مریسا مایر مدیر عامل یاهو مردها را اخراج می‌کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت یاهو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. یاهو باید با عواقب ماجرای حمله سایبری که اکانت ۵۰۰ میلیون کاربر را در خطر قرار داده دست و پنجه نرم کند، از سوی دیگر باید پاسخ‌گوی همکاری‌اش با سازمان‌های جاسوسی باشد که اجازه اسکن اطلاعات میل‌های کاربران را ایجاد کرده بود. ورایزن شرکتی که قرار است یاهو را بخرد تقاضای تخفیف یک میلیارد دلاری کرده و حالا باید با یک شکایت جدید هم روبرو شود.

یکی از مدیران اجرایی سابق یاهو از مدیر عامل فعلی این شرکت مریسا مایر شکایت کرده است. اسکات آرد از مدیران پیشین یاهو یک دعوای حقوقی را علیه مدیر عامل و دو تن دیگر از مدیران یاهو آغاز کرده است. براساس ادعای اسکات آرد این افراد در شرکت فرایندی را پیش برده‌اند که از طریق آن به کار مجموعه‌ای از کارمندان مرد شرکت خاتمه داده‌اند و تعداد قابل توجهی از کارمندان را هم براساس یک سیستم خاص عملکرد و رتبه‌بندی از شرکت اخراج کرده‌اند.

فرد شکایت کننده معتقد است سیستمی که مایر برای اخراج کارمندان مرد این شرکت استفاده کرده یک سیستم براساس تعصبات و نظرات کاملا شخصی خودش بوده و هیچ پایه‌ای نداشته است.

کارولین کلارک سخنگوی شرکت یاهو این دعوای حقوقی را بی‌اساس دانسته، اعلام کرده شرکت از مدیرعامل حمایت می‌کند و این را هم اضافه کرده که یاهو بر استخدام افراد با پیشینه‌های متنوع و گسترده تمرکز داشته است.

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲ دیدگاه
  1. علی

    زن و مرد با هم برابرند و هیچ شک و بحثی نیست ولی کاملا متفاوتند و باید اینو قبول کرد. در مدتی که گوگل و اپل با مدیران مرد، ارزش سهام زیادی را بدست آوردن، یاهو با مدیریت این خانم کاملا ورشکسته شد.

    1. shrek

      یاهو اوضاعش خراب بود و قرار بود میر نجاتش بده که نتونست, در دنیای تکنولوژی مدیر زن موفق کم نداریم؛ نمونه هاش شریل سندبرگ در فیسبوک, مگ ویتمن در اچ پی و اورسلا برنز در زیراکس.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما