«جشنواره فروش ۹ شگفت‌انگیز» به پایان رسید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جشنواره فروش ۹ شگفت‌انگیز» به روال جشنواره‌های گذشته دیجی‌کالا با استقبال شما همراهان همیشگی بعد از ۳ روز به پایان رسید.

این جشنواره فروش که به مناسبت نهمین سالگرد تولد دیجی‌کالا ابتدا برای ۲ روز برنامه‌ریزی شده بود؛ با توجه به میزان استقبال خریداران به مدت یک روز دیگر، تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تمدید شد و در نهایت شب گذشته به پایان رسید. دیجی‌کالا بر خود لازم می‌داند به پاس همراهی همیشگی‌تان قدردان شما باشد.

منبع: دیجی‌کالا



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶ دیدگاه
  1. زهرا

    با سلام جشنواره خیلی خوبی بود کلی خریداری کردم
    ولی دوسری از سفارش هایی رو که قرار بود برای چهارشنبه ۱۲ تا۳ به دستم برسه افتاد برای شنبه
    حتی تماس نگرفتن بگن امروز نمیاد منتظر نباشین
    خودم تماس گرفتم تا فهمیدم

  2. افشین

    با سلام من هم خرید داشتم فقط یک موضوع بود که بعد از اینکه سفارش دادم در قسمت آخر پرداخت قیمت بالاتر زد و هزینه پست اضافه شد البته خرید بالای صد داشتم مرسی از همه دوستان

  3. رحیم

    سلام . ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان را همیشگی کنید.این برای ما که دائم خریدهای فروشگاهمون را از دیجی انجام میدیم عالیه . بیشترین انگیزه ای که باعث خرید من تو این ۳ روز شد علاوه بر تخفیف های خوب ارسال رایگان بود که به شکل شگفت انگیزی وسایلی که خریده بودم یک روز و نیمه به شهرستان رسید.

  4. hamidreza

    خیلی خوب بود اما نقاط ضعف زیادی داشت. از جمله عدم کادوپیچ کردن اجناس خریداری شده که پس از پیگیری به من گفتند به علت حجم بالای سفارش بوده که این توجیه خوبی نیست، البته تمام شرکت ها و سازمانها در کشور ما اینگونه هستند، وقتی که مشتری آن‏ها زیاد میشود از کیفیت کارشان کاسته می‏شود. باید این را بدانیم که داشتن مشتری زیاد دلیلی برای کم کردن کیفیت خدمت رسانی نیست.البته اگر دوست داشتید سایر نقاط ضعف را نیز بیان خواهم کرد. با آرزوی موفقیت بیشتر برای دیجی کالا.

    1. محسنیا

      همیشه که اینطوری نبوده در دیجی

  5. ali painful

    منکه یه هدفون با چهارتا کتاب گرفتم و قراره امروز به دستم برسه
    خیلی ممنون بابت خدمات خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما