پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس بعدی در سال ۲۰۱۹ راهی بازار می‌شوند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۳ بود که دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ معرفی و راهی بازار شدند. سال گذشته کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو عرضه شد و امسال هم ایکس‌باکس وان ایکس در اختیار گیمرها قرار گرفت. به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت و سونی با عرضه کنسول‌های جدید خودشان دوست داشته باشند که به زودی به سمت نسل نهم کنسول‌های بازی بروند. حداقل این اتفاق تا دو سال آینده رخ نمی‌دهد.

به تازگی «ایو گیمو» مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت به این موضوع اشاره کرد که حداقل ۲ سال دیگر تا معرفی کنسول‌های بازی نسل بعدی زمان باقی مانده است. مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت گفته که با عرضه مدل قوی‌تر کنسول‌های PS4 و Xbox One فعلا نیازی نیست که وارد نسل بعدی کنسول‌های بازی شویم، اما بعید نیست که تا سال ۲۰۱۹ کنسول‌های نسل جدید راهی بازار شوند.

البته برخی از تحلیلگران بازار به این موضوع اشاره کرده‌اند که ممکن است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ معرفی شود و کنسول بعدی مایکروسافت هم در سال ۲۰۱۹ راهی بازار خواهد شد.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. امیر

    ۲۰۱۸ که هنوز بازی های جدید PS4 قراره بیان! اگه تب الکی ۴K بخوابه ، تا ۲۰۲۰ نیازی به کنسول جدید نداریم.

  2. No One

    فکر نکنم تا سال ۲۰۱۹ کنسول نسل بعد معرفی بشه ولی حداکثر تا ۵ سال دیگه این اتفاق میوفته و امیدوارم بازی های همین نسل رو بشه تو نسل بعد بازی کرد
    و اینکه یه پادکست درمورد نسل بعدی کنسول ها بزارید و نظر و حدس گمان درمود تغییرات نسل بعدی کنسول ها بگید
    یا حتی پستی در مورد شما بگویید که نسل بعدی کنسول ها چگونه خواهد بود هم بزارید تا مردم نظرشون بگن

  3. حمیدرضا کاردان

    آقا مجید همینطور که شما و امیرحسین اشاره کردید، با معرفی بازی های جدید برای PS4، فکر نمیکنم ۲ سال دیگه خبری از PS5 باشه. مخصوصا با وجود PS4 Pro و X1X!
    حداقل شاید، تکرار میکنم شاید توی سال ۲۰۲۰، کنسول های نسل ۹ معرفی بشن و توی همون سال یا سال بعدش وارد بازار بشن.
    در کل نسل ۸ حالا حالا ها قدرت و پتانسیل اینو داره که تا ۲۰۲۰ راحت ادامه بده و با معرفی کنسول های نسل ۹ هم همچنان تا چندین سال واسشون بازی ریلیز بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما