مدیر بخش اتومبیل‌های اپل این شرکت را ترک می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارشی که وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) منتشر کرده، استیو زادسکی (Steve Zadesky)، مدیر بخش اتومبیل‌ها شرکت اپل (Apple)، قصد دارد این شرکت را ترک کند. دلیل رفتن او از اپل هنوز مشخص نیست، فقط به صورت کلی بیان شده که خارج شدن زادسکی از دایره‌ی کارمندان اپل هیچ ربطی به عملکرد او در شرکت ندارد و او «به دلایل شخصی» اپل را ترک می‌کند.

این شرکت برای توسعه‌ی بخش اتومبیل‌هایش مهندسان و متخصصانی را از شرکت‌های تسلا (Tesla) و مرسدس بنز (Mercedes Benz) را استخدام کرده است. هنوز مشخص نیست رفتن زادسکی از اپل چه تاثیری روی خط تولید اتومبیل‌های برقی این شرکت می‌گذارد و عملکرد اپل به کدام سمت متمایل خواهد شد.

زادسکی پیش از ورود به اپل، کارمند شرکت اتومبیل فورد (Ford) بود. او در سال ۱۹۹۹ از فورد بیرون آمد و تا امروز ۱۶ سال می‌شود که به جمع کارمندان اپل پیوسته است. زادسکی ابتدا در بخش آیفون (iPhone) و آی‌پاد‌ (iPod) مشغول شد و دو سال اخیر را مدیر بخش اتومبیل‌های اپل و به خصوص پروژه‌‌ی تایتان (Project Titan) بود. پروژه‌ی تایتان روی تولید تومبیل‌های برقی کار می‌کند. گفته شده که در مدت حضور او در دپارتمان اتومبیل‌های اپل، تعداد کارمندان این بخش از شرکت سه برابر شده است.

اپل پیش از این خبر، اعلام کرده بود که اتومبیل‌های خود را تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد کرد و لی حالا مشخص نیست که عرضه‌ی اتومبیل‌هایش دقیقا طبق برنامه پیش می‌رود یا تحت تاثیر رفتن زادسکی، تغییر خواهد کرد.

استیو زادسکی

استیو زادسکی

‌‌

منبع: The Verge ،Digital Trends و Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. خپل

    خبرهای خوب یکی پس از دیگری…وضع اپل خرابه ….یکی یکی دارن فلنگ را دارند میبندن … اونا زودتر فهمیدن چه خبره…اون از بخش اپل تی وی که یکی یکی متخصص هاش دارن خارج میشن این هم بخش اتومبیل و….این داستان ادامه داره….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما