بهترین خبر برای مصر؛ صلاح به اولین بازی جام جهانی می‌رسد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
محمد صلاح

سرمربی تیم ملی مصر از حضور ستاره تیمش در بازی حساس با اروگوئه اطمینان دارد.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی مصر در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا مقابل اروگوئه از آمادگی محمد صلاح برای حضور در این بازی خبر داد تا امیدهای مصر برای کسب نتایج خوب و صعود از گروه اول جام جهانی بیشتر از قبل شود.

کوپر در این نشست به خبرنگاران گفت: «صلاح به سرعت روند بهبودی را طی کرد و وضعیت خیلی خوبی دارد. باید ببینیم در تمرین امروز چه پیش می‌آید اما می‌توانم بگویم که اگر اتفاق دراماتیکی امروز و یا فردا رخ ندهد، صلاح تقریبا ۱۰۰ درصد آماده بازی خواهد بود. ما نسبت به آمادگی او برای این بازی بسیار خوش‌بین هستیم. هیچ چیزی قرار نیست مانع صلاح برای جنگیدن بر سر تصاحب جایزه بهترین بازیکن جام شود.»

محمد صلاح ۲۵ ساله که فصل درخشانی را با لیورپول سپری کرد و توانست ۴۴ گل برای این تیم بثمر برساند، امید اصلی مصری‌ها در جام جهانی محسوب می‌شد اما مصدومیت این بازیکن از ناحیه شانه در دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید باعث شد حضور او در جام جهانی در ابهام قرار بگیرد و باعث نگرانی مصری‌ها شود.

در ابتدا تصور می شد این بازیکن که یکی از بخت‌های جدی تصاحب جایزه توپ طلا امسال محسوب می‌شود به جام جهانی نرسد اما رفته رفته گزارش‌های مثبت‌تری از روند درمان این بازیکن منتشر شد و در نهایت او در لیست نهایی مصر برای جام جهانی قرار گرفت و همراه همبازیانش به روسیه سفر کرد.

مصر که در گروه اول جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفته روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در نخستین بازی خود به مصاف اروگوئه می رود. مصر در دیگر بازی‌های خودش باید به ترتیب با روسیه میزبان و عربستان بازی کند.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. حافظ

    معلوم بود میرسه.فیلیپ لام با دست شکسته توی پست غیر تخصصیش توی جام جهانی بازی کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما