لازمت می‌شه! جشنواره تابستانه دیجی‌کالا در ۱۵ تیر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره تابستانه دیجی کالا

جمعه ۱۵ تیرماه، جشنواره تابستانه «لازمت میشه» دیجی‌کالا آغاز می‌شود. در این جشنواره قیمت تمامی کالاهای عرضه شده، به جز شگفت‌انگیزها، زیر ۳۰۰ هزار تومان است. این جشنواره‌ی  ۲۴ ساعته از ساعت ۱۲ شب پنج‌شنبه (بامداد جمعه) آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه خواهد داشت. در این روز خریدی لذت‌بخش با تخفیف‌های ویژه در انتظار شماست.

تا ۶۵ درصد تخفیف برای همه‌چیز!

اگر در فکر خرید یک هدیه برای یک دوست هستید و یا قصد خرید یک عینک آفتابی تابستانه را دارید و یا حتی فکر خرید یک کوله‌پشتی برای کوهنوردی یا کمپینگ‌های تابستانه مدت‌هاست همراه شماست، این جشنواره امکان خرید این کالاها را به شما خواهد داد. حتی امکان خرید انواع لوازم جانبی خودرو و یا لوازم جانبی دیجیتال مثل یک شارژر همراه و یا یک کیف دوربین باکیفیت را در این روز خواهید داشت. پس حتما از این فرصت استفاده کنید و کالای مد‌نظر خود را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

۱۳۰ کالای شگفت‌انگیز در یک روز

در طول این جشنواره، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا که همیشه از پرطرفدارترین بخش‌های سایت هستند؛ چندین برابر خواهد شد. از ساعت ۱۲ شب تا ۹ صبح ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب جمعه هر ۳ ساعت ۱۰ تا ۱۵ کالا با تخفیف‌های استثنایی در این قسمت سایت قرار خواهند گرفت. در این جشنواره، شما حق انتخاب میان ۱۳۰  پیشنهاد شگفت‌انگیز را خواهید داشت.

منتظر این فرصت بی‌نظیر در این روز به یادماندنی باشید!



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲ دیدگاه
  1. محمد پارسا نادری

    امیدوارم واقعاً تخفیف بدید و مثل سری های قبل نباشه نه تنها تخفیف نبود بلکه قیمتا بالاترم بود

  2. علي

    امیدوارم شگفت‌انگیزهاتون واقعاً شگفت‌انگیز و کاربردی باشه.

    به قول یکی از دوستانی که توی یکی دیگه از خبرها، نظر داده بود، اخیراً نه تنها قیمت‌های دیجی کالا یه مقدار بالاتر از بقیه سایت‌های فروش آنلاین رفته، که شگفت‌انگیزها هم چنگی به دل نمی‌زنه و فقط اسمش شگفت‌انگیزه، ولی قیمتش بر خلاف اسمش به طرز شگفت‌آوری زیاده!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما