مسابقه «گذشته، خاطره، آینده» در اینستاگرام دیجی‌کالا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

مرور عکس‌های قدیمی و بازگشت به خاطرات گذشته برای همه ما خوشایند و دلچسب است؛ خاطراتی که گاهی لبخندی بر لب‌هایمان می‌آورد، اشک شوقی از گوشه چشمان‌مان جاری می‌کند و یادش بخیرهایی که بعد از سیر در گذشته به خاطرات‌مان می‌بخشیم. می‌خواهیم در مسابقه «گذشته، خاطره، آینده» دور هم جمع شویم و با به اشتراک‌گذاری عکس‌هایمان باز هم خاطرات را مرور کنیم.

نحوه شرکت در مسابقه:

تا ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴، عکس‌ها و ویدیوهایی از عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز خود و یا بازسازی خاطرات را با هشتگ #digikala_oldphotos  در اینستاگرام قرار دهید. برای عکس‌ها و فیلم‌هایتان می‌توانید هر ایده‌ای مرتبط با موضوع مسابقه داشته باشید؛ مثلا با استفاده از عکس‌های قدیمی، به نحوی تقابل گذشته و حال را نشان دهید، یا به بازسازی فضایی قدیمی بپردازید، یا از عکس‌های فوری قدیمی استفاده کنید و در کنار عکس‌های فوری امروزی قرارشان دهید، یا…
شاخص‌های روایت و داستان‌پردازی، خلاقیت، منحصربه‌فرد بودن و توجه به تکنیک‌های عکاسی و فیلم‌برداری ملاک انتخاب ما در بخش‌های داوری و لایک است. به کمک این شاخص‌ها، تعدادی عکس و ویدیو انتخاب شده و توسط دیجی‌کالا منتشر می‌شود. به هر عکس و ویدیو مهلت ۲۴ ساعته‌ای برای دریافت لایک داده می‌شود. پس از پایان مهلت، لایک‌های عکس یا ویدیو شمرده شده و عکس یا ویدیو حذف می‌شود. در صورت وجود مرحله دوم مسابقه، تعدادی عکس یا ویدیوی برگزیده از لحاظ میزان لایک مجددا بازنشر شده و دوباره مهلتی برای لایک‌گیری به آن‌ها داده می‌شود. در مرحله دوم اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا خصوصی شده و فقط دنبال‌کنندگان می‌توانند لایک کنند. تعداد و جزییات بیشتر و نحوه‌ی ادامه روند مسابقه، چند روز پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه اعلام خواهد شد.

جوایز مسابقه:

جوایز برندگان مسابقه، توسط شرکت تهران فوکا به شرح زیر اهدا می‌شود:

نفرات اول بخش داوری و لایک:
– یک پکیج لوازم عکاسی شامل
– یک دستگاه دوربین Instax 90 neo Classic
– پنج بسته فیلم ۲۰ عددی
– سه پایه‌ی Fotopro Flexible Tripod RM 100-1

نفرات دوم بخش داوری و لایک:
– یک دستگاه دوربین Fujifilm Instax wide 300
– چهار بسته فیلم ۲۰ عددی

نفرات سوم بخش داوری و لایک:
– یک دستگاه دوربین Fujifilm Instax Wide 210
– سه بسته فیلم ۲۰ عددی

تقدیرشدگان بخش داوری و لایک:
پنج دستگاه دوربین Instax Mini 8 و کیف مخصوص

قوانین و مقررات مسابقه:

۱. هر کاربر تنها یک عکس یا ویدیو را می‌تواند شرکت دهد و در صورت شرکت دادن بیش از یک عکس یا ویدیو، یکی از پست‌هایش توسط تیم دیجی‌کالا انتخاب شده و شرکت داده می‌شود.
۲. ترجیح ما استفاده از عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز است، با این حال کاربران می‌توانند از عکسی استفاده کنند که برای خودشان خاطره‌انگیز است.
۳. عکس‌ها و ویدیوهای شرکت‌ داده شده، باید مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشند.
۴. در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری، حریم شخصی و حق و حقوق دیگران را رعایت کنید.
۵. تنها لایک‌های زیر عکس یا ویدیو در صفحه دیجی‌کالا، مورد قبول است و لایک‌های پست موجود در صفحه شخصی خود شرکت‌کننده یا دیگران شمرده نمی‌شود.
۶. مسئولیت مالکیت و حقوق قانونی ویدیوها و عکس‌های شرکت داده شده، بر عهده شرکت‌کنندگان است.
۷. تبلیغات به هر شکلی مجاز است و این فرصت به صورت برابر برای تمام شرکت‌کنندگان وجود دارد.
۸. با توجه به پاک‌سازی اکانت‌های غیرواقعی توسط اینستاگرام، و همین‌طور امکانات محدود اینستاگرام برای بررسی لایک‌ها، تمامی لایک‌ها شمرده می‌شود و مورد قبول است.
۹. اگر اکانت شما Private است، ویدیوها و عکس‌هایتان را قبل از اتمام زمان شرکت در مسابقه،Direct  کنید. لطفا اگر اکانت‌تان Private نیست، عکس را به صورت Direct ارسال نکنید و فقط از هشتگ #digikala_oldphotos  برای شرکت در مسابقه استفاده کنید. با توجه به مشکلات Direct اینستاگرام، لطفا قبل از پایان مسابقه از رسیدن عکس‌تان مطمئن شوید.
۱۰. دیجی‌کالا حق استفاده از ویدیوها و عکس‌های مسابقه را در رسانه‌های خود دارد.
۱۱. هرگونه توهین و بی‌احترامی در کامنت‌ها، منجر به پاک شدن کامنت موردنظر می‌شود.
۱۲. استفاده از هرگونه ویرایشی در ویدیوها و عکس‌ها مجاز است.
۱۳. بدیهی است در شرایط اضطراری، دیجی‌کالا حق تغییر برخی از بندها را دارد.



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما