شرکت ZTE گوشی شش اینچی اکسون مکس را معرفی می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسون مکس

ZTE گوشی اکسون مکس را که جدیدترین گوشی هوشمند در سری اکسون است، در کشور چین معرفی کرده.

با معرفی یک محصول دیگر به نام «اکسون مکس» (Axon Max) خانواده‌ی مدل اکسون بزرگتر شده است.

شرکت ZTE هم در زمره‌ی دیگر شرکت‌های چینی است که تلاش می‌کند با گوشی‌های سری «اکسون» (Axon)، جایگاه خود را در بازار تثبیت و نامش را مطرح کند. در این گوشی‌های هوشمند سخت‌افزارهای قدرتمند و متریال‌های با کیفیت به کار گرفته شده است. اکسون یکی از مدل‌های اصلی آن است که در مودیفیکشن‌های «اکسون الیت» (Axon Elite)، «اکسون لاکس» (Axon Lux) و «اکسون پرو» (Axon Pro)، همه با صفحه نمایش‌های ۵٫۵ اینچی و همچنین یک اکسون مینی ۵٫۲ اینچی ارایه می‌شود.

حالا با معرفی یک محصول دیگر به نام «اکسون مکس» (Axon Max) این خانواده بزرگتر شده است. اکسون مکس یک نمایشگر بسیار بزرگ شش اینچی Full HD از نوع AMOLED دارد. مثل دیگر گوشی‌های اکسون، ظاهر اکسون مکس هم شبیه به یک دستگاه رده‌بالا طراحی شده و یک بدنه‌ی باریک و صیقلی با ابعاد ۱۶۰ در ۸۰ در ۷٫۵ میلی‌متر دارد که از آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده است.

در گوشی اکسون مکس از تراشه‌ی میان‌رده‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۷، رم سه گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. همچنین این دستگاه از کارت حافظه‌ی خارجی microSD پشتیبانی می‌کند. این موبایل دوربین‌های خوبی دارد. دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسل است و می‌تواند تصاویر خوبی برای شما ثبت کند.

اکسون مکس به یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۱۴۰ میلی‌آمپر مجهز است که از تکنولوژی شارژ سریع ۳.۰ کوالکام هم پشتیبانی می‌کند. به کمک این تکنولوژی ظرف تنها ۳۰ دقیقه میزان شارژ از صفر به ۶۰ درصد می‌رسد. دیگر ویژگی‌های این گوشی شامل پورت USB Type-C و یک حسگر اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه می‌شود.

گوشی اکسون مکس را هم‌اکنون در کشور چین می‌توان به قیمت ۴۳۰ دلار سفارش داد. در حال حاضر فقط گزینه‌ی رنگ طلایی برای این دستگاه وجود دارد. درباره‌ی عرضه‌ی جهانی آن هنوز اطلاعاتی وجود ندارد.

منبع: Business Wire



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۴ دیدگاه
  1. امین حمیدی

    با سلام
    کپی شده کار اصلی این شرکت های چینی . کاشکی کمی نوآوری داشتن . حیف اینهمه امکانات کاربردی که در شکل تکراری دیده بشه نیست . با اضافه کردن مثلا نواری یا تغییر جای دوربین و و… نمیدونم . اما بهتر از تکرار بود

  2. علیرضا

    با میت هشت هواوی مو نمیزنه

  3. رضا

    این خوب کپی گوشی هواوی میت ۷ هست

    من میت ۷ دارم واقعا خیلی شبیه میت ۷ ساخته این گوشی رو

  4. امیرهمایون

    طراحیش خیلی خیلی شبیه mate 8 ه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما