پس از ۱۰ سال کار ساخت فاینال فانتزی ۱۵ به پایان رسید؛ تریلر جدید آن را ببینید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما می‌دانید که بازی فاینال فانتزی ۱۵ در سال ۲۰۰۶ با نام Final Fantasy Versus XIII برای کنسول پلی‌استیشن ۳ معرفی شده بود. مراحل ساخت بازی آن‌قدر به کندی پیش رفت که عمر کنسول پلی‌استیشن ۳ به پایان رسید و شاهد عرضه‌ی آن نبودیم؛ اما با معرفی نسل هشتم، استودیوی اسکوئر انیکس اعلام کرد که این بازی با عنوان فاینال فانتزی ۱۵ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود. حالا خبر خوب اینجاست که پس از تاخیرهای فراوان، مراحل ساخت یکی از مورد انتظارترین بازی‌های دنیا به پایان رسیده و این عنوان وارد مرحله‌ی تکثیر شده است.

اکنون سازندگان بازی روی مضامین بیشتری که در قالب DLC به گیمرها داده خواهد شد، کار می‌کنند. البته مشخص شده که می‌توانید Season Pass این عنوان را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار خریداری کنید که تمام مضامین اضافی بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شرکت اسکوئر انیکس حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده و برای آن یک انیمیشن سینمایی بسیار زیبا و انیمه هم ساخته است. حتما قبل از تجربه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ این فیلم و انیمه را ببینید؛ اما همزمان با خبر به پایان رسیدن روند ساخت بازی، تریلر جدید هم از آن منتشر شد. تریلری که بسیار زیبا و بسیار مرموز بود و سوالات زیادی را در ذهن گیمرها ایجاد کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر هیجان انگیز دعوت می‌کنیم.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. S-SINA . GH

    بازی جالبیه!!!
    برای PC هم عرضه میشه ؟

  2. میلاد

    اطلاع دارید چه موقع برای pc میاد این بازی ؟ اصلا میاد ؟ :))

  3. cp.mahdi cp.mahdi

    امسال بازیایی که یه عمر منتظرشون بودیم میرسن خدا کنه بیخود منتظر نبوده باشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما