کینگ‌استون فلش ۲ ترابایتی معرفی کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند سال پیش بود که فلش‌های ۱۶ گیگابایتی یک فضای بسیار خوب برای ذخیره اطلاعات به حساب می‌آمدند؛ اما کم‌کم حجم اطلاعات بیشتر شد و حافظه‌های فلش با ظرفیت‌های بیشتری راهی بازار شدند. حالا شرکت «گینگ‌استون» (KingSton) در نمایشگاه CES 2017 از فلش ۲ ترابایتی خودش رونمایی کرد.

این فلش USB 3.0 فضای بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باعث می‌شود که هرگز نگران فضای ذخیره سازی اطلاعات خودتان نباشید. البته شاید داشتن یک هارد اکسترنال با این حجم کمی منطقی‌تر باشد. چرا که احتمال گم‌ کردن یک حافظه فلش بیشتر از گم‌ کردن یک هارد اکسترنال است.

جنس بدنه‌ی این فلش از آلیاژ روی ساخته شده و به همین دلیل در برابر دمای هوای بسیار بالا و شرایط آب و هوای بد هم سالم می‌ماند و اطلاعات کاربران از بین نمی‌رود. هنوز قیمت این حافظه‌ی فلش مشخص نشده و نمی‌دانیم در چه زمانی راهی بازار می‌شود. حتی مشخص نشده که آیا مدل‌های کم حجم‌تری از این محصول راهی بازار می‌شوند یا خیر.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶ دیدگاه
  1. Omid

    سلام. یکی از این فلشهای ۲ ترابایتی کینگ استون رو یکی از دوستانم به من هدیه داد. من هم حدود ۱.۷ ترابایت اطلاعات رو روی اون ریختم که فقط حجمش رو واقعا تست کرده باشم. خوب بود، سرعتش هم کم نشد. اماااااااااااااااااااااااااااااا……………….. . یک روز بعد فرمتش کردم و خواستم اطلاعات جدید روش بریزم. یک سری اطلاعات کپی شد، بعدش خواستم فایل نصب آفیس ۲۰۱۳ رو روش بریزم و ببرم جایی نصب کنم اما وسط کار یک پیغام خطای عجیب داد که تو اینترنت هم چیزی برای حلش پیدا نکردم(نه فارسی و نه انگلیسی). بعدش هم حجمش شد ۲ مگابایت و الان هم نه فرمت میشه و نه اطلاعات قبلیش رو می تونم ببینم. البته خداروشکر اطلاعاتم رو دارم اما فلشم از دست رفته و پیش هرکی بردم نتونسته برام کاری کنه. دوستان اگر مقدوره راهنمایی بفرمایید.

  2. یوسف

    دوستان یکی از این فلاش های ۲ترابایتی را شرکت کینگ استون در نمایشگاهی در آلمان به پسر خواهرم که برنامه نویس مطرحی در شرکت زیمنس هست هدیه دادند ولی به گفته مدیر عامل شرکت گینگ استون هنوز برای فروش به بازار تا تست کامل ارائه نخواهد شد زیرا به استفاده کنندگان گفتند اطلاعات مهم روش ثبت نکنید و از کسانی که این هدیه را گرفتن خواستند که به مرور زمان نظرات خودتان را بگید بعد از یه تایم خاص میخوان بدونن که افت سرعت نداره در مقابل فرمت ها چطور عمل میکنه بعد این فلش مموری بین ۶۰۰اای۸۰۰ دلار قیمت خواهد خورد و ۲ساا گارانتی و ۵سال وارانتی خواهد داشت اگر یکوقت فلش از کار بیفته شرکت میتونه اطلاعات شما را برگرداند شدیدا مراقب حقه بازی های سودجویان باشید

  3. بیننده

    من یکی از این ها لازم دارم 🙂

  4. حسین جعفریان

    یا خدا
    هر چی بریزی تو این فلش برای کارای روزمره پر نمیشه

  5. احمد

    این که اندازه ی هارد اکسترنال هستش
    شرط میبندم بدون کابل نمیشه ب پورت لپتاپ وصلش کرد????
    انصافا خیلی بزرگه

  6. Amir

    من یکیشو میخووووااااامم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما