نتایج تست عمر باتری گوشی گلکسی S6 اج پلاس منتشر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ در گوشی هوشمند گلکسی S6 اج پلاس از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی Quad HD با کیفیت Super AMOLED استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Exynos 7420 تامین می‌شود. شرکت سازنده در گلکسی S6 اج پلاس یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار داده که سایز آن نسبت به باتری به‌کار رفته در گلکسی S6 سامسونگ ۱۵ درصد افزایش یافته است؛ دلیل این اقدام شرکت سامسونگ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در این محصول است. به‌تازگی وب‌سایت GSMArena باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کار رفته در گلکسی S6 اج پلاس را در شرایط متفاوت مورد آزمون قرار داده و نتایج آن را منتشر کرده است.

گوشی گلکسی S6 اج پلاس، یکی از جدیدترین محصولات هوشمند شرکت سامسونگ است که عمر باتری آن در شرایط متفاوت مورد آزمایش قرار گرفته است.

این وب‌سایت در مرحله‌ی اول طول عمر باتری این گوشی در زمان مکالمه را محاسبه کرده است. براساس این آزمایش کاربران با یک‌بار شارژ کامل این گوشی می‌توانند به‌مدت ۳۰ ساعت و ۲۹ دقیقه با آن مکالمه کنند. طول عمر باتری این محصول در زمان مکالمه دقیقا مشابه با وان‌پلاس ۲ است.

talk

در مرحله دوم میزان عمر باتری در زمان گشت و گذار در اینترنت مورد آزمایش قرار گرفت. با یک‌بار شارژ باتری این محصول می‌توان به‌مدت ۱۰ ساعت و ۲۵ دقیقه در وب گشت و گذار کرد.

web

همچنین در حالت تماشای فایل‌های ویدیویی با استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی، باتری آن ۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه دوام خواهد داشت.

vedio

باتری گوشی هوشمند S6 اچ پلاس در حالت آماده به‌کار تا ۱۰ روز دوام خواهد داشت. همچنین باتری این گوشی در حالت تست ۸۳ ساعت یعنی ۳ روز و نیم دوام آورده است. منظور از حالت تست این است که کاربران با یک‌بار شارژ این گوشی و استفاده‌ی معمولی از باتری آن تا ۳ روز شارژ خواهند داشت. استفاده‌ی معمولی به این معنی که روزی یک ساعت مکالمه داشته باشید، یک ساعت در وب گشت و گذار کرده و یک ساعت ویدیو تماشا کنید.

Untitled-1

منبع: GSM Arena



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. LORD

    من نمیفهمم این تست هارو چجوری میگیرن واقعا میشینن ۲۰ ساعت فیلم میبنن با گوشی تا شارژش تموم شه ؟ 😐
    انصافا با LG G FLEX میشه ۲۰ ساعت فیلم دید ؟ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما