مراسم سالگرد Overwatch شروع شد؛ تریلر و تصاویر آن را ببینید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه

همانطور که شنیده بودیم و بلیزارد قول‌اش را داده بود، مراسم یک سالگی بازی Overwatch از دیشب آغاز شده است. مراسم Overwatch Anniversary از امروز تا روز ۱۲ ژوئن برگزار می‌شود و نقشه‌ها و بیش از ۱۰۰ آیتم جدید به بازی اضافه می‌کند.

مراسم Overwatch Anniversary از امروز تا روز ۱۲ ژوئن برگزار می‌شود و نقشه‌ها و بیش از ۱۰۰ آیتم جدید به بازی اضافه می‌کند.

اگر Overwatch بازی می‌کنید، احتمالا شما هم مثل درگیر گرفتن لباس‌های مختلف شخصیت‌ها هستید. بلیزارد برای این مراسم جدید، لباس‌هایی شگفت‌انگیز تدارک دیده است؛ مثل لباسی که شصخیت Lucio را نه تنها از نظر ظاهری، بلکه در حمله‌های‌اش هم شبیه به یک موزیسین جاز می‌کند. شخصیت Genji شبیه به قهرمان‌های ژاپنی قدیمی شده است و لباس جدید Zarya هم او را تبدیل به یک ربات می‌کند. واقعا اینکه بخواهیم بگوییم از این همه لباس جدید، کدام بهتر است، کار راحتی نیست.

مثل دیگر مراسم‌های مدت‌دار Overwatch باید در طول مراسم سالگرد این بازی هم جعبه جمع کنید تا به صورت رندوم، یکی از این آیتم‌های جدید به شما بیافتد. جعبه‌هایی که در طول مراسم سالگرد Overwatch می‌گیرید، حداقل یک آیتم مختص این مراسم را دارند.

بلیزارد قول عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از بازی را به اسم Overwatch: Game of the Year Edition داده بود که روی هر سه پلتفرم عرضه می‌شود. این نسخه از بازی، در کنار آیتم‌هایی که روی نسخه‌ی Origins Edition قرار داشت، هم‌چنین ده جعبه‌ی مجانی به افراد می‌دهد.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر مراسم Overwatch Anniverasy را ببینید.

بازی Overwatch یک سال پیش در همین روز عرضه شد و در طول سال گذشته، توانسته است تاثیر بزرگی روی صنعت بازی بگذارد.

اسکین‌های جدید:

نقشه‌های جدید:

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما