حمایت دیجی‌کالا از رویداد اینوتِکس تَلِنت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری موسوم به «اینوتکس ۲۰۱۸» از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد. پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌ عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال با همراهی فعالان بخش خصوصی میزبان بیش از ۳۵۰ مشارکت کننده از اجزای مختلف اکوسیستم استارتاپی از جمله استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بود.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX تاکنون ۶ دوره در ایران برگزار شده است. این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدف‌گذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ هاست.

همزمان با برگزاری نمایشگاه رویدادهای مختلفی در طبقه بالای نمایشگاه، سالن مهتاب، برگزار شد. یکی از این رویدادها رویداد اینوتکس-تلنت بود. در رویداد یک روزه اینوتکس-تلنت، سری شهر هوشمند، دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با شرکت‌های بزرگ آشنا شدند. در حین این رویداد، جوانان با نمایندگانی از سازمان‌ها ملاقات داشتند و توانایی‌های خود را برای دستیابی به مشاغل مناسب تقویت کردند.

دیجی‌کالا با هدف جذب نیروی با استعداد و اجرای مسئولیت اجتماعی خود برای آموزش قشر جوان در رویداد اینوتکس تلنت که در روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه برگزار شد به‌عنوان اسپانسر حضور داشت. در این روز دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با شرکت‌های بزرگ از جمله دیجی‌کالا آشنا شدند. در حین این رویداد، متقاضیان کار با نمایندگان دیجی کالا ملاقات کردند و توانایی‌های خود را برای دستیابی به مشاغل مناسب تقویت کردند. متقاضیان برای انتخاب مسیرهای شغلی مختلف بازخوردهای را از طرف نمایندگان دیجی‌کالا دریافت کردند.

این رویداد از ساعت ۱۵:۳۰ چهاردهم تیرماه با حضور ۷ میز ۴ نفره از شرکت‌های مختلف شروع و تا پایان ساعت ۱۹:۰۰ ادامه داشت.  نمایندگان تیم جذب دیجی‌کالا در ۵ میز به‌ عنوان داور حضور داشتند و فرصت‌های شغلی خود را معرفی کردند، پس از آن با اعلام تسهیلگر شرکت‌کنندگان در هریک از میزها حضور پیدا کردند و برگه مصاحبه خود را در اختیار هر یک از مصاحبه‌کنندگان قرار دادند و در ۱۰ دقیقه خود را طبق تمرینی که در همین رویداد یاد گرفته بودند، معرفی کردند و پس از آن بازخورد میگرفتند. برگه‌های مصاحبه که شامل ارزیابی داوران از نحوه معرفی، شغل های پیشنهادی و نقاط ضعف و قوت شرکت‌کننده بود به همراه اطلاعات تماس داور در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما