فضانورد امریکایی: فضایی‌ها جلوی جنگ جهانی سوم را گرفتند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ادگار میچل» (Edgar Mitchell)، ششمین مردی که روی ماه قدم گذاشته است، اخیرا ادعا کرده که این فضایی‌ها بودند که مانع از به‌وجود آمدن جنگ هسته‌ای بین روسیه و امریکا در دوره‌ی جنگ سرد شدند.

ششمین مردی که روی ماه قدم گذاشته است می‌گوید فضایی‌ها مانع به وجود آمدن جنگ هسته‌ای بین روسیه و امریکا شده بودند

میچل، که در ماموریت آپولو ۱۴ سال ۱۹۷۱ شرکت کرده بود، به وب‌سایت انگلیسی Mirror Online گفته است: “با توجه به صحبت‌هایی که با افراد مختلف داشته‌ام، توانسته‌ام به وضوح به این نتیجه برسم که موجودات فضایی به دنبال جلوگیری از به‌وجود آمدن جنگ و حفظ صلح روی زمین بوده‌اند.”

میچل از همان موقع که پا روی ماه گذاشت، بارها درباره‌ی وجود موجودات فضایی صحبت کرده بود. او قبلا هم ادعا کرده بود که منابع نظامی از وجود UFOها خبر دارند و سفینه‌های فضایی را در حال پرواز روی ساختمان White Sands در نیومکزیکو دیده‌اند.

میچل گفته است که او در نیومکزیکو و کنار تاسیسات نظامی White Sands بزرگ شده است. او در مصاحبه‌اش می‌گوید: “شما منطقه را مثل من نمی‌شاسید. تاسیسات White Sands برای آزمایش سلاح‌های اتمی استفاده می‌شد و فضایی‌ها هم به این موضوع علاقه نشان دادند. آن‌ها می‌خواستند توانایی‌های نظامی ما را بدانند.”

این فضانورد گفته است که قبلا هم از ماموران نیروی‌هوایی امریکا که در دوره‌ی جنگ سرد فعالیت می‌کرده‌اند درباره‌ی وجود فضایی‌ها شنیده است. آن‌ها به میچل گفته‌اند که UFOها اغلب پرواز می‌کردند و موشک‌های‌شان را غیرفعال می‌کردند. میچل هم‌چنین ادعا می‌کند ماموران به او گفته‌اند که موشکی‌های‌شان توسط سفینه‌های فضایی متوقف می‌شدند.

«نیک پوپ» یکی از محققین سابق وزارت دفاع امریکا به وب‌سایت Mirror Online گفته که معتقد است میچل دیده‌های خودش را بیان نمی‌کند، بلکه حرف‌های منابع دیگری را منتقل می‌کند؛ آن هم منابعی که قابل تایید نیستند.

روزی که زمین از حرکت ایستاد

روزی که زمین از حرکت ایستاد

ادگار میچل ۸۴ ساله، در حالی از فضایی‌ها و فعالیت‌های صلح-جویانه‌ی آن‌ها صحبت می‌کند، که استیون هاوکینگ، فیزیکدان مشهور انگلیسی هم اخیرا از نابودی زمین توسط فضایی‌ها سخن گفته بود.

منبع: Hullabaloo



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲ دیدگاه
  1. مهدی

    قطعا ما موجودات پیشرفته تر نیستیم. اگرپدیده UFO ها حقیقت داشته باشه قطعاً همینطوره. ولی احتمالاً با اینکه اونها پیشرفته ترند ما باهوش تریم. شاید منابع اونها با ما و یا زمانی که در اختیار داشتند بیشتر بوده.

  2. Majid

    من هم معتقدم انسان ها تنها موجودات هوشمند جهان نیستند اما باور دارم اگه ارتباطی هم بین موجودات دو سیاره با هم بوجود بیاد، قطعا صلح جویانه نخواهد بود. نوع پیشرفته تر، سعی میکنه نوع عقب مانده تر رو تسخیر کنه و از منابعش استفاده کنه. امیدوارم اگه برخورد نزدیک صورت بگیره، ما موجودات پیشرفته تر باشیم هرچند احتمالش کمتره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما