دلیل عجیب مصدومیت ستاره تیم برزیل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم برزیل مارسلو

پزشک تیم ملی برزیل دلیل عجیبی را برای مصدوم شدن مارسلو، ستاره تیم برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ بیان کرده است.

رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل پس از پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل صربستان درباره آخرین وضعیت مارسلو که در دقایق ابتدایی بازی مصدوم شد و جای خودش را به فیلیپه لوئیز داد صحبت کرده است.

لاسمار در مورد وضعیت مارسلو که سابقه مصدومیت عضلانی در رئال مادرید را دارد به خبرنگاران گفت:«برای اینکه میزان جدی بودن مصدومیت مارسلو را تشخیص دهیم هنوز زود است. مارسلو سابقه چنین مصدومیت هایی را دارد. شاید تشک های هتل که یک مقدار بیش از حد نرم بودند باعث شدند دوباره مصدوم شود. مارسلو در جریان بازی حرکتی کرد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. او دچار گرفتگی عضله در ناحیه کمر شد. انتظار داریم مشکلش جدی نباشد اما باید آرام باشیم و چند روزی صبر کنیم.»

تیته، سرمربی برزیل هم درباره مصدومیت ستاره تیمش گفت:«تنها می دانم که مارسلو از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کرد. دکتر تیم می تواند توضیحات بیشتری بدهد. ظاهرا دچار گرفتگی عضلانی شده است. امیدوارم مشکلش جدی نباشد چون او بازیکن مهمی برای ما است. زمان زیادی تا بازی بعدی باقی مانده و از الان نمی توان درباره احتمال حضور مارسلو در آن بازی صحبت کرد.»

مدافع ۳۰ ساله رئال مادرید در اینستاگرام خودش نوشته:«بابت پیام های محبت آمیز تشکر می کنم. خوشبختانه مشکلم جدی نیست و به زودی در تمرینات شرکت خواهم کرد. از پیروزی تیم و صعود به مرحله بعد بسیار خوشحالم.»

جدی نبودن مصدومیت مارسلو حالا کمی از نگرانی های تیته که دنیلو و داگلاس کاستا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد خواهد کاست. برزیل پیش از آغاز جام جهانی دنی آلوز را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد.

تیم برزیل که با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه پنجم صعود کرد، روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف مکزیک برود.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما