تحقیر سرعت گلکسی S7 به دست آیفون ۶s Plus

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دقیقا یک هفته است که از عرضه‌ی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ می‌گذرد. گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند امروز هستند. با این حال، اگر این دو گوشی را مقابل آیفون ۶s و ۶s Plus قرار دهیم که شش ماهی از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد، به نظرتان نتیجه چه می‌شود؟

در حالی که بیشتر بنچمارک‌ها و تست‌های موبایل، گوشی‌ها را زیر آزمایش‌هایی قرار می‌دهند که هیچ ربطی به کاربری روزانه ندارد، شبکه‌ی یوتیوبی PhoneBuff گوشی‌ها را دستی تست می‌کند. بر و بچه‌های این شبکه در تست‌شان، سرعت باز و بسته کردن نرم‌افزارها و توانایی Multi-tasking گوشی‌ها را امتحان می‌کنند.

در جدیدترین آزمایش این شبکه‌ی یوتیوبی، دو گوشی آیفون ۶s Plus و گلکسی S7 Edge در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در حالی که انتظار داریم گلکسی S7 سامسونگ، که قوی‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر است، در مقابل آیفون خودی نشان دهد، نتیجه کاملا برخلاف انتظار است.

حتما ویدیوی ادامه را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: BGR.com

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۱۶۸ دیدگاه
  1. ناشناس

    کاملا از روز اول مشخص بود که اندروید سرعت گوشیو میگیره و باعث ضعف میشه در حالی که آی او اس و ویندوز فون هیچ تاثیری روی گوشی نمیذارن.
    این اشتباه مسخره شرکت های موبایل بود که به اندروید رو آوردن.
    دیگه جدیدا کاملا داره مشخص میشه که آی او اس و ویندوز فون خیلی بهترن.
    امیدوارم شرکت ها بالاخره متوجه این موضوع بشن.

    1. کمال

      دلیل اثبات ادعای شما هم این است که تمام شرکت به استثتای اپل و مایکروسافت گوشی های خود را بر اساس اندروید تولید میکنند و این تنها این دو شرکت هستند که از ios و ویندوز فون در حال حاظر استفاده میکنند (شرکت های ال جی و سامسونگ قبلا ویندوز فون را برای خالی نبودن عریضه تولید میکردند که استقبالی نشد). و دوم کاهش سهم بازار ios و ویندوز فون در آخرین آمار منتشر شده است. اندروید ۸۰.۷ درصد, اپل ۱۷.۷ درصد و ویندوز فون ۱.۱ درصد بازار جهان را در اختیار دارند. کاهش سهم اپل و ویندوز و افزایش سهم اندروید هم برای سه ماه اخیر پیش بینی شده است. سوم اینکه بندانید هیچ شرکتی به ویندوز فون روی نخواهد اورد و حتی مایکروسافت هم در بیان استراتژی های خود بصورت صریح اعلام کرده است که استراتژی شرکت به سمت ارایه سرویس های بیشتر است تا سیستم عامل و گسترش آن. خیلی روشن است که مایکروسافت هم از ویندوز روی فون و گوشی ها نا امید شده.

  2. کیانوش

    سامسونگ ستینگ خودش رو هم با تاخیر باز کرد !!!

  3. محمد

    مسخره بود ، s7 همانطوری که پیدا بود اکتیویتی برنامه ها رو کیل میکرد و وقتی برای دفعه دوم برنامه ها رو باز میکرد دوباره از اول برنامه ها ران میشدن که یک مشکل این ویدیو بود ، بعد هم وقتی که یک برنامه رو میخوایم تو چند تا پلتفرم اجرا کنیم ، زمانی مقایسه قدرت پلتفرمها قابل اعتماد خواهد بود که یک کد واحد برای برنامه ها نوشته شده باشه و در اینجاست که مقایسه زمان اجرا در پلتفرمها درست و قابل اعماد خواهد بود نه اینکه یه اپ به زبان سوییفت نوشته شده باشه و در آی او اس اجرا بشه و همون اپ با کد نوشته شده به زبان جاوا در اندروید اجرا بشه و مشکل اخر ویدیو هم اینکه در مقایسه دستی ! هیچ وقت دقت خوبی وجود ندارد !!

    1. پویان

      داداشم همونطور که خودتونم احتمالا خبر دارین(!)اکثر برنامه های آندرویید با زبان جاوا و ++C نوشته میشن. و در نوشتن کد های آی او اس عموما از زبان Objective C استفاده میشه که هر دو از زیر شاخه های C هستند. به این معنی که تقریبا ۸۰ % شبیه به هم هستند.
      پس اینکه شما میفرمایین: (زمانی مقایسه قدرت پلتفرمها قابل اعتماد خواهد بود که یک کد واحد برای برنامه ها نوشته شده باشه و در اینجاست که مقایسه زمان اجرا در پلتفرمها درست و قابل اعماد خواهد بود)… تغییر عظیمی در نتیجه ی حاصل از اینگونه تست ها ایجاد نمیکنه.

  4. امیر تبارکی

    از این قبیل مقایسه ها متنفرم.. خواهشا دیجی کالا رو شبیه به سایتهای دیگه که سالی یکبارم بهشون سر نمیزنم نکنید. کل ماجرا بخاطر ۲ الی ۳ ثانیه اختلافه که تو ۸۶۴۰۰ ثانیه روزانه ما گم میشه.
    اقای رضایی اگر سرعت و کارایی آیفون براتون ثابت شده است و این برند رو دوست دارید، دیگه چرا مقایسه انجام میدید؟ (بخاطر شک)
    چرا نمیاین مقاله ای پیدا کنید که قدرت باتری اس۷ رو به رخ باتری همیشه ضعیف آیفون بکشه که ببینید اختلاف بجای چند ثانیه چند ساعته و اونوقت کی “”خجل”” میشه ؟!
    هیچ گوشیی کامل نیست.
    سال نو مبارک.

    1. امیر

      قرار نیست هر مقایسه ای شما خوشتون میاد بذارن . تفاوت ۲ الی ۳ ثانیه نیست !!! ۴۱ ثانیه اختلاف داشتن .

    2. sepehr

      داداش من ۶s plus دارم باتریش خیلی خوبه. بهانه نیار شما سامسونگیا تعصب الکی دارین همیشه دنبال توجیه کردن خودتونین

    3. پویان

      مثلا الان برای ما یا دیجیکالا خیلی مهمه که شما سر بزنی یا نزنی؟
      دوست عزیز شما هم بین این همه بازدید کننده ای که روزانه از دیجیکالا بازدید میکنن گم میشی.
      سال خوبی داشته باشی.

      یا حق.

    4. ساسان

      اتفاقا تست باتری بین این galaxy s6 انجام شده که نشون میده آیفون ۶ ساعت بیشتر دوام میاره برخلاف ادعاها

  5. محسن ن

    تحقیر اندروید . نه اس ۷ . ..بیاید روی آیفون ۶ اس هم اندروید نصب کنید اونوقت مقایسه کنید . یا روی اس ۷ آی او اس نصب کنید

    با ابن حال نه آی او اس، نه اندروید فقط ویندوز (دسکتاپ)

    1. غزنوی

      البته اندرویدی که شاهکاره سامسونگه! عموم مردم فک میکنن سامسونگ که این همه با اندروید ور میره اندروید اصلی برای مقایسه به حساب میاد و اونو درمقابل هماهنگی iOS در اپل میگذارن در حالی که برای هماهنگی و میزان پشتیبانی باید سراغ نکسوس برن نه سامسونگ هنگ درست کن.
      مردم سامسونگ رو به خاطر قابلیت های بیشمارش و صفحه نمایش و… میخرن

  6. ممد

    این کارا فقط برا رقابت کردنه و کل کل های شرکتیه که اینطور تستا رو درست میکنن این گوشی از این سریع تره و اون یکیم از این و همینطور ادامه پیدا میکنه تست های بسیار بی فایده من خودم دو سه ثانیه گوشیم سرعت عملش کند تر از فبان گوشی باشه برام هیچ فرقی نمیکنه اصلا تا حالا فک کردین این سرعت گوشیا چقد رو زندگی ما اثر داره بخدا هیچ تاثیر منفی نداره فقط ما دنبال اینیم که یه چیزی داشته باشیم که رو طرف مقابلمون رو کم کنیم همش همینه وگرنه زندگی که با یه گوشی بخاد زندگی بشه میخام صد سال نشه خیلیم قفل نکنین رو گوشیا فقط عشق و حالش برا مدیراشونه سر درد و دعواهاش مال ما.

  7. امیر محمد

    دوستان عزیز که میگین رزولوشن galaxy s7 خیلی بالا تر از iphone هست و این دلیل کندی گوشی نسبت به iphone هست باید اینو در نظر داشته باشین که s7 و خیلی از اندرویدی های دیگه ۸ هسته دارن و ۴ کیک رم رو استفاده میکنن
    پس باید زیاد بودن پیکسل رو کنار بزارین و این همه قدرت باید زیادی پیکسل رو پوشش بده دبگه
    iphone دوهسته و ۲ گیگ رم داره ولی با این حال..
    حرفتون منطقی نیت

    1. Ali S

      دوست عزیز گلکسی اس ۷ تو سخت افزار از همه اندرویدیها بالاتر هست و خود دیجیکالا گفته رزولوشن تاثیر مستقیم در عملکرد داره

  8. حافظ

    چرا دوستان طرفدار اندروید آسمون ریسمون میبافن من متوجه نمیشم ! ویدیو رو قبول نداری به کنار مگه بین دوستات و آشناهاتم نمیبینی که سامسونگ هیچوقت رقیب آیفونهای اپل نشده و نمیشه ! اکثر مردم از اون چیزی که دارن طرفداری میکنن و این یه بحث ثابت شده اس ! الان بگن آزرا خودروی خوبیه یا پراید سایپا ……!!!! استغفرالله

    1. کیوان

      خچیزی که شما میفرمایید کاملا درسته…من خودم ۴ ساله ایفون ۵ دارم و با گوشی هایی مثل اس ۶ یا ال جی ۴ مقایسه میکونم کم نمیاره و اپ هارو بدون لگ بالا میاره چه برسه به ایفون ۶و۶اس

  9. مهدی

    بذارید اچ تی سی پرچمدارشو بده بیرون اون موقع قدرت اندروید رو محک بزنید رابط کاربری سنس اچ تی سی در بین تمام گوشی های اندرویدی بیشترین یکپارچگی و هماهنگی رو با سیستم عامل اندروید داره و به راحتی میتونه تو سرعت آیفون ۶s رو کنار بزنه

    1. sepehr

      اولا اینکه بعید میدونم اینی که شما میگی بشه ..ثانیا اگرم بشه خب اون موقع که اچ تی سی پرچمدارشو بده بیرون اپل هم iphone 7 رو معرفی کرده در نتیجه همیشه این عقب ماندگی از ایفون پا بر جاس

      1. مهدی

        http://www.aparat.com/v/nqtEP/ این لینک مقایسه سه گوشی اچ تی ام ۹ آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ شما میتونی تو این ویدئو به حرف من برسی

  10. میلاد

    کم میارن میگن رزولیشن
    حالا اگه سامسونگ برنده میشد کامنتا دقیقا برعکس بود
    نویسنده جان یه مطلب بذار بگو سامسونگ برنده شده
    بعدش ببین رزولیشن و این جور چیزا چه بی اهمیت و بی تاثیر میشه

    1. Ali S

      دوست عزیز از نظر شما پیکسل ها یه بخش بی مصرف هستند که دقیقا هیچ کاری انجام نمیدن ، نه باتری مصرف میکنند و نه اطلاعات رو نمایش میدن
      اینطوره؟اگه آره بگید ما اطلاعاتمون رو به روز کنیم!

  11. حسین

    همیشه و همه جا اپل حرف اول رو میزنه
    دمت گرم اپل:X

  12. نادر ثقفی

    دیگه تمام دنیا میدونن و حس میکنن که آیفون بسیار روونتر از قویترین گوشی های اندروید هست
    بالاترین اندروید ها حداکثر بعد از یک سال هنگ میکنن و کند میشن و اینجاست که فاصله کارکرد روون این دو بیشتر هم میشه
    من ۶ ماهه با آیفون کار میکنم
    وقتی چیزی خوبه …. خوبه دیگه (:

    1. Ali S

      آقا چه کسی به دوستان گفته اندرویدی ها بعد یه سال کند میشن!! این قضیه مال ۶-۷ سال پیش بود!! اگه واقعا اینطوره، که باید یه مدرکی چیی این وسط باشه از روی هوا نمیشه حرف زد که!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما