مدت زمان فیلم‌برداری اسلوموشن گلکسی S9 و S9 Plus دوبرابر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی S9

سامسونگ در آخرین به روزرسانی خود برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S9 و S9 Plus حالت فیلم‌برداری فوق آهسته ۴۸۰ فریم بر ثانیه را فراهم کرده است. این حالت جایگزین حالت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در تنظیمات دستی شده است اما کماکان در تنظیمات اتوماتیک حالت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در دسترس است.

با وجود این که گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از قابلیت فیلم‌برداری فوق سریع ۹۶۰ فریم بر ثانیه بهره می‌بردند اما کاربران به خاطر مدت زمان بسیار کوتاه این نوع فیلم‌برداری از آن ابراز نارضایتی می‌کردند. با اضافه شدن حالت ۴۸۰ فریم بر ثانیه زمان ثبت ویدیوی فوق آهسته با دوربین این گوشی‌ها تا دو برابر افزایش یافته است.

اسلوموشن

در حالت ۴۸۰ فریم بر ثانیه می‌توان تا ۰.۴ ثانیه فیلم‌برداری کرد. نتیجه نهایی این فیلم‌برداری یک فیلم ۱۲ ثانیه‌ای با وضوح ۷۲۰p می‌شود. در حالت ۹۶۰ فریم بر ثانیه تنها ۰.۲ ثانیه می‌توان فیلم‌برداری کرد که خروجی آن هم یک فیلم ۶ ثانیه‌ای با وضوح ۷۲۰p می‌شود. در نتیجه با این آپدیت جدید دست شما در ثبت ویدیوهای فوق سریع بازتر می‌شود.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس علاوه بر این دو حالت، یک حالت فیلم‌برداری ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز دارند که خروجی آن ویدیوی ۱۰۸۰p با مدت زمان بیشتر است؛ اما در این حالت حرکات به اندازه‌ی حالت‌های ۹۶۰ و ۴۸۰ فریم بر ثانیه کند نخواهند شد و نتیجه چندان شگفت‌انگیز نیست.

احتمالا کاربران برخوردهای متفاوتی نسبت به این بروزرسانی داشته باشند. عده‌ای به خاطر ثبت دوبرابری لحظات با سرعت آهسته بسیار خوشحال خواهند شد و عده‌ای دیگر که از جزئیات فوق‌العاده حرکات در حالت ۹۶۰ فریم بر ثانیه حتی در مدت زمان کوتاه‌تر لذت می‌بردند از این بروزرسانی ناراضی خواهند بود.

منبع:‌ androidauthority



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. Seyed

    این اپدیتی که میگید برای کِیه،آخرین آپدیتی ک رو گوشی من میاد برای ۱,june,2018 هستش ولی فقط ۹۶۰ فریم و ۲۴۰ فریم هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما