ویدیوی جدید از گوشی معرفی نشده‌ی HTC لو رفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که خبرهای مختلفی از گوشی معرفی نشده‌ی HTC به بیرون درز کرده. گوشی جدیدی که احتمالا با نام Ocean و در چند مدل راهی بازار می‌شود. امروز ویدیویی به بیرون درز کرده که گفته می‌شود مربوط به این گوشی است. تلفن همراه هوشمند جدید HTC از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که این شرکت یک راه جدید برای استفاده‌ی مناسب از این صفحه نمایش خمیده هم پیدا کرده است. در ویدیوی منتشر شده خواهید دید که با لمس کردن لبه‌های گوشی می‌توانید برنامه‌های مختلف را انتخاب کنید و وارد آن‌ها شوید.

در این ویدیو به شکل گرفتن عکس‌های سلفی هم اشاره می‌شود و مشاهده می‌کنید که خیلی راحت می‌توانید عکس سلفی بگیرید. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند هفته‌ی آینده در مراسمی که شرکت HTC ترتیب داده، معرفی خواهد شد. در شایعات گفته شده که HTC یک گوشی دیگر با نام HTC One X10 را هم در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ معرفی و راهی بازار خواهد کرد. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر و مراسم آخر هفته‌ی HTC باشیم.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶ دیدگاه
  1. سجاد

    خیلی باحاله
    راستی موزیکی که پخش میشه gutheinz نام داره ساخته steven wanderer

  2. Next is Now

    خدا پدر سامسونگ بیامرزه

  3. keyvan

    حالا با خیال راحت m8 را می فروشم این گوشی را می خرم کاملا نو آوری نسبت به htc 10 البته شاید vive را بخرم چون اون هم دست کمی نداره ۲۳ دی منتظریم

  4. Ehsan

    عالیه

  5. sepehr

    جونم نواوری

  6. Rman

    چقد خوشم اومد !!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما