کاربران آیفون ۸ از نویز مداوم گوشی شکایت می‌کنند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخیرا یک آیفون ۸ یا آیفون ۸ پلاس خریده‌اید و گاهی اوقات هنگام صحبت با تلفن یک نویز ثابت به گوش‌تان می‌رسد چندان نگران نشوید. در واقع باید بدانید این مشکل به دلیل خرابی گوشی شما نیست و خیلی از افراد دیگر هم با مشکلی مشابه برخورد کرده‌اند. براساس یک گزارش جدید به نظر می‌رسد تعدادی از صاحبان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس که تعدادشان کم هم نیست با این مشکل مواجه شده‌اند.

با توجه به این توضیحات آیا آیفون‌هایی که با این مشکل مواجه شده‌اند ایراد سخت‌افزاری دارند؟ کارشناسان در حال حاضر چنین عقیده‌ای ندارند و احتمال می‌دهند این مشکل نرم‌افزاری باشد.

کاربران گزارش کرده‌اند که بعضی از تماس‌های تلفنی بدون نویز و مشکل پیش می‌رود اما در میان بعضی از تماس‌ها هم شاهد نویزهایی بدون وقفه با فرکانس بالا هستند. ظاهرا این نویزها از طریق بلندگوهای خود گوشی قابل شنیدن نیست بلکه صرفا از طریق هدفون شنیده می‌شود. فردی که در آن سوی خط قرار دارد هم این نویزها را نمی‌شنود.

خب با توجه به این توضیحات آیا آیفون‌هایی که با این مشکل مواجه شده‌اند ایراد سخت‌افزاری دارند؟ کارشناسان در حال حاضر چنین عقیده‌ای ندارند و احتمال می‌دهند این مشکل نرم‌افزاری باشد.

برای مثال اگر در میان گفتگو و از استفاده از هدفون از خود گوشی برای صحبت استفاده کنید و بعد دوباره و بلافاصله از هدفون استفاده کنید مشکل نویز در ادامه مکالمه وجود نخواهد داشت. شاید چنین اتفاقی باعث شده این عیب و ایراد بیشتر نرم‌افزاری به نظر برسد تا سخت‌افزاری؛ چون اگر مشکل از سخت‌افزار بود نباید با چنین اتفاقی دچار تغییر می‌شد.

بعضی از کاربران دیگر آیفون گوشی را فکتوری ریست کرده‌اند و گفته‌اند مشکل برطرف شده اما مشکل برای بعضی از کاربران دیگر هنوز پا برجاست و تغییری هم نکرده است.

‌‌

منبع: Ubergizmo



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. abbas

    ی زمانی با خرید ایفون تا اخرین لحظه گوشیت مثل مرد کار میکرد.الان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما