بازی کردن نداره.همون طور که چند تا مطلب از Destiny2 قبل عرضه کار کردین.(بدون امتحان بازی)دوم در مورد حضورتون تو پادکست موبایل.من منظورم این بود چرا علاقه همه تو سایت به سمت موبایله؟کوچک ترین خبری درمورد آیفون رو سایت میره، اما بعضی از خبر های مهم حوزه های دیگه از زیر دستتون در میره.مثل گلد شدن Forza 7 یا پوشش نمایشگاه PHOTOKINA.بحث سوم که بحث مورد علاقه منه: RPG بونDarksouls.از اینکه اسم Nameless king شما رو متوجه چیزی نکرد حدس میزنم که Dark souls رو خیلی گذرا بازی کرده باشد.(یا حتی بازی نکردید!) داستان دارک سولز، نه در کات سینها و دیالوگها، بلکه در توضیحات آیتمها، سلاحها و سازوبرگهای پراکنده در سراسر جهان بازی یافت میشود.این انتخاب شماست که دنباله اون رو بگیرید و به داستان پشت اون وسیله پی ببرید(مثل کمان فاریس یا شناختن پسر اول Gwin)بنابراین انتقادتون به سیستم دیالوگ بازی رو اصلا وارد نمیدونم.چون اصلا دیالوگ ها تو توضیحات آیتم ها قرار دارند.در مورد سیستم مبارزه هم واقعا سلاح ها با هم فرق دارند .Attack value و durability های بعضی از سلاح ها به هم نزدیکند ول ابداً مثل هم نیستند.(مثال Uchigatana و Black Blade که هردو کتانا اند)نکته آخر به نظرم مقایسه بازی های کلاسیک با بازی های فعلی زیاد جالب نیست.وگرنه آخرین Fallout واقعی رو Black isle ساخته و تاد هاوراد استاده ساخته بازی هایی اکشنه!ببخشید ایــــــــنقدر طولانی شد!
خواهش میکنم آقا. کامنت طولانیش خوبه.
من دارک سولز یک رو بازی کردم و بلادبورن رو خوردم.
دارک سولز و بلادبورن رو نباید با بازیهای کلاسیک مقایسه کرد، بلکه این بازیها انقدر از نظر ساختار شبیه به بازیهای کلاسیک هستند که حتی میتونیم قدیمی حسابشون کنیم!
عناصر بازیهای مدرن توی دارک سولز به هیچ وجه پیدا نمیشن و این بازیها رو نباید در کنار بقیهی ساختههای امروزی قرار داد.
این موضوع هم که فالآوتهای جدید، فالآوت نیستند یک ایدهس که فقط یه عده فنبویهایی که فالآوت۳ به بعد رو بازی نکردن مطرح کردن وگرنه از نظر ساختاری، چیزی شبیهتر از فالآوت ۳ به نقشآفرینیهای رومیزی نداریم.
سیستم مبارزهی یه بازی، دلیل اصلی برای دسته بندی اون توی یه سبک خاص نیست، بلکه باید به اساس و ساختار کلی یک بازی نگاه کرد. یه مثال جالب: دیابلو و دویل می کرای هر دو یه سبک دارن: Hack and Slash و این از نظر من اشتباهه.
بازم ممنون.به هرحال دارک سولز تو هر سبکی باشه،ارادت من نسبت به شما به خاطر توجه تون به کاربر ها،هر دفعه بیشتر از قبل میشه و این از نظر من اشتباه نیست!