نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲۱۰ دیدگاه
  1. امین

    مسابقه جدید کی شروع میشه؟

    1. علیرضا رفعت

      امین عزیز، از امروز به مدت ۱۵ روز فرصت دارید در این کمپین برای کالاهایی که از رسته ورزش و سرگرمی دیجیکالا خریداری کردید، نقد و بررسی خودتون در بخش نظرات کاربران همون کالا با هشتگ نظرتومهمه ارسال کنید تا در مسابقه شرکت کنید.

  2. Someone

    امیدوارم هنوز سر قولتون باشید، چون امروز مهلت یک هفته‌ای داورها برای بررسی نقدها تموم میشه
    مثل “یلدای شگفت انگیز” نشه که کلی تبلیغ قرعه کشی ماشین و سفر خارجی شد ولی یه هویی همه چیز رو ول کردید

    1. علیرضا رفعت

      Someone عزیز، برنده ها اعلام شده میتونید از این لینک نتایج مشاهده کنید:

      https://www.digikala.com/mag/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AA%D9%88-%D9%85%D9%87%D9%85%D9%87/

  3. صادق

    سلام اقای حمید رضا عقیقی, حرف دل مارو زدی. تازه تو جشنواره ها که باید ۴ تا ۷ روز تو خونه زندانی بشی تا کالا بیاد.

  4. علیرضا باقری بمی

    خوبه با این نظر تو مهمه زودتر نظرمون چاپ میشه

  5. مسلم هادی

    والا ما نقد و بررسی میکنیم و نظر میذاریم تایید نمیکنید 😐

    1. علیرضا رفعت

      مسلم هادی عزیز، نظرات تایید نشده شما دوباره بررسی شد لطفا توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان دیجی‌کالا (شماره تلفن‌های ۶۱۹۳۰۰۰۰ – ۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
      برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس complaint@digikala.com ارسال کنید.
      ممنون

  6. حسن زارعیان

    سلام
    من مشتری پرو پا قرص محصولات دی جی کالا بودم و هستم
    مخصوصا در محصولات اداری و دیجیتال
    چون مطمئنم که جنس اصل رو میاره
    اما چند ماهی هست که سایت افت کرده
    مثلا جنس اصل هست
    اماقیمت رو افزایش میده و در تخفیف ویژه قرار میده البته برای همه محصولات نیست
    ولی خب از این حرکت ها هم میزنه
    و همچنین فروش ویژه ها جدیدا بیشتر کالاهایی که فروش نمیره رو میذاره و تعداد کمی کالای بدرد بخور رو میذاره
    باز هم از اصل بودن اجناس تشکر میکنم
    درخواست می کنم
    کمپین حمایت از تولید داخلی برگزار کنید
    و کالاهای با کیفیت داخلی رو هم برا فروش بذارید

  7. محمد

    چرا دیگه دیجی بن رو به خریدار ها تخصیص نمیدید!
    طرح خوبی بود یا حد اقل تخفیفاتی رو بر اساس سابقه خرید محصولات به افراد بدین!
    #حمایت_از_خرید
    #حمایت_از_حقوق_مصرف_کننده

  8. حمیدرضا عقیقی

    جانا سخن از زبان ما میگویی!
    من یک هندزفری سفارش دادم که برای زمان خاصی لازمش داشتم. در سه روز سه بار در زمان های مختلف و البته عجیب و غیرقابل انتظار آورده بودن درب منزل که آدم فکرشم نمیکنه یه شرکت بخواد کالای خریداری شده شمارو اونموقع بیارن!
    دیگه بعد از سه بار پیگیری و کی هزینه تلفن و تماس و کلافگی یه آدرس جدید دادم و اونجا منتظر موندم تا بیارن! که خب بازم به همون آدرس قبلی برده بودن و خداروشکر یک نفر منزل بود و با تماس تلفنی من رفته بود تحویل گرفته بود!
    اصلا درک نمیکنم این مدل ارسال کالارو…
    به نظرم ساعت تحویل مشخص داشته باشن خیلی بهتره. مثلا صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر و عصر از ساعت ۴ تا ۸ عصر و مشخص باشه کدوم بازه قراره کالای من برسه دستم تا نخواد چندروز توی خونه حصر بشم تا شاید از ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب یک نفر احتمالا کالای منو برام بیاره!!!
    #نظرمن_مهمتره ! 😉

  9. علی

    مگه تو این گرونی میشه چیزی هم خرید که نظر سنجی قرار دادید

  10. محمد شیرزادی

    سلام من چند وقت پیش از دیجی کالا whal cordless super toper گرفتم ی ماشین امریکایی هم برای موهای سر و هم صورت.واقعیت اینه که امریکا تو همه عرصه های تولید لوازم ی سر و گردن نسبت ب بقیه بالاتره.این ماشین واقعا ی ماشین به تمام معناس چ از لحاظ قدرت چ از لحاظ زیبایی و ظرافت.حداکثر و حداقل اندازه اصلاح ۱و۳.۵ میلی متره.عرض تیغش ۴۰میلی متره.هم شارژیه هم برقی که برقش به برق خونگی وصل میشه البته لازمه ک ی تبدیل سه به دو برق بگیرید.دو ساعت طول میکشه ک شارژ شه اما واقعا ۹۰ دقیقه کار میکنه.تیغه هاش از جنس استیل ضد زنگه ک معمولا چون پوست زیر گردن خیلی نازکه نمیشه باهاش موهای زیر گردنو کوتاه کرد.برای اینکه بدونید چه قدرتی داره و چطور کار میکنه به پیج های اینستای ارایشگر های امریکایی ی سر بزنید.اگه پولشو دارید تو خریدش شک نکنید چون از همه لحاظ واقعا تکه…
    #نظرتومهمه

    1. علیرضا رفعت

      محمد عزیز، نقد و بررسی که برای whal cordless super toper نوشتی در قسمت نظرات کاربران خود محصول در سایت دیجی کالا برامون با هشتگ نظرتومهمه ارسال کن. ممنون

  11. تنها یگانه

    سلام . راستش من از وقتی با دیجی کالا آشنا شدم مدام دارم توش پرسه میزنم . البته خرید هم داشتم . شما خواستید نقاط منفی و مثبت رو بگم . ولی من از تمام کالاهایی که خرید کردم راضی هستم . چه از بابت کیفیت چه از بابت بسته بندی و چه بابت برخورد کارکنان که بسیار محترمانه برخورد میکنند . توی کالاهایی که خرید کردم خدا رو شکر تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتم . پس نمیتونم نظری خلاف واقع بدم . من عاشق فروشگاه گردی هستم و اینکه برم بیرون و توی فروشگاه ها دور بزنم . ولی برای خرید ترجیح میدم از دیجی خرید کنم . چون همه جوره هوای من رو به عنوان مشتری داشته . و هر وقت که مشکلی در هر زمینه ای پیش میاد با صبر و احترام کامل پاسخگو هستند . من نظر منفی راجع به هیچ کدوم از کالاهای خریداری شده ندارم . چون واقعا از همه شون راضی هستم . با تشکر

  12. محمد

    با سلام خدمت دیجیکالای عزیز بنده تنها گلایه‌ای که دارم صرفا قیمتاس واقعا بعضی‌ از قیمتا شاید تا حتی ۴۰% از بازار بیشتر هست مثال بارزش محصولات عطر و اتکلن هست و محصولات دسته قایقرانی‌ و لوازم بادی اگه واقعا همیشه طبق شعارتون پیش برید و قیمتو در حد معقول و واقعی‌ نگاه دارید باعث پیشرفتتون خواهد شد موفق و پیروز باشید یک مشتری وفادار …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما