ثبت بیش از ۲۶ شکایت از اپل به دلیل کندشدن آیفون

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

همانطور که احتمالا مطلع هستید شرکت اپل پذیرفته که سرعت گوشی‌های آیفونی که باتری آن‌ها قدیمی شده را کاهش داده است.

پذیرش و عذرخواهی اپل از این موضوع زمانی اتفاق افتاد که کاربران متوجه شدند آیفون‌های قدیمی‌شان بسیار کند عمل می‌کند و در این مورد اپل را مسئول دانستند. با افزایش شکایات و پذیرش اپل به نظر می‌رسید که ماجرا همین‌جا تمام نشود و بعضی از کاربران کار به دادگاه بکشانند. همین اتفاق افتاده و مشخص شده است که ۲۶ شکایت از اپل به ثبت رسیده است.

اغلب این شکایات در ایالات متحده آمریکا و با موضوع اینکه اپل از عمد یا به شکل مخفیانه آیفون‌ها را کند کرده است به ثبت رسیده. در این شکایات از اپل خواسته شده خسارات وارد شده به کاربران در اثر این اقدام پرداخته شود. در واقع کاربران از اپل خواسته‌اند یا باتری‎های معیوب را به شکل مجانی تعویض کند یا به تعدادی از کاربران که پس از کند شدن آیفون‌شان، آیفون جدید خریده‌اند خسارت بپردازد.

اپل تا این لحظه هزینه تعویض باتری را از ۷۹ دلار به ۲۹ دلار کاهش داده است. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر چنین اقدامی ابدا برای کاربران شاکی از اپل کافی نباشد.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. farhad

    این یکبار بیاند یک گوشی دیگر بخرند. گوشی اندروید که فقط دوسال میتواند ابدیت کنی سیستم عاملش که زوتر کند می‌شود که . حداقل بعد از هر ابدیت یک سری مشکلات و بهم ریخت‌های سیستم حل می‌‌شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما