کلید Home آیفون ۷ با دستکش کار نمی‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون جدید اپل،‌ در حال حاضر محبوب‌ترین گوشی در بازار است. پس از ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات مختلف و عکس از این گوشی، اپل بالاخره نزدیک به ده روز پیش، از آیفون‌های امسال رونمایی کرد. این گوشی از زمان عرضه‌اش سر و صدای زیادی به پا کرده است. با اینکه آیفون ۷ تغییرات زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی ندارد، اما با این حال قابلیت‌های جدیدی به این گوشی اضافه شده است. یکی از این قابلیت‌های جدید، کلید لمسی Home است.

کاربران آیفون ۷ هم دریافته‌اند که کلید جدید Home با استفاده از دستکش کار نمی‌کند.

اپل این تصمیم را گرفته است تا کلید فیزیکی Home را جایگزین یک کلید لمسی بکند؛ طوری که پایین گوشی، تنها یک لایه شیشه است و خبری از کلید نیست. به هنگام فشردن محلی که قبلا کلید Home قرار داشت، یک لرزش خفیف در آنجا احساس می‌کنید.

آیفون ۷ یکی دو روزی است که عرضه شده و افراد دست‌شان به این گوشی خورده است. کاربران آیفون ۷ هم دریافته‌اند که کلید جدید Home با استفاده از دستکش کار نمی‌کند. کلید لمسی Home حتما باید با پوست برخورد داشته باشد. دستکش که به کنار،‌ حتی اگر یک پارچه‌ی نازک هم میان انگشت و گوشی قرار دهید، کلید Home کار نمی‌کند.

شاید فکر کنید این موضوع اصلا مهم نباشد، اما همین حالا هم که به پاییز نزدیک شده‌ایم، می‌توانیم موج سرما را حس کنیم؛ طوری که احتمالا قرار است در زمستان دستکش به دستمان داشته باشیم. اپل Lock Screen نسخه‌ی جدید سیستم عامل‌اش را با تغییرات جدید و خوبی همراه کرده است و در نتیجه ممکن است حتی نیازی به باز کردن قفل گوشی نداشته باشید و اطلاعات زیادی را روی صفحه ببینید.

منبع: Phone Arena

 

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما