گلکسی نوت ۷ در رنگ آبی هم عرضه خواهد شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شایعاتی در سایت‌هایی که اخبار تکنولوژیک را مخابره می‌کنند پخش شدند؛ باز هم شایعاتی درباره گلکسی نوت ۷. براساس این شایعات گلکسی نوت ۷ در رنگ آبی هم عرضه خواهد شد و برای اولین‌بار در سری نوت از حسگر عنبیه چشم استفاده می‌شود.

ظاهرا آخرین اخباری که از کشور چین به بیرون درز کرده‌اند برخی از اخبار قبلی پیرامون ویژگی‌های سخت افزاری نوت ۷ را تایید کرده‌اند.

براساس این اخبار در گلکسی نوت ۷ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و اگزینوس ۸۸۹۳ استفاده خواهد شد. گلکسی نوت‌ها با تراشه اگزینوس در بازار کشورهای در حال توسعه و مدل‌هایی که تراشه اسنپ دراگون دارند در کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا توزیع خواهند شد.

این شایعات جدید تصریح می‌کنند که گلکسی نوت ۷ نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED، میزان ۶ گیگابایت RAM، حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی پیکسل دوتایی و تشخیص فاز، یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ دارد. همچنین این گوشی اولین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ خواهد بود که درگاه USB Type-C دارد.

انتظار می‌رود این گوشی اواسط مردادماه معرفی شود.

منبع: Sammobile

کانال تلگرام دیجی کالا مگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. mahdispd

    دیجی کالا چی میگی نوت ۶ قراره شهریور دربیاد. نوت ۷ مرداد در میاد؟؟؟؟؟نمیشه ک

    1. Mac Klaus

      قراره به جایه استفاده از اسم نوت ۶ از اسم نوت ۷ استفاده بشه …….
      که هم با مدل اس هم اس بشه و هم با مدل های آیفون رقابت کنه ……

    2. حسین

      نوت ۶ اصلا نداریم…مستقیم پریده رو نوت۷

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما